Perşembe, Ağustos 04, 2022

Olduğun gibi gel Hayat! Kabulümsün!

3 gün önce doğumgünümdü ve ne kadar şanslı olduğumu bir kez daha hissettim. 


Canım Ceren'im çiçekleriyle öyle mutlu etti ki beni 🥰 Bastırıp odama asmak istiyorum bu fotoğrafı 😍


Evrim bir şekilde beni manipule ederek tamamen benim fikrimmiş gibi kahvaltıya gitmemizi sağladı ve sonra da pastayla sürpriz yaptı 🥰  



Kendime aldığım kitaplar tam da doğum günümde geldi kargodan 🤓📚


Çok yakın arkadaşlarımız Funda ve Ümit'in 10.yıl kutlaması da doğum günü akşamına denk gelince çok keyifli bir gece oldu 🤗🥰



Arkadaşlarım hem arayıp hem de fotoğraflarımızı paylaşıp doğum günümü kutladılar gün boyunca 🥳🥰 

Hem yorumlardan hem de mesaj atarak doğum günümü kutlayan tüm Blogger arkadaşlarıma da buradan bir kez daha teşekkürler. 

İyi ki varsınız her biriniz ve iyi ki hayatı zenginleştiriyoruz beraberce 🥰

... 


Her şey tam da olması gerektiği gibi oluyormuş hayatta. Ne bir eksik, ne bir fazla. Hepimiz atabileceğimiz tek ve kaçınılmaz adımları atıyoruz her an'ımızda. 


İşte bu yüzden tam da olduğun gibi gel Hayat! Kabulümsün!


Teşekkürler, 

Aldığın ve verdiğin her şey için!


Hoş geldin yeni yaşım 🥳 #36



31 yorum:

  1. nice nice mutlu yıllara rüyacım, tüm bu sevgiyi hak ediyorsun <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım zaman ve sevgi dünyadaki en güzel ilaçlar Canım Ceren'im ❤️

      Sil
  2. Her gününüz doğum günü güzeliğinde olsun, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileğiniz için çok teşekkürler :) Sevgiler 🥰

      Sil
  3. eveet merci la vie :) hayat ne güzeeel :)

    YanıtlaSil
  4. Her yeni yaş yeni güzellikler getirsin size...

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir doğum günü olmuş, nice güzel yaşlara tekrardan. Böyle tadı çıkara çıkara geçen doğum günlerini çok severim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Her anın tadını çıkarmayı öğrenmeliyiz hep birlikte :)

      Sil
  6. nice güzel yaşlara inşallah sağlıkla ....sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Sevdiklerinizle mutlu sağlık dolu nice nice seneler. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Doğum gününüz kutlu , yeni yaşınız mutlu huzurlu olsun..

    YanıtlaSil
  9. güzelliklerle gelsin güzel yaş, sevgiyle, mutlulukla, sağlıkla, dostlarla, gezmeli tozmalı yeni keşiflerle, aşkla gelsin :)

    YanıtlaSil
  10. Milan Kundera'nın Varolmanın Dayanılmaz Hafifliği'ni gördüm:) Benim ennn kitaplarımdan biridir ve çookk yıllar önce okumuştum, şimdiden hakkında neler yazacağını merak ettim diyebilirim çünkü her okuyucunun hoşlanmayacağı ama bence çok hoş bir kurgusu olan şahane kitaptır:)

    Belki biliyorsundur ama ben yine de yazayım... Filmi de çok güzeldir. İki kadın oyuncu Juliette Binoche ve Lena Olin muhteşemdir ve de tabii ki Daniel Day Lewis . Yönetmen Philiph Kaufman da adamımdır:) Önce kitabı oku ama!

    Yazın gülüyordu, ne güzel. Yeni yaşında hep gülsünler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmini biliyorum ama izlemedim. Önce kitabı okumak istiyorum tam da tavsiye ettiğin gibi Sevgili Buraneros :)

      Sil
    2. Başlayıp bitiremediğim tek kitap, Kundera'nın Varolmanın Dayanılmaz Hafifliği! İlk çıktığında alıp okumuştum. Çok yıllar geçti aradan. Sanırım o yıllarda yeterince hazır değildim. Şimdi kendime güveniyorum, okuyabilirim sanırım. Buraneros beğendiyse, güzel bir kitap olduğu kesin:)

      Sil
  11. Mrs. Kedi, nice güzel yaşlara... Sevdiklerinle birlikte sağlıklı bir ömür dilerim bir kez daha. İç ferahlatıcı bir yazı olmuş, resimler de öyle.
    "İşte bu yüzden tam da olduğun gibi gel Hayat! Kabulümsün!"
    Bu sözü söyleyebiliyorsak Nirvana'ya ulaştık demektir. En sıkıntılı gününde bu yazını açıp oku lütfen, göreceksin ne kadar iyi gelecek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Mr. Kaplan :) Her şey geliyor ve her şey geçiyor. Biz nehirdeki çakıl taşlarıyız gibi geliyor bazen.
      Üstümüzden akıp giden nehir bizi yuvarlıyor, köşelerimiz törpüleniyor; sürükleniyoruz, yerimiz değişiyor :) Başka hayatlara bakınca benim nehrin debisi oldukça iyi :D Gayet nazik nazik sürüklüyor, şefkatle şekillendiriyor beni :) Yarın ne olacağımız belli değil. Bugün iyiyse bugünde kalıp tadını çıkarmalı; bugün kötüyse geçeceğini hatırlayıp yarın yeni bir gün olacak diyebilmeliyiz :) Başarabiliyorsak dediğiniz gibi Nirvana'ya çıkmışız demektir :)

      Sil
  12. Nice mutlu yillarin olsun ruyacim!! ve ayni gün dogmak ne güzell :)))))

    YanıtlaSil
  13. Nice güzel senelere :-)

    Yaşıt sayılırmışız. Ben de 35 yaşındayım. Gece Yarısı Kütüphanesi tam da bu yaşlarda okunacak bir kitap. Ben bu sene çok ihtiyacım olduğu bir anda okudum ve bana iyi geldi. Umarım sen de seversin. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdim kitabı :) Kitapların insana iyi gelmesi ne kadar güzel bir his değil mi 🥰

      Sil
  14. Buradan uzak kalıp döndüğünde, blog dostlarının yazılarını toptan okursan, doğum günü kutlamasında böyle geç kalırsın işte:) Geç olsun, güç olmasın. Şahane bir yaş, mutlu bir ömür dilerim Sevgili Rüya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç olsun, güç olmasın sözünü çok severim :) Çooook teşekkürler :)

      Sil

İkigai

İkigai, şu anda okuduğum kitabın adı. Kitabın alt başlığı "her güne mana ve neşe katmak".  Kısaca açıklamak için  Wikipedia 'y...