Salı, Ocak 24, 2023

İstanbul

Sonunda geldim İstanbul'a :) 

Gelişimle bir süredir gündemimizi meşgul eden kedi mevzusu da çözülmüş oldu. Annemler bir süre önce kedi evlat edindiler. Mahlasımın KuyruksuzKedi olmasına ve kedi aşkıma inat, benim kedi alerjim var. 

Her kedi değil ama bazı cinsleri benim için fıstık alerjisi gibi, deniz ürünleri alerjisi gibi ölümcül. Ama şansımıza Bella (isim babası abisi, yani Evrim :), büyük bir alerjik reaksiyona sebep olmadı. Bir miktar kaşıntı ile idare ediyorum ki o kadar olur zaten; sonuçta görümcem sayılır. Kaşıntı yaratmayan görümce bulmak zor :)))) 


Şöyle bir arz-ı endam edip Momentoscuğumun kulaklarını çınlatayım :) 


Bu satırları otobüste yazıyorum. Üniversite arkadaşlarım Derya ve Pınar'la buluşmak için Taksim'e gidiyorum :) 
Bu arada üzerimdeki kaban annemin (kayınvaldem). Epeydir gözüme kestirmiştim, bugün bana hediye etti annem :) 

Şimdilik Hoşçakalın :) 


Nerdesin - Ezhel 

Şarkıyı çok sevdiğim arkadaşım Funda doladı ağzıma :)) Hadi başka bi' şarkı bulun bana da değişsin modumuz :) 

20 yorum:

  1. ohiyyy yine fıstık gibisin maşallah :) çok çok eğlen, gez, toz, keyfini çıkart tatilin <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bakan gözlerin güzel görüyor yine Canım Cerenim <3

      Sil
  2. Şarkı güzelmiş, dile dolanabilir. :))

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin tekrarı nasip olsun gezmelerin

    YanıtlaSil
  4. Hoş geldiniz İstanbula. Hülya

    YanıtlaSil
  5. Kaban efsoymuş yalnız, güzel günlerde giymek nasip olsun inşallah. :) Görümce görmeyeyim ömrümce diyor ve kaçıyorum. :D

    YanıtlaSil
  6. izebelya diyen fevzi favori şarkım o:)

    YanıtlaSil
  7. Kabana bayıldım amaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de epeydir bayılıyordum kabana; bekleyen derviş muradına ermiş misali benim oldu sonunda 😄

      Sil
  8. Hoşgeldiniz İstanbul'a. Böyle kayınvalide valla ne güzel:)) Güle güle giyin kabanı, çok şık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Kayınvaldem gibi değil annem gibi görüp öyle davranıyorum. O da mecbur kalıyor aynı şekilde davranmaya :))) Şaka bir yana görümcem de olmadığı için kıyafetlerini, takılarını hep paylaşır benimle annem :)

      Sil
  9. Çok teşekkürler :) Severek giyiyorum 2 gündür :)

    YanıtlaSil
  10. Hoşgeldiniz:) İyi tatiller.
    Benim oğlum da kedi delisi ama alerjisi var. Kedilerle aynı mekânda olunca gözleri ve burnu akmaya, hapşırmaya başlıyor. Korkutuyor beni ama kendisi asla takmıyor. Dikkat etmek lâzım.

    YanıtlaSil

İkigai

İkigai, şu anda okuduğum kitabın adı. Kitabın alt başlığı "her güne mana ve neşe katmak".  Kısaca açıklamak için  Wikipedia 'y...