Cuma, Ekim 20, 2023

Acil Servis, Trabzon, Hastane, Ev

Cumartesi günü gelen migren atağı içtiğim öküz deviren cinsten iki ağrı kesiciye rağmen geçmedi. Ağrı kesicilerin etkisiyle tüm gün, tüm gece uyudum ama pazar sabahı uyandığımda ağrı hâlâ yerli yerindeydi. Öğlene kadar yatakta ağlayarak yattım. Evrim eve gelir gelmez acile gittik. Doktor yazacağı ilaçları zaten kullandığımı anlayınca serum takılsın dedi. Serumdan sonra biraz kendine geldim. 

Pazartesi fıtık tedavim için erkenden Trabzon'da hastanede olmam gerektiği için acilden sonra otogara geçip otobüsle Trabzon'a gittim. Gece polisevinde kaldım, sabah kan tahlili yaptırdım, ertesi gün öğlen enjeksiyon yapıldı. 3-4 saat hastanede kalıp taburcu oldum. 

3 gündür evde yatak istirahatindeyim. Yarın bitiyor, pazartesi iş başı. Bel ağrım yok olup gitmedi ama çok daha iyiyim. 20 gün içinda ağrının kademeli olarak azalması gerekiyormuş. Umarım  öyle olur. İyi düşünelim, iyi olsun :) 


Just give me a reason - Pink ft. Nate Ruess

20 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun, dilerim iyisindir artık...

    YanıtlaSil
  2. Canım yaa, geçti geçti.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun, iyi düşünüyoruz, yürekten hem de:)

    YanıtlaSil
  4. Migren için önerilen bir yöntem vardı, instada görmüştüm. Bulmaya çalışayım. Geçmiş olsun Kediciğim.

    YanıtlaSil
  5. Pazartesi daha sağlıklı bir güne, ağrısız, acısız bir merhaba dileyerek...
    Geçmiş olsun. Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  6. tez zamanda dinsin ağrılar, tedavinin sonuçlarını görün inşallah

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun, benimde geldiği zaman kaç gün gitmeyen ve ağrı kesiyle bile geçmeyen ba ağrılarım var. Dönem dönem oluyor tam 6 yıldır çekiyorum

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun canım.

    YanıtlaSil
  9. Büyük geçmiş olsun Mrs. Kedi. Umarım şimdi iyisinizdir. Bu halde bile yazabiliyorsunuz ya, size imreniyorum.

    YanıtlaSil
  10. Çok ama çok geçmiş olsun. Migrenim yok ama olan yakın arkadaşlarımdan biliyorum korkunç boyutlara varabiliyor ağrı. Bu arada beliniz umarım hızlıca toparlar ve rahat edersiniz.
    Şarkı beni ergenliğime götürdü, bunun arkasından gidip Who Knews dinliycem sanırım.

    YanıtlaSil
  11. Çok geçmiş olsun. Şifa bulun İnşaallah.

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar.
    Çok büyük geçmişler olsun. Migren ağrısını bilmiyorum ama, çok şiddetli bir baş ağrısını olduğunu şikayetlenenlerden anlayabiliyorum. Ağrı kesiciler bile işe yaramıyormuş. Bel fıtığı da tuttuğu zaman ağrıları dayanılmaz bir hal alıyor.
    İnşAllah şifa bulur ve bu ağrıdan tamamen kurtulursunuz.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  13. İnşallah en kısa zamanda düzelir

    YanıtlaSil
  14. Migrenden Dr.(eski hakem) Ahmet Çakar sayesinde kurtulmus birisi olarak önerim, önce bir kan sayımı yaptırın degerler cok iyiyse lütfen kan verin, ben ileri derece migrenden kan vererek kurtuldum.

    YanıtlaSil
  15. Tekrar teşekkürler hepinize. İyi ki bolg var, iyi ki blog arkadaşlıklarımız var. Destek iyi geliyor insana :)

    YanıtlaSil

İyileştiren Sevgi

" Seni sevmeyi dünyanın en güzel şiiri yapacağım " demiş Edip Cansever. İnsan kendini sevilmeye layık görmeyince gerçekten sevildi...