Çarşamba, Ekim 11, 2023

BEN-merkezcilik

Bu ara hep "Ben"! 

2 haftadır çektiğim ağrının, acının etkisi de var belki bu halimde. Bilemiyorum. 

O an, tam bu an, canım ne isterse onu yapıyorum. Önünü ardını hiç düşünmüyorum. Yapmam gerekenler, yapmam beklenilenler, yapmam istenilenler... Hepsi öylece duruyor bir köşede. Ben ne istiyorsam onu yapıyorum hiç tereddüt etmeden ve hiç çekinmeden. Saldım aklımın iplerini! 


Bende yorgundum
Kendi kendime sokuldum 
Uyuyakaldım
Aklımın iplerini saldım
... 



Gökhan Türkmen şarkılarını sevdiğimi söylemiş miydim?

Evet, evet, söylemiştim. 

8 yorum:

  1. Bence iyi yapıyorsun, vücudun sana bunu anlatmaya istemiş olabilir. Umarım ağrın hızla azalır ve yakın zamanda koşturmaya başlarsın kediciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım Ceren'im. Vücut neyin yoksunluğunu çekiyorsa ya da ne fazla geliyorsa ona tepki veriyormuş. Çok sevip de göremeyenlerde ve görmek istemediği şeylere zorla maruz kalanlarda bazı görme bozuklukları oluştuğu tespit edilmiş. Yine benzer şekilde fiziki ya da ruhsal yükü çok olanlarda bel ve sırt problemleri yaygın. Yükleri hafifletmek gerekiyor. Ben de öyle yapmaya çalışıyorum bu sıralar. İyi de geliyor :)

      Sil
  2. İşe tanımlamaları tekrar tanımlayarak başlayabilirsin dedi yaşam Koç'un😄senin o ben merkezcilik dediğin şey çoğunun rutini.laf aramızda pekte kıymetliler😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedense kendini düşünmek, kendine vakit ayırmak, "ben olmak" kötü bişey gibi geliyor bazen ama dediğiniz gibi öyle değil aslında 🙂

      Sil

İyileştiren Sevgi

" Seni sevmeyi dünyanın en güzel şiiri yapacağım " demiş Edip Cansever. İnsan kendini sevilmeye layık görmeyince gerçekten sevildi...