Pazartesi, Mart 29, 2021

İçimi ısıtan, yüzümü gülümseten..

Sabah pencereden odaya vuran güneşi görünce mutlulukla gülümsedim, hevesle giyindim okul için. Hatta 10'a kadar dayanmak zorunda olduğum açlığımı bile pek umursamadım :D Kahvaltı yapmadığım için bol olan vaktimi saçımı toplayıp rimel sürerek tamamen kendime harcadım ve 8'de evden neşeyle çıktım. Okulda beni gıcık edecek ufak tefek şeyler olsa da moralimi bozmadan dersleri tamamladım. 

Eve gelip bir şeyler yedim, üstümü değiştirdim sonra da arkadaşımla sahilde yürüyüşe çıktık. Yürüyüş sonrası çocukları alıp beraber sahile inelim demiştik. Önce biraz okulun bahçesinde bisiklete bindi çocuklar sonra hep beraber sahile indik. Hava o kadar güzel, güneş o kadar parlaktı ki... Mutlu olmayanı döverler o derece :P Sahil dönüşü Arya biraz daha okulun bahçesinde bisiklet sürmek isteyince ben de eve gelip sessizliğin ve mutfak penceresinden yüzüme vuran sımsıcak bahar güneşinin tadını çıkardım :) İçim dışım ısındı, yüzüme bir gülümseme yayıldı. 

Arya gelince beraber biraz belgesel, biraz çizgi film izledik sonra o ödevlerini yaptı. Sıra İngilizce'ye gelince oflaya puflaya "Of anne, yardıma ihtiyacım var. Ben yapamıyorum" diyerek yanıma geldi :D Terzi ve kendi söküğü mevzusu :))) Salıncakta yaptık kalan ödevleri. Aslında biraz yönlendirme ile buluyor cevapları ama klasik ben bilmiyorum, ben anlamıyorum ön yargısı var onda da maalesef. Zamanla aşar umarım. 


Ödev sonrası seçmeli ders için sınav hazırladım, etüt için test aradım, işlediğimiz son ünite ile ilgili İngilizce videolar bulup EBA'da paylaştım ettim derken işte bu saat oldu :) Güzel ve verimli bir gündü, darısı önümüzdeki günlerin başına :)


Şarkı: Kutlama - Sezen Aksu



Şarkı: Deli Kız - Buray




13 yorum:

  1. Güzel bir günmüş.. hele mutfaktan yüzüne vuran bahar güneşinin tadı bana kadar ulaştı.. bugün, yarın ve tüm diğer günlerde de hep tadına varman dileğiyle canım. <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelsin bahar sereserpe, içimizi ısıtsın güneş! Anın tadını çıkarmayı hiç unutmayalım <3

      Sil
  2. Sezen Aksu'nun bu şarkısını pek severim :) Açtım, döngü'ledim, şu an kaçıncı kez bittiğini bilmiyorum bile :) Neden bugüne kadar romanımı yazamadığımı buldum. Penceremin böyle bir deniz manzarası yok da ondan :) Ne güzel pencere yahu :) Önündeki keyfi daim olsun :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni Hopa'ya aşık etti bu pencere :) Öğretmen atamaları için tercih yapmaya çalışırken Arhavili bir arkadaşım "Arhavi ve Hopa'yı yaz varsa eğer açık okul, bizim oralara aşık olup kalacaksınız, dönmek istemeyeceksiniz." demişti. İlk sene anlamamıştık ne kadar haklı olduğunu ama her geçen sene daha iyi anlıyoruz çok doğru söylediğini :)

      Sil
  3. Güzel bir yazı, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. güneş bende tam aksi bir ruh hali yaratıyor ama Arya nasıl güzel, güneş ışığından sıcak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneşin üzerinizde aksi bir etkisi olmasına üzüldüm. Adı "Güneş" olan bir arkadaşım var ama o da güneşte kalınca hemen migreni tetikleniyor. Arya gerçekten sevgi dolu güneş gibi sımsıcak bir bir çocuk :) Teşekkürler :)

      Sil
  5. Arya; gamzeli güzel:) Sağlıklı, neşeli ve mutlu günler olsun sizlere.

    YanıtlaSil
  6. yaz güneşi gelmesin de aman aman. buray ın son albümü süfer. arya sizin evin şekerliği :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz güneşi gelsin de nem gelmesin :D Güneş seviyorum ben, oh deniz havası olsun tam :) Arya tam bittersweet :P

      Sil
    2. ay doğru tabi, nem gelmesin, of of temmuz ağustos işkence :)

      Sil

Hayat'ın yeni çelmeleri...

Dün sabah okulda rahatsızlandım, 2 kez kustum ve midem delinircesine ağrımaya başladı. Evrim beni okuldan alıp acile götürdü. Bağırsak filmi...