Cumartesi, Ocak 15, 2022

Mesaj Alındı

Bazı rüyaların çok net mesajları var bence. Son birkaç gecedir gördüğüm rüyalar tam öyleydi. Mesaj gayet açık ve net: "Move on!". Yani "Bekleme yapma, ilerle" :))) 

Geçen gece rüyamda okulda toplantı yapıyorduk. Zümrelerimden biri gelecek planlarından bahsedip attığı somut adımları anlatıyor ve ben şaşkınlık içinde onu dinliyordum. Çok yakın arkadaşım Funda, bana bakıp "Rüya, canım sen daha yerinde say, millet almış başını gidiyor" dedi. O an anladım ki benim de ilerlemem gerekli. Takıldığım saçma sapan şeyleri arkamda bırakmalı ve önüme bakmalıyım. 

Evvelki gece rüyamda uzun zamandır hayalim olan canavar off road aracı gördüm ama ben içinde değildim. Çılgınca yağan yağmurda ben yürümeye çalışıyordum ve karşıdan hayalimdeki aracın içinde başka bir aile bana doğru geliyor ve coşkuyla camdan el sallıyordu. Yanımda durup gelsene dediler ama onların tam tersi istikamete gitmem gerektiği için binmek istemedim araca. Rüyanın devamını hatırlamıyorum ama mesaj yine netti: Gidişatı değiştirmedikçe başkasının yönetmen koltuğunda oturduğu hayallerimde ancak seyirci ya da konuk oyuncu olacağım. 


Bu hafta sadece rüyalarım değil, aldığım bazı tepkiler de çok net mesajlar içeriyordu. İlk başta kabul etmek istemedim ama bir, iki derken üçüncüde kaçınılmaz olanı kabullendim. Herkes ilerliyor, yola devam ediyor, bense olmadık bir noktada tek başıma takılıp kaldım. Eh bir kez farkına varıp kabullenince gerisi gelecek elbet.

Tüm bunları fark edince boş durmadım tabi ki. İlerlemek için kendime tutunacak dallar bulup yol haritası çıkardım. Evrim'i de dahil ettim ve ilk andan itibaren meyve vermeye başladı bu çabam :)

Evrim'le konuşup anlaşamadığımız zamanlar oluyor. Çünkü ikimiz de birbirimizi anlamak yerine alınganlık edp kendimizi savunmaya hatta karşı saldırıya geçiyoruz. Mevzuyu 3. şahıslar üzerinden gözlemleyip irdelemek şansımız olursa kendi sorunumuzu da çözebiliyoruz. Tabi ki her zaman yakın çevremizde gözlem şansımız olmuyor. Böyle zamanlarda filmler, diziler, reality programları çok işe yarıyor. Biraz araştırma ile sorunumuzu yansıtan bir yapım bulup birlikte izliyoruz. Bu hafta da öyle yaptık.

İki kişi aradaki sorunu doğru tespit etmeyi başarıp savunmaya/saldırıya geçmeden sorunu çözmeye odaklanınca işler kolaylaşıyor. Kimse suçlu değil ama ortada bir sorun var diyebilmek önemli. Enerjimizi birbirimizi suçlamak yerine çözüm üretmeye verince kolayca ilerledik. Sorunu tamamen çözdük diyemeyiz ama büyük gelişme gösterdik ve  sıradaki adımlarımız netleşti.

Kısacası "Mesaj alındı" ve gerekenler yapılıyor :)



30 yorum:

  1. O kadar güzel bir fotoğraf ki maşallah 🧿 ne olur bastırıp gözünüzün önüne bir yere koyun! ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevdim bu fotomuzu ♥️🧿 Bastırıp koyalım gerçekten eve ki umut olsun her görüşte 🥰

      Sil
  2. E bu yazıya öyle bir final fotoğrafı yakışırdı ki bu aileyi çok seven okurun gözleri yaşardı. Çünkü hanımefendiye -aslında- minik sorunları aşacağı konusunda çok güveniyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Sorunlar doğru anlatılır ve anlaşılırsa gerçekten aşılamayacak kadar büyük değil :)

      Kendimize ve çevremize baktığım zaman çiftlerin genelde karşılıklı iletişim kuramadıkları için sorun yaşadığını görüyorum. Bir sorun olduğunda suçlu aramayı ya da suçlanıyormuşuz gibi karşı saldırıya geçmeyi bırakmamız gerek. Ortada bir suç yok, farklı bakış açıları, farklı beklentiler ve farklı hisler var. İki taraf birbirini suçlamadan sorunu çözmek için ne yapabiliriz deyince işler çok kolaylaşıyor gerçekten :)

      Sil
  3. Ne tatlısınız. Haydi bakalım o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 🥰♥️ Umarım çabuk ekşiyen yoğurda dönmeyiz bu kez 😁

      Sil
  4. Yazılan yorumlara ilave etmek isterim : "Canavar off road aracı" da ayrı güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok güzel! Şimdilik hayal ama umarım bir gün gerçek olur :)

      Sil
  5. Çok tatlısınız, maşallah diyeceğim...

