Perşembe, Ocak 05, 2023

Boğazıma Kadar Moka - Pardon - Erasmus+'a Battım

Bu yıl kafaya koydum okulda bir Eramus+ projesi yapacağım ama kafaya koymakla işler bitse keşke...



Kör karanlıkta hiç bilmediğim sularda yolumu bulmaya çalışıyor gibiyim. Aylardır izlemediğim video, okumadığım yazı, danışmadığım insan kalmadı ama hâlâ her şey allak bullak. Proje için ana fikrim hazır, potansiyel ortakları da buldum hem de istemediğim kadar çok sayıda. Ama şu kahrolasıca başvuru o kadar detaylı ki... Formu doldurmak kâbus gibi! Hangi formla hangi programa başvurmam gerektiği bile muamma. Kafamdaki proje ile KA-122 SCH başvurusu mu yoksa KA2 -Small Scale Partnership başvurusu mu yapmam gerekiyor emin olamıyorum. Bir netleşse işler gerisi gelecek ama...

Yarın ola hayır ola!..

25 yorum:

  1. Ooo , ne güzel bir uğraş. Allah kolaylıklar versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağ olasın Handan :) Uğraşması zor ama becerebilirsem keyfi pek güzel olacak diye umuyorum :)

      Sil
  2. Ayyy konu hakkında keşke bilgim olaydı da destek olaydım. Umuyorum ki kolaycacık halledin. :)

    YanıtlaSil
  3. Erasmus'un sadece öğrenciler için olduğunu sanıyordum Mrs. Kedi. Her iki başvuruyu da yapıp şansını arttırmak daha iyi değil mi? Başarılar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mr. Kaplan, Erasmus+ kapsamında hem öğrenciler hem de eğitim personeli için çok çeşitli imkanlar var. Avrupa Birliği prensipleri göz önünde bulundurularak yazılan projeler hibelendiriliyor ve uluslararası işbirlikleri teşvik ediliyor. Bizim projemiz uluslararası bir çocuk şenliği üzerine olacak becerebilirsem yazıp bitirmeyi.

      Sil
  4. Merhabalar.
    Yeni projenizde başarılar dilerim. İnşAllah muradınıza nail olursunuz.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Çok teşekkürler Recep Bey :)
      Selamlar, saygılar...

      Sil
  5. eğitimin başka bir seviyesinde, ben de erasmusla boğuşuyorum 1-2 aydır. ama neyse ki benim o formları doldurmada cevval olan genç bir meslektaşım var :)
    kolay gelsin size, emeklerinize değsin dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu form işleri bu kadar zor olmasa keşke... Çok teşekkürler :)

      Sil
  6. ulusal ajansa sorsana telefon edip :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorum bir tane değil ki! Kılavuzları okuyun diyecekler arasam da... Kendim çözdüm sayılır.

      Sil
    2. tamam kolay gelsin :)

      Sil
  7. 312-212 60 40 AB Eğitim Koordinatörlüğü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Dursun burda lazım olabilir her an :)

      Sil
  8. nasıl gidiyor? gelişmeler var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz bir arpa boyu ilerledik. Okulda sürekli yapılacak bir iş çıktığı için ekipçe bir araya gelip doğru düzgün yoğunlaşamıyoruz projeye. Gerçek bir ilerleme kaydedince mutlaka yazarım bloga ama pek umutlu değilim.

      Sil
    2. baksana, valiliğe git, AB birimi var her valilikte, onlar yardım eder, orda bir projeci olmalı yani, onlar yol gösterir :)

      Sil
    3. Teşekkürler Deep :) Daha önce proje yazan ortaklar buldum. Hallederiz artık gerisini onlarla birlikte umarım :)

      Sil
  9. Sonu güzel olur umarım. Kolay gelsin :-)

    YanıtlaSil

Pazar Mesaisi ve Kendine Ait Bir Oda

Öğretmen olmak bazen eve sınav kağıtları ile gelmek, bazen gönüllü etüt yapmak, bazen gönüllü gözetmen olmak, bazen hem ana-baba olmak manas...