Pazar, Ocak 15, 2023

Bazı şarkılar...

Gönlüm hikayesi olan şarkılara tutkun...


Boyalı da Saçların - Mabel Matiz

Boyalı da saçların ruhuma dolanırken tel tel
Boğuluyorum aman, yok ilacı bunun, tez gel
Kollarında kördüğümler, çözülmez mi gönül?
Ağrısında durur cevabı ama bakmıyor iki gözüm
Her müphem bir fırtına olur, kalır izi

Göremedin gözyaşımı
Silemedim gömleğine
Ya bu sitemi kollarına al
Yanayım ya ben derdime

Yetiremedim, doyuramadım
Bitiremedim, aman
Ver bu canı şerefinle
Vurdum ama öldüremedim

Cigarası da tüter, canım acısından yorgun
Kendi dalına düşman bu çiçeği nasıl sevsin?
Kollarında kördüğümler, çözülmez mi gönül?
Ağrısında durur cevabı ama bakmıyor iki gözüm
Malumuydun, arandıkça kaybeder izin

Göremedin gözyaşımı
Silemedim gömleğine
Ya bu sitemi kollarına al
Yanayım ya ben derdime

Göremedin gözyaşımı
Silemedim gömleğine
Ya bu sitemi kollarına al
Yanayım ya ben derdime

Yetiremedim, doyuramadım
Bitiremedim, aman
Ver bu canı şerefinle
Vurdum ama öldüremedim

...

6 yorum:

  1. Merhabalar.
    Hikayesi olan şarkı; hikaye, roman, film ve diziler gerçekten çok anlamlı olmakla birlikte insana bir şeyler katabiliyor. Uyduruk dizileri izlerken zekamızla ve aklımızla alay edildiğini fark ediyorum ve bu nedenle uyduruk dizilerden nefret ediyorum.

    Her şeyin öyle cılgı çıktı ki, gerçekten sanat ve edebi değeri olan her şeye susadık diye düşünüyorum. Ben biraz fazla karamsarım. Benim de en çok sevmediğim ve nefret ettiğim tarafımdan biri de budur.

    Bu güzel paylaşım için teşekkür ederim. Emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yorumunuzun her kelimesine katılıyorum Recep Bey. Artık her şeyin cılkı çıktı cidden ve gerçek sanata, edebiyata, şarkıya, şiire ulaşmak bilen biri için biraz çabayla mümkün olsa da yeni nesillerin haberi bile olmayacak diye korkuyorum.

      Sil
  2. Güzel seslerden Mabel Matiz, şarkılarını severim

    YanıtlaSil

Pazar Mesaisi ve Kendine Ait Bir Oda

Öğretmen olmak bazen eve sınav kağıtları ile gelmek, bazen gönüllü etüt yapmak, bazen gönüllü gözetmen olmak, bazen hem ana-baba olmak manas...