Pazartesi, Ocak 24, 2022

İşler bazen umduğumuz gibi gitmez

Havaalanındayım.

Ankara'ya gidiyorum. Bu kez 3 günlüğüne. 6 aylık rutin kanser kontrolü için gidiyorum ama fırsat bu fırsat diyerek büyük bir buluşma planladık arkadaşlarla. Bu akşam 10 kişilik bir ekiple Ankara'nın soğuğuna inat hep birlikte ısıtcaz içimizi. 

Uzun zamandır böyle bir buluşma hayal ediyorduk. 3 yıl önce bir benzerini İstanbul'da gerçekleştirmiştik ve o zamandan beri tekrar yapalım diyorduk. Malum araya Corona çilesi girince bugüne kadar yapamadık. Ailecek gitmeyi çok istedim ama Evrim geçtiğimiz günlerde zatürre olup 10 günlük raporu yeni bittiği için bu havada şehir dışına gitmek izin isteyemedi maalesef. Bu yüzden içim biraz buruk. İtiraf etmem gerekirse evden çıktığım ana kadar bu kadar buruk hissedeceğimi düşünmemiştim. Ama daha şimdiden Arya'yı ve Evrim'i özledim :( Kıyamet alameti sayılabilir :P

Ankara'ya gitmek için önce Havaş'la Trabzon'a gelmem gerekiyor. Sabah 5'te bindim Havaş'a. Beklerken yağmur yağınca ATM kabinine sığındım. İyi ki kapalı kabin yapmışlar :D


Uçağım 10.40'ta. Ankara'da hava karlı, sıcaklık -3 ile -6 arasında :( Kış gelmek için bizim buluşma vaktimizi beklemiş gibi sanki :)) İnince güncellerim yazıyı.

Şimdilik Hoşçakalın! 

30 yorum:

  1. kanser mi ...o da neymiş...herşey yolunda gidecek ... şimdiden ankara ayazına inat iyi eğlenceler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler 😊 o kadar eğlendik, o kadar muhteşem bir geceydi ki anlatamam 🥰

      Sil
  2. oyyyy iyi yolculuklar, iyi eğlenceler, ankara kar kış ne güzel olur buluşmanız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara bembeyaz ❄️❄️❄️ Buluşma şahaneydi 🤩

      Sil
  3. Sağlıklı güzel haberlerini alalım canım. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün keyif günüydü, yarın da doktor :) Gerçi saate baktım, ben yazana kadar yarın olmuş bile :))

      Sil
  4. Hayırlısıyla git, herşey çok iyi sonuçlansın, bol bol eğlen, gez, dinlen, sonra da hayırlısıyla dön ve kavuş güzel ailene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Candan ötem çok güzeldi gerçekten dostlarla kavuşmak, buluşmak 🥰 Muayne faslı bitince eve dönmek de çok güzel olacak eminim 🤗

      Sil
  5. İyi yolculuklar, güzel sonuçlar, şahane buluşmalar olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler 🥰 Buluşma faslımız çok güzeldi, kontrol de öyle olur umarım 😊

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Geçip gitti ama işte 6 ayda bir rutin kontrol mecburi :)

      Sil
  7. Çok keyifli ve güzel bir buluşma olsun. Kontrolün de misss gibi geçsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler 🥰 Buluşma muhteşemdi, şimdi sıra kontrolde :)

      Sil
  8. Hava şartları umarım engel olmamıştır, bu ara fena:) Herşey güzel sonuçlanıp, öyle dönün eve inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Hava koşullarına rağmen çok rahat geldim Ankara'ya. Şimdilik her şey süper, kontrolü de atlatınca kanatlanarak döneceğim eve umarım 😊

      Sil
  9. Sizin adınıza sevindim Mrs. Kedi. Umarım işler yolunda gider, istediğiniz sonucu alır, sağlıklı bir şekilde kızınıza ve eşinize kavuşursunuz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Mr.Kaplan :) İyi ki Ağaç Ev Sohbetleri var da haber alıyoruz sizden. Uzun süre sessiz kalmayın, merak ediyoruz sizi :)

      Sil
  10. bol bol eğlenin ve güzel haberlerle dönün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Doktor sonrası yazacağım yine en kısa sürede.

