Perşembe, Ekim 24, 2019

Anlat Bakalım - Mim

Hikayenin başlangıcı Sessiz Gemi'den, 2. bölümü Deep'ten. 3. bölüm benden :) 
Sırada Ebrar var.

...

Masal saklandığı çalıların arasında elindeki kaplumbağaya sıkıca sarılmış çocukların onu görmeden geçip gitmesini beklerken uzaktan kasabaya yeni taşınan yabancının o tarafa doğru geldiğini gördü. Bu arada çocuklar koşturarak ve yaşlarına özgü dikkatsizlikleri, uçarılıkları ile onu görmeden geçip gittiler gerçekten. Ama Masal'ın içinden bir ses çalıların arasında kalmasını, hatta daha derinlere saklanmasını söylüyordu. Sessizce olduğu yerde bekledi.

Yabancı dalgın dalgın, kendiyle konuşur gibi fısıltılarla geçti çalıların yanından. Dağ yolunu takip ederek uzaklaşmaya başladı. Masal içini dolduran merak duygusuna karşı koyamayarak yabancıyı takip etmeye karar verdi. Bir süre sonra kasabanın tahıl ambarı olarak kullandığı mağaralara vardılar. Yabancı orada durup birkaç dakika etrafa bakınsa da yola devam etti. Masal onu takip etmekle kasabaya geri dönmek arasında kaldı. Buradan öteye hiç gitmemişti ve eve geç kalırsa annesinin endişeleneceğini biliyordu. Yabancıdan korkmuyordu, iç güdülerine güvenip yola koyuldu. Uzunca bir yürüyüşten sonra dağın tam yamacında olan bir mağaraya vardı yabancı. Mağaranın girişi sarp bir kayalığın ucundaydı. Yabancı adımlarını ölçüp biçerek mağaraya girdi. Masal bir süre olduğu yerde bekledi ama mağaranın içinden dışarıya taşan renkli bir sis bulutu görünce dayanamayıp mağaraya yaklaştı.

...

Mim'e katılmak isteyen herkese yazacak alan kalması için kendi bölümümü kısa tutmaya çalıştım bilerek :) Bakalım neler çıkacak bu hikayede karşımıza!

21 yorum:

  1. Yaa harika olmuş, eline sağlık :) ben de biran önce yazmak istiyorum bakalım neler olacak Masal’a :D

    YanıtlaSil
  2. oleey gelcem yinee :) ebrar oleeey :)

    YanıtlaSil
  3. yaa çok güzel bir bölüm olmuuş hayal gücüne sağlık :D yabancı dost mu düşman mı nasıl bir insan çok merak ediyorum :D ve o sis de ne rengarenk üstelik bir mağarada çok gizemlii :D Ebrar sıra sende anlat bakalıım :D

    YanıtlaSil
  4. Güzel gidiyor:) İmece öykü:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıramı savdım, öykünün tadını çıkarması kaldı :)

      Sil
  5. iyiydi buu vallası. ben de bu bölümde kız ile yabancı arasında geçmeli diye düşündüydüm. tam da yerinde bırakmışsıın. çokzeeel :) ben yabancının iyi biri ama değişik biri olmasını hayal ettim hep, bakalıms, ebrar, gizem katar herhaldesiiii :)

    YanıtlaSil
  6. Ayy renkli sis bulutu, çok gizemli :)) çok sevdiğim dizinin yeni bölümünü bekler gibi bekliyorum :D kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle bir sisin içinden gökkuşağı geçiyormuş gibi... Renklerin bir görünüp bir kaybolduğu gri bir pamuk bulutu gibi... Teşekkürler :)

      Sil
  7. Sizinki de çok güzel elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. Harika ilerlemiş. Bakalım Ebrar nasıl devam ettirecek?

    YanıtlaSil
  9. Hikayeye gizem katıldı bakalım neler olacak? Çok güzel yazmışsınız ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  10. emeğine sağlık :)
    güzel bir etkinlik. belki ben de katılırım yapabilirsem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yetmiyor zaman bazen :) zaman yetse insan yetemiyor her şeye! zaman yaratmak, kendimizi bile baştan yazmak lazım bazen :) hadi katılın siz de! iyi gelecek eminim :)

      Sil
  11. evet yazdım ben de :) çok güzel gidiyor etkinlik ya ;))

    YanıtlaSil

Hayat'ın yeni çelmeleri...

Dün sabah okulda rahatsızlandım, 2 kez kustum ve midem delinircesine ağrımaya başladı. Evrim beni okuldan alıp acile götürdü. Bağırsak filmi...