Pazartesi, Ekim 21, 2019

Sürsün Bahar

Bu bahar başka güzel...


İlk kez bu kadar farkındayım sonbaharın. Sıcacık renklerin, yakmayan ama iç ısıtan güneşli günlerin tadını ilk kez bu kadar yoğun hissediyorum dilimde damağımda.

Rüzgar saçlarımı okşuyor eserken, yağmur kokusunu ödünç veriyor geçip giderken. Sonbahar oluyorum günden güne.

İçimde hafiften bir hüzün filizleniyor. Yaz bitti, sonbahar geldi diye değil; bu kez ve sanırım ilk kez sonbahar bitecek diye. Ama henüz değil. Biraz daha vakit var. Devam ederken keyfini sürmek, doya doya yaşamak, hafızaya kazımak lazım.

Sürsün Bahar!


Turuncular, tarçınlar, sarılar, hardallar, kızıllar...
Sıcacık renkleriyle içimizi ısıtmaya devam etsin sonbahar!


Tried to keep you close to me
But life got in between
Tried to square not being there
But think that I should have been

Hold back the river, 
Let me look in your eyes
Hold back the river, so I
Can stop for a minute and
 See where you hide
Hold back the river, hold back






15 yorum:

  1. Sonbahar benim çok sevdiğim bir mevsim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk kez bu sene fark edip sevdim sonbaharı. Daha önce hiç yaşamamış gibiyim sonbahar :)

      Sil
  2. pekiiii :) sonbahar en sevdiğim ayrıca bence işte en aktif heycanlı neşeli yanii. yazın terinden sona hayata dönüş :)

    YanıtlaSil
  3. Evet evet katılıyorum sana :) Hala bir tişörtle geziyor olmak ve parmak arası terlik giymek de cabası üstelik. Allahım bu yaz karışımı sonbahardan memnunum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gündüzler ve güneşli yerler iyi de, geceler ve gölgeler üşütüyor insanı biraz :)

      Sil
  4. sarı yaz bu dönemin adı ne güzel bir isim de mi yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzelmiş "sarı yaz", ilk kez duydum sanırım :)

      Sil
  5. Canım Sonbahar..
    Sürsün bahar başlığını görünce hemen aklıma Can Kazaz'ın sürsün bahar isimli şarkısı geldi. Önereyim o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten o şarkıdan aldım başlığı :) çok güzel bir şarkı ama daha önceki bir yazıma eklemiştim. Bu kez değişik olsun şarkı dedim :)

      Sil
  6. son yazımdaki mim ilgini çekebiliiir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekmez mi çekti tabi ki :) sıraya koydum, şimdi ağaç evi yazıyorum, sonra sırada mim var :)

      Sil
  7. Sonbahar bana hüzün ve huzuru çağrıştırır. O fotoğraftaki sarıdan kahve rengine, kırmızıdan vişne rengine kadar bütün tonlar eşsiz bir güzellik sergilerken, nazlı nazlı raks ederek yerdeki su birikintisine düşen bir yaprak, geceleri parlak gökyüzünde kayan bir yıldızı getirir aklıma. Her son yeni bir başlangıçtır aynı zamanda. Yeni umutlara, yeni hedeflere açılır gönüller...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç sevmezdim turuncuyu, tarçın rengini, hardalı, sarıyı.. Şu an aşka benzer bir tutkuyla sarılıyorum sıcacık turunculara, tarçınlara, ve tüm güzel renklerine sonbaharın :) Sanki ömrümde ilk kez yaşıyorum sonbaharı! Çok şaşırıyorum bu duruma. Sonbahar diye bir mevsim varmış! Ben nerdeymişim bunca yıldır acaba? Tam da dediğiniz gibi hem hüzün hem huzur... Hüzün bende, huzur hayallerde :)

      Sil
  8. Sonbahar ve ilkbahar en sevdiğim iki mevsim :) yaşadığım yerde yaz çok uzun ilkbahar çok kısa kış hiç yok bunun yerine uzun bir sonbahar var denilebilir :D fotolar çok hoş ilk foto nerenin manzarası merak ettim doğrusu :)

    YanıtlaSil

Son Günler

Salı günü yine Trabzon'daydık. HPV ve Smear sonuçlarım negatif yani temiz çıkmış. Bu güzel haber :) Ama - olmasa şaşarım - yaralar var...