Pazartesi, Haziran 28, 2021

İyiyim

İyiyim!

İyi hissediyorum! 



Bazen tüm yanlışlar birleşip bir doğru oluşturabiliyor. Dış mercilere göre çok yanlışken benim iç mercilerim avaz avaz doğrusu bu diyor bazen. "Oh canına sağlık, iyi ki yapmışsın" diyorum kendime ve arada bir "yanlışlardan oluşan doğru"ya basıyorum ayaklarımı, bakışlarımı çeviriyorum göğe doğru :)


İkimiz birden sevinebiliriz göğe bakalım
Şu kaçamak ışıklardan şu şeker kamışlarından
Bebe dişlerinden güneşlerden yaban otlarından
Durmadan harcadığım şu gözlerimi al kurtar
Şu aranıp duran korkak ellerimi tut
Bu evleri atla bu evleri de bunları da
Göğe bakalım*


Mevsim yaz ama içimde bahar havası esiyor :)


Mevsim Bahar - Mary Jane


 *Göğe Bakma Durağı - Turgut Uyar

14 yorum:

  1. İyi olmanıza sevindim. Hep iyi olalım. Umutlu olalım.
    Turgut Uyarı'da şiirlerini de çok severim. Bu da sevdiğim şiirlerden. Göğe bakalım evet :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.
    Siz burada kuantum enerji hatlarına iyi ve güzel şeyleri modüle ederek ne güzel bir iş yapmışsınız. Yazınızla bizlere bile pozitif enerji indüklemektesiniz. Kaleminize, emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim. İnşAllah hep iyi olur, kendinizi iyi hissedersiniz.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.
    Yazınızda paylaştığınız rahmetli Turgut Uyar'ın "Göğe Bakma Durağı" isimli şiiri üzerine de bir şeyler söylemek isterdim.

    Her şehirde, her semtte bir otobüs durağına "Göğe Bakma" durağı ismini verseler. O duraklarda baksalar gökyüzüne güzelim insanlar, dinlendirseler yorgun ruhlarını. Yok mudur bu memlekette Turgut Uyar seven bir belediye başkanı?
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Borçka Karagöl'den devam ettiğinizde yaylalara çıkarsınız, yaylanın en güzel yerine bir tabela yapmışlar, orada ne yazıyor biliyor musunuz? "Göğe Bakma Durağı" :) Keşke her semtte olsa dediğiniz gibi, orada tanışsa şiir sevenler :)

      Sil
    2. Şu an içim umutla, coşkuyla doldu be yahu. Demek hala umut var bu topraklarda, sen de hep iyi ol, tüm güzel insanlar hep iyi olsun Kedi. Dip not; Recep Bey’e de teşekkürler yazdığı satırlar için.

      Sil
  4. mary jane'i dinlememiştim önceden. ne güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yeni keşfettim sanırım, 1-2 gündür dinliyorum :)

      Sil
  5. Canımm, daha da iyi ol, hep iyi ol inşallah! <3 Kocaman bir maşallah sana!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm <3 <3 <3
      Hayat inişli çıkışlı, iyiyken çok iyi, kötüyken çok kötü :D Şimdinin tadını çıkarmak gerek :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Mr. Kaplan :) Güneşli günler, dereler, denizler, dağlar, koşabilmek, yürüyebilmek, nefes almak... Mutlu olmak için nereye bakacağımızı öğrenmemiz lazım :)

      Sil

Bahar Şenliği

Bu yıl 6.sını düzenlediğimiz bahar şenliğimizi dün gerçekleştirdik. Mini Mini Beşler :)  Şenlikte halat çekme, sandalye kapmaca ve çuval yar...