Çarşamba, Ağustos 24, 2022

Yenilik

Konsolun ayakları tamir edilince salonu yerleştirip toparladım sonunda :) Aslında bizimkine pek salon denemez. Daha çok oturma odası hatta İngilizce'de kullanıldığı üzere "living room" yani "yaşam odası" diyebiliriz :) 



Duvarlar düşündüğümden çok daha açık renk oldu. Ben üçlü koltuğa yakın bir renk seçtiğimi düşünüyordum ama duvarda hiiiç öyle olmadı. N'apalım kısmet deyip kabullendik :))

Hâlâ birkaç eksiğimiz var. Tül perdeyi geçici olarak taktım. Yenisi henüz hazır değil, gelince değiştireceğim. Duvardaki çivilerin sağlamlaştırılması gerekiyor. Sonra tablo asacağız. Bir iki ufak detay daha var ama genel olarak odanın son hali böyle :)

İçime sinen, yüzümü gülümseten bir takım ufak  detaylar :) 


Salondaki yeni avize :) 



Ön balkonun süsleri :)) 



İşler bitip de şöyle oturunca "Oh be!" diyor insan keyifle :) 


Sonuç olarak ev tertemiz, düzenli ve çok daha ferah oldu :) Mutluyuz :) 

31 yorum:

  1. Tadını çıkarın Mrs. Kedi:) Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Mr. Kaplan :) Salon ufak olduğu için biraz sıkış tepiş hissi veriyordu bize ama açık renk biraz olsun ferahlattı sanki :)

      Sil
  2. Yaa gerçekten çok güzel olmuş salonunuz :) Gece lambasını çok şık duruyor. En önemlisi içinize sinip, mutlu olmanız. Son cümleden öyle olduğunu anlıyoruz. Tüm süreci biizmle paylaştığınız için teşekkürler, umarım çok keyifli anlarınız olur :)

    (Extra soru: Biz de robot süpürge almayı düşünüyoruz ama kararsısız. Tavsiye eder misiniz?)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) İçimize sindi :) Robot süpürgeyi kesinlikle tavsiye ediyorum. Zamandan ve enerjiden tasarruf ve hatta günlük tartışmalardan kurtarıcı bir icat bu robot süpürgeler :D Her an çalıştırabiliyorum, ben başka işleri hallederken ev tertemiz oluveriyor kaşla göz arasında. Bizimkisi Xioami ve çok memnunum. Sadece bizde haritalama özelliği yok; çalıştırınca tüm evi baştan sona geziyor ya da temizlenmesini istediğimiz odaya bırakıp kapıyı kapatmamız gerekiyor. Haritalama özelliği olan üst model daha pratik olabilir belki ama bizim ev küçük olduğu için pek sorun olmuyor bu özellik :)

      Sil
  3. Çok güzel bir yenilik olmuş. Tebrik ederim güle güle oturun. :)
    Bu avizeyi bende görmüştüm alacaktım ama eşim pek sevmedi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Avizeyi kayınvaldem görüp çok beğenmiş; foto atınca da ben de beğenip aldım. Şık duruyor ve abartılı da değil :)

      Sil
    2. Bizim hanım almadı artık beğenmedi bizde başka baktık ama güzel ben beğenmiştim :D

      Sil
  4. Ufak detaylar her şeyde olduğu gibi görüntüyü çok değiştiriyor:) Balkon süsü ve lambadere bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Detaylar sıcaklık katıyor ortama :)

      Sil
  5. Çok teşekkürler :) Bence de iyi kotardık :D

    YanıtlaSil
  6. Her şey pek güzel, güle güle oturun:)

    YanıtlaSil
  7. Güle güle oturun Allah içinize sindirsin. Ben açık renk sevdiğim için duvarların rengi bence çok güzel olmuş! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ olasın Canım Ceren'im :) Biz de sevdik galiba bu açık renk duvarları :D

      Sil
    2. Bak kışın özellikle seveceksiniz, hava gri içerisi koyu renk ı-ıh :)

      Sil
    3. Evet, evet haklısın Canım Ceren'im :) Karanlık havalarda özellikle iyi olacak bu teni renk bizim için :)

      Sil
  8. Güle güle oturun, güzel olmuş salon. Duvar rengi çok açık gerçekten. Oda çok renkli, turuncu benim rengim olmasa da uyumlu duruyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Benim eşim çok sever turuncuya :) Sıcaklık veriyor ortama gibi geliyor bana da :)

      Sil
  9. Avizelere bayıldım. Yaşam alanı çok güzel görünüyor. İyi günlerde kullanın :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Avize benim de favorim oldu :) Hem şık hem de sade :) Abartılı avizeleri hiç sevmiyorum, sade olsun dedikçe de şıklıktan kaybediyor bazı modeller. Bu ikisinin arasında bir yerde gibi :D

      Sil
  10. hepsi çok güzel, içinize sinerek oturun, keyfini çıkarın.en güzeli ön balkonun süsleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Ön balkonun süsleri de balkondaki çiçekler de çok güzel, balkonda oturmak pek keyifli :)

      Sil
  11. Güz rengi bence nokta atışı olmuş öyle çok yakışmış salona, avize çok modern, balkondaki süslere de bayıldım. Lakin favorim yıldızlı gece abajur başlığı oldu. :) Güle güle keyifle oturun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Abajuru eşimle birlikte seçmiştik, biz de Vincent Van Gogh'un Yıldızlı Bir Gece tablosunu çok seviyoruz :)

      Sil
  12. Her şey çok güzel ama beni en çok o iri kalorifer peteği etkiledi. Bu eski modelleri çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Yeni petekler böyle ısıtmıyor :)

      Sil
  13. Çok güzel çok iç açıcı olmuş keyifle kullanın ☺️

    YanıtlaSil

Son Günler

Salı günü yine Trabzon'daydık. HPV ve Smear sonuçlarım negatif yani temiz çıkmış. Bu güzel haber :) Ama - olmasa şaşarım - yaralar var...