      Sil
  11. Güzel sonuçlar, güzel haberler, bol eğlenceler ve iyi yolculuklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Eğelnce kısmı süper gidiyor, doktoru da atlatınca tamamdır diyeceğim :)

      Sil
  12. Kış buluşmaları ayrı bir güzeldir ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kar, kış, hava eksi sekiz derece... Ama her şeye rağmen çok güzeldi, her birimize çok iyi geldi :)

      Sil
  13. Merhabalar.
    6 ayda bir rutin sağlık kontrolü için Ankara'ya gidip gelmeniz konusu içimi burktu doğrusu. Geçmiş olsun, inşAllah kontrolleriniz iyi geçer. Arkadaşlarınızla da bir araya gelmek için haberleşmişsiniz. Buna da sevindim doğrusu. İyi eğlenceler ve iyi vakit geçirmeler dilerim. Cenab-ı Hakk gönlünüze göre versin.
    Selam ve saygılarımla birlikte sağlıklı ve hayırlı günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim içimi Ankara'ya kontrole gitmek değil de hastaneye verdiğim meblağ burktu doğrusu 😅 Kontrollere alıştım artık ama bu koşullar altında 6 ayda bir değil de yılda bir gideceğim sanırım bundan sonra. Gidiş dönüş yol masrafı ve hastane giderleri toplam 2500 TL tuttu. Zengin olmayanın hasta olmaya bile hakkı yok bu dünyada maalesef.

      Sil
    2. Merhabalar.
      Sizin Ankara'ya kontrol için geldiğiniz hastane özel hastane olmalı herhalde. Hani kontrol için hastaneye ödediğiniz meblağdan yakınıyorsunuz ya. Devlet ya da üniversite hastanelerinde rutin kontrolünüzü yaptıramıyor musunuz?

      Zengin olmayanın hasta olmaya bile hakkı yok deyince, akan sular duruyor. Çok haklısınız, ne diyeyim.
      Geçmiş olsun, inşAllah mütemadiyen sağlık sıhhat ve afiyet içinde olursunuz, Allah emeğinizi zayi etmesin, şifa versin.

      Ben yazılarımı yoruma kapattım ve yazıların bitiminde ve sol altında bu konuda bir uyarı var ve ben bu kapatmayı araştırma amaçlı yaptım. Herhangi bir sıkıntı yoktur.
      Selam ve saygılarımla.

      Sil
    3. Maalesef Hopa'da, Artvin'de hatta Rize'de bile Onkolojik Jinekolog yok devlet hastahanesinde. En yakın Trabzon'a vardı ama o da tayin istemişti en son. Benim ameliyatımı bu alanda uzman Prof.Dr. Ali Ayhan yaptı özel bir hastanede ve takip için de yine ona gidiyorum.

      Yorum mevzusunda sadece sizi merak ettim, acaba canınızı sıkacak bir şey mi oldu diye. Araştırma/deneme amaçlıysa sorun yok demektir :)

      Selamlar, saygılar...

      Sil
  14. Bir şey yazmaya elim varmıyor, olumsuz düşünmüyorum, sadece her şey yolunda demeni ve gülücüklerinin devamını bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kontrol iyi geçti; tahliller de haftaya çıkacak sevgili Buraneros :) Sonuçlardan bağımsız olarak keyfim yerinde, Ankara bana çok iyi geldi :)

      Sil

Son Günler

Salı günü yine Trabzon'daydık. HPV ve Smear sonuçlarım negatif yani temiz çıkmış. Bu güzel haber :) Ama - olmasa şaşarım - yaralar var...