Salı, Ekim 01, 2019

İyi ki... - Ağaç Ev Sohbetleri #5

Bu haftanın sohbet konusu şükrettiklerimiz, gün içinde bizi mutlu eden ufak tefek şeyler. İşte benimkiler:

  1. Güneşli günler, kızıl gün batımları, 
  2. Okuldaki derslerimin en geç 15.30'da bitmesi, Arya'nın eve 6'da gelmesi. Arada bana kalan zaman en büyük günlük şükür kaynağım :D
  3. Ne kadar çıldırsam isyan etsem de Arya'nın sabah gelip koynuma yatması, her gece uyumadan önce sarılıp "Seni seviyorum annecim" demesi, çocukluktan, bilmeden, istemeden açtığı yaraları saf sevgisiyle bir anda iyileştirmesi, 
  4. Araba kullanmak, araba ile yollara, dağlara, denize uzanmak, 
  5. Kahvemi alıp deniz kenarında oturmak, 
  6. Bir dostla laflamak, 
  7. Sevdiğim diziyi izlemek, 
  8. Tabi ki tatlı bir şeyler yemek :D
  9. Müzik dinlemek,
  10. Eşimin sabır küpü gibi olup tüm deliliklerime, isyanlarıma, hatalarıma, kapanmayan çeneme katlanması, 
  11. Last but not least*: Okumak, yazmak, çizmek




*Sonuncu ama bir o kadar da önemli olanı.





13 yorum:

  1. Mutluluğunuz daim olsun. Arya'ya dokundurmuşsunuz yine ucundan kenarından:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah olmazsa olmazım, minik Cadım, sosyal kelebeğim, sevgi böceğim. Onunla ilgili şükür cümlemi de ekleyeceğim şimdi :)

      Sil
  2. Merhaba..takibe aldım sizi..

    YanıtlaSil
  3. Gün batımı resimler harika. Ben de çok severim. :)
    Okumak, yazmak, çizmek. İyi ki var hepsi. ^-^

    YanıtlaSil
  4. Mutluluğunuz daim olsun diyeyim. Huzurla, sağlıkla.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daim olsun, bulaşıcı olsun, paylaştıkça çoğalsın, hepimize yayılsın :) Çok teşekkürler :)

      Sil
  5. Çok sevindim. Ben de blogdan bloga gezip bu sohbetleri okudukça, böyle sohbet ettikçe gülümsüyorum hep :)

    YanıtlaSil
  6. Ya cidden ben de tebessümle okumuşum her maddeyi, sonra şarkıyı açıp öyle baktım fotoğraflara daha da bir güzel oldu. Siz "İyi ki" yazıyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  7. Hepimiz iyi ki yazıyoruz, okuyoruz, birlikte umutlanıyoruz :)

    YanıtlaSil
  8. aralara saklanan detayların varlığı ne kadar önemli. özellikle insanın kendiyle kalacağı saatler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gün azıcık da olsa sessiz sakin bir yerde kendimizi dinlesek -deniz kenarı, orman içi, olmadı park, daha olmadı bir çay bahçesi - çok daha güzel görünür dünya gözümüze bence :)

      Sil

İkigai

İkigai, şu anda okuduğum kitabın adı. Kitabın alt başlığı "her güne mana ve neşe katmak".  Kısaca açıklamak için  Wikipedia 'y...