Perşembe, Haziran 24, 2021

Nerede Hareket, Orada Bereket :)

Yazmayalı 10 gün olmuş! 

Her gün mutlaka sevdiğim bloglara uğrayıp yeni yazılara bakıyorum, yorum yazıyorum, gelen yorumları okuyorum, dur ben de yazayım diyorum ama... Yazmamışım. Sanki yazmadığım bu süreçte daha çok yaşamışım gibi geliyor şu an ama emin de değilim. Yani daha dolu dolu geçmiş günler de yazmaya fırsat olmamış gibi... Şöyle bir düşüneyim neler yapmışım bu 10 günde.

En son Ceren'le renkli bir oyun oynadığımızda yazmışım. İstanbul'dan arkadaşlarımın geleceğinden bahsetmiştim, geldiler :) Bizim balkonda kahvaltı ettik; denize gittik, akşamüstü de Fındıklı Çağlayan deresinin yanındaki balık restoranına gidip yemek yedik. O gün 4 kadın o kadar çok eğlendik ki sözlerle anlatamam, fotoğraflarla anlatmayı deneyeyim :)









Daha önceki yazılarımda bahsetmiştim "yaşam açlığı" çektiğimden. Ne zaman dursam ölüyorum gibi hissediyorum, zamanım çok kısaymış da göz göre göre boşa akıp gidiyormuş gibi geliyor (ki gerçekten de öyle aslında). Bu hissiyatımı Evrim'e anlatamıyorum çünkü o evcil ve sakin yaşamayı seven biri. Benim sürekli dışarıda olma, her gün hatta her an bir şeyler yapma isteğimi anlayamıyor çok istese de ama hakkını teslim edeyim ki şu son 10 günde bana ayak uydurmak konusunda kendini aştı Evrim :D Sabah ayrı, akşam ayrı etkinlik yaptık birlikte. Mesela Pazartesi günü sabah Arya okula, biz denize gittik, öğlen ben okulun mangal etkinliğine gittim, akşam da ailecek pizza yemeye gittik :) Salı akşamı arkadaşlarımız geldi balkonda makarna-şarap keyfi yaptık, King oynadık ve biz kazandık :D Dün annemler bize kahvaltıya geldi, öğleden sonra Arya'nın atölyesi vardı, onu bırakıp biz Evrim için yazlık giysi alışverişi yaptık. Akşam annemlere yemeğe gittik. Bu kez okey oynadık ve Evrim kazandı :) Kısacası bu hafta bol aktiviteli ve kazançlı bir hafta oldu bizim için :D  





Geçtiğimiz 10 gün içinde Evrim'le 2 kez canlı müzik dinletisine gittik.




Geçen hafta okulda 8leri mezun ettik, 5lerle oyun oynayıp eğlendik.




Gün sonlarında da yorgunluğumuzu kanepede ev yenileme programları izleyerek attık :)



Bugün şarkılardan biri benden, biri de canım Ceren'den olsun :)


Mirkelam - Hatıralar


Andrew Bird - Sisyphus




12 yorum:

  1. İşte bu! :) Yaz hep böyle renkli geçsin!:)

    YanıtlaSil
  2. Oh oh, harika geçmiş günler 🧿🧿🧿. Evrim Bey’in de, senin de yüzünüze bir tazelik, bir gençlik gelmiş sanki 🧿. Kız kıza eğlencenin tadı damakta kalmış belli 😁🧿. En kötü günün böyle olsun Kedi 🧿❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler 😊🧡
      Kesinlikle kız kıza eğlencenin tadı damakta kaldı 🤩 Evrim'e cidden bir enerji geldi, neredeyse ben ona yetişemeyeceğim 😅

      Sil
  3. oh ne keyifli günlermiş, senin arkadaşlar, etkinlikler :) yaşam açlığı hımmm o zaman iyi bi hastalıkmış bu :) illa bişeyler yapcan yanii yoksa yaşamyon gibi oluyon demekki :) denize girmek pizacıya gitmek ah ne güzel bakalım bu yaz denize girmek mümkün olcak miiii yaa doktorlar açık denizde veya insansız yerlerde girin diyor, covidden dolayı yani :) timothy green izlemiştim, iyi film hıhıms :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denize giriyorum ben Mayıs'tan beri :) Kalabalık sahillere gitmemek gerek tabi ama daha sakin yerlerde girilebilir bence. Bir de ben artık Covid'ten ve yasaklardan cidden çok bunaldım. Bitsin diye beklemek yerine Covid'le yaşamayı öğrenmek gerekiyor.

      Sil
  4. Canım benimmmm rengarenk! O kalabalık masayı görünce bi titreme geldi ama aman ya dikkatli olun yine de :) Çok güzel geçmiş bu 10 gün, fotoğraflardan enerji fışkırıyor, çok mutlu oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceren'im son 1,5 yıldır birbirimizi göremiyorduk ve artık Corona da canımızı tak etti. Mümkün mertebe dikkat etmeye çalıştık dicem ama yalan olacak, demiyeyim hiç :)))))

      Sil
  5. Maşallah, Allah neşenizi arttırsın. Başka ne denebilir ki:) Corona morona gündemden düştü zaten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki delilik ama komple unutmak istiyorum ben artık Corona'yı :( Delta varyantı çıkmasa epey umutluydum ama şimdi Eylül-Ekim gibi yine geri gelecek yasaklar, kapanmalar gibi geliyor maalesef :(

      Sil
  6. Ne güzel yaşam dolu cıvıl cıvıl fotolar. Yaşam açlığı yansıtan türden değil. :) Güzel paylaşım olmuş, ellerinize sağlık .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:) Fotolar yaşam açlığımı doyurduğum günlerden :) Böyle dolu dolu geçen günler büyük kazanç, öyle olmayanlarsa kayıp benim için :)

      Sil

Bahar Şenliği

Bu yıl 6.sını düzenlediğimiz bahar şenliğimizi dün gerçekleştirdik. Mini Mini Beşler :)  Şenlikte halat çekme, sandalye kapmaca ve çuval yar...