Pazar, Kasım 05, 2023

Yenil(e)medim ayaktayım...

Üzerimize giydiğimiz ünvanlardan sıyrılıp yenilmek ne mümkün! Yenilmek, yığılıp kalmak istesek de olmuyor bazen. Kalkıp sorumlulukları sırtlanmaya, yaşamaya, nefes almaya devam etmemiz gerekiyor. Ben de öyle yapıyorum mecburen.

Hafta içi delice çalışıp bir çok şeyi hallettim okulda. Bitti mi? Hayır ama ben elimden geleni yaptım. Gerisi teferruat. Önümüzdeki hafta da aynı yoğunlukta geçecek.

Hafta içi kendimi tükettim; haftasonu yeniden şarj olmak için kalbimi dinledim, kendimi sahile vurdum. Cumartesi şehir içinde sahilde yürüyüp deniz kıyısında mini piknik yaptık Evrim'le. Bugün de ailecek plaja geldik. Arya ve ben yüzdük; Evrim kıyıda dergi okudu.





Günlerdir yeniden spora başlamak istiyordum ama bir türlü o ilk adımı atamıyordum. Bu sabah kırdım döngüyü. Yataktan kalkıp giydim taytımı tshirtümü, matımı serdim ve yoga yaptım. Önce sabah yogası ile başladım sonrasında bel ağrıları için yoga ile devam ettim. En son kulunç ve boyun fıtığı egzersizleri ile bitirdim. Kendime avokadolu yumurtalı lavaş sürüş hazırlayıp mis gibi bir kahvaltı yaptım. Güne böyle başlayınca devamı da gayet güzel geldi. 



Denizden az önce geldik. Şimdi biraz sınav kağıtlarına bakıp sonrasında yine dergilerime gömülmeyi planlıyorum. 

21 yorum:

  1. oooh şahane, yeniden yükselişe geçmişsin, tadını çıkart :)

    YanıtlaSil
  2. Oh pek güzel bir gün! :)
    Bu mevsimde denize girmek, ayrıca hoş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu ana dek rekorum 28 Kasım ama bu yıl zor görünüyor :)

      Sil
  3. Önce etiketler bölümüne baktım: Çocuklu Hayat, Deniz, Hayat.
    Ah ne güzel, hayatın ta içinden bir paylaşım ve yalnızca mavi değil, gökkuşağı gibi adeta tüm renkleri içinde barındıran harika bir deniz fotoğrafı, ışıltılı gözlerle mutlu bir aile tablosu. Daha ne olsun? En son piknik kahvaltı köşesini gördüm. Afiyet olsun.
    Bloğuna hoş geldin sevgili Öğretmenim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler sevgili öğretmenim. Zor günümde destek olduğunuz için ayrıca teşekkürler :)

      Sil
    2. Ben de teşekkür etmeye gelmiştim. Blogda göremeyince kendi kendime "Manxcat dinleniyordur, daha da sağlıklı olarak, ağrısız-sızısız dönecek moladan sonra "diye düşündüm. Kediler evin en rahat köşesini seçerlermiş.
      Sağlıkla, huzurla.

      Sil
  4. hoş geldiniz geçmişler olsun. Hülya

    YanıtlaSil
  5. Deniz ve Kasım ne şahaneee:)

    YanıtlaSil
  6. Ayy okurken bile mutlu oldum. Bende Ceren'in bahsettiği duvar yogasını yapmaya niyet ettim ama aşırı tembel bir bireyim. Bu yazı bana da güç olsun. :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir gün olmuş, keyfiniz bol olsun.

    YanıtlaSil
  8. Bu zamanda denize girebilmek ne güzel... Avusturya'da tek özlediiğim şey deniz ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi geliyor deniz insana ama deniz yoksa yeşil vardır illa ki
      Doğaya atın kendinizi her fırsatta.

      Sil
  9. Kasım ayında deniz mi? Süpersiniz! Ben cesaret edebilir miyim bilmiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kasım sonuna kadar zorluyorum kendimi. Bir kez girince çok iyi geliyor deniz.

      Sil

İyileştiren Sevgi

" Seni sevmeyi dünyanın en güzel şiiri yapacağım " demiş Edip Cansever. İnsan kendini sevilmeye layık görmeyince gerçekten sevildi...