Pazar, Şubat 18, 2024

Haftanın Özeti

Okula döndüğüm ilk haftayı atlattım. Bazı açılardan zor bir haftaydı ama genel olarak okula dönmek iyi geldi diyebilirim. Derslerimin yarım gün olması büyük bir kolaylık sağladı. Tam gün olsa dayanamazdım sanırım. Dersler biter bitmez eve gelip kendimi koltuğa atıp uyudum. 

Ders işlemeyi ve öğrencilerimi özlemişim. Onlar da beni özlemiş ki bunu görmek bile iyileştirici bir etkiye sahip. Mini mini beşlerim koşup korkarak sarıldılar incitmemek için :) Ameliyat olduğumu biliyorlardı ve çok dikkatlilerdi. Altı ve yediler bahçede yanıma gelip geçmiş olsun öğretmenim dediler, teneffüste eşyalarımı taşımak için yardım teklif ettiler. İnsanın sevildiğini hissetmesi çok güzel bir his :)

Geçen hafta yapılan toplantılara katılamamıştım. Okul müdürümüz toplantıda, "Rüya'yı arıyor insan" demiş. Sürekli tatlı-sert atışıyoruz ama yapılacak bir iş olunca ben mutlaka ucundan tutuyorum. Lafımı hiç sakınmıyorum ama yapılması gereken işlere el attığım için yokluğum belli olmuş okulda :) Bu hafta eskisi gibi her şeye atlamadım; derslerime girip çıktım, birkaç öğrenci problemiyle ilgilendim; idareyle hiç takışmadan haftayı kapattım ki bu benim için bir milat sayılabilir :))) Dün akşam da kendimi ödüllendirerek arkadaşlarımla Batum'a gittim. Canlı müzik, pizza, bira... Çok keyifliydi.

Önümüzdeki haftanın daha kolay olacağını umuyorum. Yarın okuldan sonra fizik tedavi uzmanı ile randevum var. Mevcut duruş bozukluğum için bir tedavi önermesini bekliyorum doktorun. Ne yapılacağı netleşince rahatlayacağım umarım. Ameliyatımı yapan doktor Mart'ta spora başlayabileceğimi söylemişti. Eve yakın gidebileceğim 3 farklı yer var ama ben daha önce manuel terapi aldığım kişiyle çalışmak istiyorum. Doktorun çizeceği tedavi planına göre yarın spor işini de görüşüp netleştirmeyi planlıyorum.

Umarım herkes için güzel bir hafta olur!


Bazen sadece Sezen dinlemek istiyor insan...


22 yorum:

  1. Merhabalar.
    Gözünüz aydın olsun! Çok büyük geçmiş olsun! Bakın ilk okul haftanızı herhangi bir sorun yaşamadan sağlıklı bir şekilde atlatmışsınız. Ne mutlu size! Darısı şifa bekleyen kulların başına.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Recep Bey,
      Yorumunuz için teşekkürler. Eşiniz ve siz de iyisinizdir umarım. Rahatsızlığı olan herkese acil şifalar diliyorum ben de.
      Selamlar, saygılar...

      Sil
  2. Rüyacım haydi geçmiş bitmiş olsun. En zor kısmı bitti işin, bundan sonrası zamana tabii, hem önümüzdeki ay spora da başlanıyormuş, güzel. Artık keyifli günler gelsin. Sevgiyle kucaklıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler öğretmenim. Ben de kocaman öpüyorum sizi :)

      Sil
  3. Güzel haberler okudum ve yükselmiş bir moral gördüm. Harika! Devamını dilerim. :)

    YanıtlaSil
  4. Mis gibi bir yaz var önünde hadi bakalım ağrısız sızısız 💐

    YanıtlaSil
  5. Canım çok sevindim. Ben kesinlikle reformer diyorum, sanırım doktor da bunu önerir, skolyoz için bile bir numara bir alet. Umarım orda vardır. Bahar senin için iyi geçecek. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de reformer düşünüyorum ama bugün doktor bir süre daha beklemem gerektiğini söyledi. Yaklaşık 1 ay fizik terapi görmem gerekiyormuş. Sonrasına bakacağız artık Momentoscum :)

      Sil
  6. ay ne kadar mutlu oldum öğrencilerin özlemlerini okuyunca. Sevgi iyileştirici, sevildiğini bilmek, özlendiğini, arandığını bilmek de :) bundan sonrası çok daha güzel, kolay, sağlık dolu olsun :)

    YanıtlaSil
  7. Çok şükür sevindim ağrılarınız geçmesine inşallah yaza kadar hepsi geçer sağlık diliyorum. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Ben de herkese sağlık diliyorum :)

      Sil
  8. Vallahi benim için güzel bir hafta oldu, sanırım yazından yansıyan gülücükler bunun sebebi ki Batum kısmı da şahane bir tercih:))

    Aferin sana:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Sevgili Buraneros :) Mekan değişikliği de iyi geliyor insana :)

      Sil
  9. Güzel bir tempoyla başlamışsın, Batum kaçamağına da ayrı bayıldım. Fizik tedavi çok iyi gelecektir eminim.

    YanıtlaSil
  10. Çocukların sevgisi insana güç veriyor. İnşallah hersey daha da iyiye gidecek ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Sevginin ilaç etkisi var gerçekten :)

      Sil

Bahar Şenliği

Bu yıl 6.sını düzenlediğimiz bahar şenliğimizi dün gerçekleştirdik. Mini Mini Beşler :)  Şenlikte halat çekme, sandalye kapmaca ve çuval yar...