Salı, Ağustos 25, 2020

Ahım yerde kalmasın!

Belirsizlikten, düşünmekten ama işin içinden çıkamamaktan, her sene türlü saçmalıklarla uğraşmaktan çok yoruldum. Biaz derdimi anlatıp rahatlamaya ihtiyacım var.

İşten anlamayan bir müdür yüzünden 3 yıl önce durduk yere norm fazlası oldum okulumda. 3 yıldır doğum iznine ayrılan öğretmenler sayesinde öyle böyle kaldım okulda. Bu yıl bir öğretmen gitti ama sınıf sayısı da azaldı. Yine fazlayım ama bu yılı atlatırım, seneye de bir öğretmen daha gidecek zaten diye avutuyordum kendimi. AMA Mevcut derslerin bize bile yetmediği okulumuza son dakika havadan norm kadro açılıp başka bir öğretmen daha atanmış. Hesapta eş durumu ile il merkezine gidecekmiş ama gidemedi.

Şu an yine norm fazlasıyım ve artık bıktım bu belirsizlikten. Hepimiz kendimiz için iyisini istiyoruz tamam biliyorum da bu kadar da olmaz ki! Kendi çıkarımız uğruna bir şeyler yaparken başkalarının hakkını gasp etmeyelim lütfen!

Kanser geçirmiş, 6 ayda bir kontrole giden kadınım, 2. sınıfa giden ve okullar kademeli açılırsa ne olacağını bilmediğim bir çocuğum var. Kendi derdim bana yetiyordu zaten. Ah etmek istemiyorum ama bana bu stresi yaşatanlara da hakkım helal olmasın!

16 yorum:

  1. O belirsizliği o kadar iyi biliyorum ki.. Benim müdürüm sırf kendisiyle anlaşamadığım için norm fazlası olmama kılını kıpırdatmadı. Ama biliyorum ki başına gelmeyen kalmıyor o yüzden ahlarımla baş başa bıraktım onu..Umarım durumunuz bi netlik kazanır. Hatta mümkün olur da huzurlu olacağınız bi okula geçersiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O seneden sonra müdürümüz değişti. Şimdiki müdürüm her şeyi yapıyor okulda kalabilmem için. Zaten norm düzenlemesi yapmıştı, açık yoktu ama işte torpil girince devreye geldi başkası yine de. Bakalım, hayırlısı olur umarım :)

      Sil
  2. Umarım tez vakitte belirsizlik ortadan kalkar huzurla görevinize devam edersiniz. Kolaylıklar diliyorum...

    YanıtlaSil
  3. Kalbin temiz en kısa sürede çözülsün inşallah ve çok mutlu çalış! ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin bana bakışın, beni görüşün temiz ❤️❤️❤️

      Sil
  4. Ah, Mrs. Kedi, yaşadığın duruma üzüldüm. Eşimden öğrendiğim kadarıyla norm kadro, vilayet sınırları dahilinde öğretmen açığı olan herhangi bir yere, valilik emriyle, geçici olarak tayin edilme durumuydu yanlış hatırlamıyorsam. Eşimde bu durumu hiç yaşamamıştık, özel sektörde olmama rağmen gideceğim her yere kısa sürede tayinini yaptırırdık. Şimdi bu işler nasıl yürüyor bilmiyorum tabii.

    Size diyeceğim, moralinizi bozmayın. Her şeyin başı sağlık. Hayatta türlü zorlukların içinden geçiyoruz, zamanla hepsi unutuluyor ve işler düzeliyor. Umuyorum ve diliyorum ki, sizin durumunuz da bir an evvel düzelir ve moraliniz yerine gelir. Benzer durumlarda ben her zaman, bir yandan durumu düzeltmek için elimden gelen çabayı gösterirken, diğer yandan karşılaştığım tatsız durumun, belki de çok daha büyük musibetleri engellediğini ve bana yeni kapılar açtığını düşünürüm.

    İşlerinizin süratle yoluna girmesini diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En zoru şu belirsizlik Mr. Kaplan, belli olduktan sonra vardır bir hayır deyip alışılır elbet. Az önce Korona tespit edilen okulların listesini gördüm. Bu gidişle zaten açılamayacak okullar sanırım.

      Sil
  5. Ah bu işyeri sıkıntıları,bazen elinden bir şey gelmemesi kahreder insanı.Umarım çözüme kavuşur, gönül rahatlığı ile çalışırsınız.

    YanıtlaSil
  6. Çok kötü bu norm fazlalığı. hizmet yılı fazla biri varsa yandın. hangi branştasın ve hangi ildesin. bazı iller ve ilçeler var ki bir türlü açılmıyor kadro. benim 26. yıl ve puanım fazla zaten okulönceci olunca bir çok yer açık. şimdi köy okulundayım ama bizim de öğrenci kalmadı köyde. bir iki yıla tayin istemem lazım ama bakıyorum da bizim ilçede bile açık yer kalmamış. insanları da emekli de etmiyorlar, daha kaç yıl yaşı bekleyeceğiz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sıkıntı yaşamazsınız. Puanın bile yetmediği saçma sapan uygulamalar oluyor işte maalesef.

      Sil
  7. Dilerim en kısa zamanda hallolur.

    YanıtlaSil
  8. of ya geçmiş olsun hadi işallah çözülsün yakında. öğretmen anneler ben okula giderim ama çocuğumu göndermem diyor bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O iş de nasıl olacak hiç bilmiyorum. Okullar kademeli ve seyreltilmiş açılacak. Ben ortaokul, Arya ilkokul. Ben işte, o evde tek mi kalacak? Kafam allak bullak Deep :(

      Sil

Hayat'ın yeni çelmeleri...

Dün sabah okulda rahatsızlandım, 2 kez kustum ve midem delinircesine ağrımaya başladı. Evrim beni okuldan alıp acile götürdü. Bağırsak filmi...