Cumartesi, Ocak 21, 2023

İtiraf

İtiraf edeyim şaşkınım 😳

Uzun süre sonra gelen ikinci bekarlık - geçici de olsa - pek de ilki gibi sultanlık değilmiş 🙄

... 

Evrim'le Arya sömestr tatili için dün İstanbul'a gittiler. Ankara'da doktor kontrolüm olduğu için ben yola yarın çıkacağım, Pazartesi gece Ankara'dan İstanbul'a geçeceğim.

Dün öğleden itibaren evde yalnızdım. Evi topladım, temizledim; bulaşık yıkadım; çamaşır yıkadım; kendimi uzuuuuun uzuuuuun yıkadım; kitap okudum; müzik dinledim. Zaman bitmedi. Şaşırtıcı derecede bir boşluk ve burukluk hissettim. Uzun vadede elbet alışılabilir bu duruma ama pek de alışmaya hevesli olmadığımı görmek beni şaşırttı. Kısacası özledim çekirdek ailemi :)


Dün akşamdan... 


Kavuşmak İhtimaline - Daniska ve Eylem Atmaca

22 yorum:

  1. Bir boşluk olur ama bence keyiflidir bu tarz bir yalnızlık. Bir ara benimkileri Urla'ya göndermiştim 2 geceliğine ben kafa dinleyeceğim demiştim. Gerçekten iyi gelmişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar garip geliyor ki keyifli mi emin olamıyorum şu an 😅 Konuşmak yok, koşturmak yok, laf anlatmaya çalışmak yok, delirmek yok 😁 Acayip sakin, dingin, huzurlu... Ama fazla mı sessiz, fazla mı dingin sanki? Bilemedim 🙈 Öğrenecek kadar uzun sürmeyecek sanırım 🙂

      Sil
  2. Özlemekte güzel ama :)

    YanıtlaSil
  3. Ben bu duruma hiç şaşırmadım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazım'ın dediği gibi

      "Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey.
      Dünyanın en güzel sesinden
      En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey..."

      Anlamak için ara sıra ayrı kalmak, özlemek gerekli sanırım Sevgili Buraneros :)

      Sil
  4. Kendimizi test etmek, bazen hiç beklemediğimiz sonuçlar verebiliyor. :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce defalarca tek başıma gittim geldim bir yerlere ama giden onlar, boş evde kalan ben olunca işler değişiyormuş Momentoscum. Kalan olmak zor geldi bana Momentoscum 😅😘

      Sil
  5. Ben de aynı hissediyorum o ender zamanlarda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadınlar olarak garip bir varlıklarız vesselam :))

      Sil
  6. iyidir arada bir uzak kalıp özlemek onun da tadı başka :)

    YanıtlaSil
  7. Ben yalnız kalınca ne yapacağımı şaşırıyorum evde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şaşırdım, aklıma gelen her şeyi yaptım :))

      Sil
  8. Merhabalar.
    İnsanın hayatında metcezir olayı dediğimiz gelgitlerle elbette karşılaşmak mümkündür. Her yaşadığımız gelgitin iyi ve kötü yanları vardır. Her şey kendi içinde ve kendine güzeldir. Ancak, gülü sevenin dikenine de katlanması kaçınılmazdır.
    Her şey başlangıcında güzel görünür, ama zamanla sıkmaya da başlar. Katlanmak gerekir.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşler rutinleşince sıkılıyoruz, rutinin dışına çıkınca da sıkılıyoruz :) Nankör müyüz neyiz acaba 😅 Baharda kışı, kışta baharı özlüyoruz; biz de bir garibiz cidden 😄
      Selamlar, saygılar...

      Sil
    2. Sonuç olarak: İnsanı memnun ve mutlu etmek zordur vesselam...

      Sil
  9. Yalnız kalmak için ölüyorum ama yalnız kalınca da bir şeyler eksikmiş gibi hissediyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak bu :D Bir çeşit Stockholm sendromu gibi bazı bazı :P

      Sil
  10. Bende iki günlüğüne iş seyahatine çıktım, iş seyahatinde olmanın yoğunluğundan ne olduğunu da anlamadım... Eve dönmek güzel geldi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İş seyahatine çıkmak da kulağa hoş geliyor :) Arada biraz da gezip tozacak boş vakit olsa tadından yenmez gibi :)

      Sil
  11. Karşılıklı özleştik, iyi geldi :)

    YanıtlaSil

Pazar Mesaisi ve Kendine Ait Bir Oda

Öğretmen olmak bazen eve sınav kağıtları ile gelmek, bazen gönüllü etüt yapmak, bazen gönüllü gözetmen olmak, bazen hem ana-baba olmak manas...