    YanıtlaSil
  6. move on'un anlamı biraz hüzünlü bende... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlerlemek, bir şeyleri geride bırak başlı başına bir hüzün ama hayatın kaçınılmaz zorunluluklarından biri. Anlatırsanız eğer, merakla dinlerim :)

      Sil
  7. Çok tatlısınız. Hayatta bazı sembol, kelime, söz, düşünce insana umut olur. Harekete geçer insan. Aslında hiçbir şey sabit değil. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Nerde hareket, orada bereket! Durup beklelemek yerine ilerlemek lazım :) Sevgiler :)

      Sil
  8. Maşallah:)
    Çok güzelsiniz.

    YanıtlaSil
  9. işteeee rüyaları böyle yorumlamak lazıııım :) arya şekerlik işte siz de idare edersiniz anne baba olarak ha ha haaa :)

    YanıtlaSil
  10. KuyruksuzKedim,
    Süper bir yöntem bulmuşsunuz <3 <3
    kocaman kalpler bu güzel aileye :)))

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar.
    Rüya konusu çözülebilmiş ve varlığı konusunda kesin bir yargıya varılabilmiş değildir. Ancak bazılarımızın rüyaları gerçekten gecelerin mesajı niteliğini taşıyor. İşte sizin gördüğünüz ve paylaştığınız rüyanız gibi.

    İnsanın sabah kalktığında hatırladığı bir rüyası varsa, muhtemelen bu sabaha yakın gördüğü bir rüyadır. Gece yarılarında görülen rüyayı hatırlamak her zaman olası değildir.

    Gece yarısı gördüğü bir rüyadan uyanan ve ihtiyacını gördükten sonra tekrar yatağına yatan ve bölündüğü rüyasının kalan yerinden devam eden rüyalar bile vardır.

    Bence her zaman rüyalarımız gerçek bir mesaj niteliği taşımıyor olabilir. Çünkü yukarıda da değindiğimiz gibi, henüz rüya hala gizemini koruyan bir olgudur.

    Görülen rüyanın bir mesaj olup olmadığını, rüyayı gören üç aşağı beş yukarı tahmin edebiliyor, tıpkı sizin tahmin ettiğiniz gibi. Ve rüyanın verdiği mesaj okunduktan sonra o doğrultuda strateji belirleyip hareket etmekle doğru bir adım atıldığına ben de inanırım.
    Paylaştığınız için teşekkür eder, alınan mesaj doğrultusunda yapacağınız her işte kolaylık ve başarılar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rüya mevzu ilginç gerçekten de! Rüyaların aslında 20sn'yi geçmediği hatta ortalama olarak 3-5 sn sürdüğü kanıtlanmış ama ben inanamıyorum çünkü bazı rüyalarım uzun metraj film gibi :)) Selamlar, saygılar :)

      Sil
  12. Rüyalar önemli. Çok rüya gören biri olarak, rüya günlüğü tutuyorum. Çok rüya görüyorsanız tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de gecenin bir vakti uyanınca ne ilginç rüya, unutmayayım yarın yazayım diyorum ama tabi ki unutuyorum :)) Arada sırada hatırladıklarımı ve ilginç olanları bloga yazıyorum. Mesela dün gece gördüğüm rüya tam bir absürt komedi filmi gibiydi :)) İlk fırsatta yazacağım :D

      Sil
  13. Sizler için sevindim, farkına varınca zaten problemin illa ki bir şekilde çözüme giden yol bulunuyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Fark etmek, adını koymak ve çözmeye niyetlenmek... Sonrası kolay :)

      Sil
  14. Açık açık konuşmak çok önemli değil mi? Alınganlık ve küsme sadece zaman kaybı:) Huzurunuz daim olsun.
    Rüyalardan alınan mesajla yola devam o zaman! Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet her konuda açık açık konuşmak çok önemli. Kendi kendine anlasın diye beklemek zaman kaybı. Kadın ve erkek algısı çok farklı :D Konuşunca ben de onu anlamadığımı fark ediyorum. Bazen çok komik şeyler çıkıyor konuşunca ortaya. İki taraf da bambaşka yorumluyor mevzuları, sinyalleri :)

      Sil
  15. geçerken uğradım. merhabaa :)

    YanıtlaSil

Son Günler

Salı günü yine Trabzon'daydık. HPV ve Smear sonuçlarım negatif yani temiz çıkmış. Bu güzel haber :) Ama - olmasa şaşarım - yaralar var...