Çarşamba, Mayıs 15, 2024

*Beni Bekleme Kaptan

Pazartesi günü Rize'ye gidip bel ve boyun MR'ı çekildim. Belimde fıtığın yeri yine dolu; ya fıtık tekrarlamış ya da ödem varmış. Boynumda ise iki ayrı fıtık varmış.

Ödemdir, ondan bi' şey olmaz, geçer zamanla diyeceksiniz. Maalesef benim ödemler öyle ödem değil. Önceki ameliyatımdan sağ bacağımda ve dikişlerimin sağ tarafında kalan ve gözle görülür ödem 5 yıldır geçmedi. Bu ödemlerin geçmesi için ayrıca ameliyat olmam gerekiyormuş.

Boynumda fıtık olduğundan emindim ama iki tane olacağı hiç aklıma gelmemişti. C5-6 ve C6-7 arası iki tane fıtık kardeş kardeş takılıyorlar boynunda. Biri daha büyük, 3-5 seneye ameliyat mecburi olurmuş; şimdilik boynumu ve sol kolumu ağrıtmakla yetiniyor. 

Kısacası belimde fıtık yoksa bile aynı yerde ödem var ve hâlâ sinirlere, dokulara baskı yapıyor. Sonuç olarak ben fıtık varmışçasına ağrı çekiyorum. Doktor, önerebileceğim bir çözüm kalmadı, tekrar ameliyat olabilirsin ama sonuç yine değişmeyebilir dedi. 2 hafta daha fizik tedavi verdi; bir de yeni bir ilaç yazdı kullandığım ağrı kesiciler ek olarak. Geceleri uyumamı sağlayacakmış. İşe yararsa rapor çıkaracak, sürekli kullanacağım.

Fıtıklar, migren, bağırsaklarım... Düşünmeyip yaşamaya devam etmeye çalışıyorum ama sürekli migren atağı geliyor - muhtemelen boynumdaki fıtıklar ve ağrı tetikliyor - ve deli gibi midem bulanıyor; bağırsaklarım olur olmadık zamanda kıvrandırıyor. Böyle sürekli mızıklamak istemiyorum ama gerçekten çok yoruldum. 


Cem Karaca - Çok yorgunum
*Beni bekleme Kaptan
Sözler Nazım Hikmet'in Mavi Liman şiirinden. 


Sabah okula giderken yine deli gibi midem bulanıyordu. Hadi bugün izin alıp gitmedim diyelim; yarın? Ya bir sonraki gün? Haftanın en az 3 günü böyleyim. Yakında okullar kapanacak; dinlenirim, yüzerim, toparlanırım  diyerek normal rutinin içinde kalmaya çalışıyorum bir şekilde. 

Yazıyı güzel bir şeylerle bitireyim. Bugün okul çıkışı Arya'nın devam ettiği resim kursunun karma sergisi vardı. Şuraya bırakayım Arya'nın resimlerini:










16 yorum:

  1. hay allah, gelince böyle üstüste geliyor ama gerçekten önümüz yaz, biraz dinlenirsen her şey yoluna girer diye umud ediyorum. Arya'nın resimleri ne kadar hoş, öperim onu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Umudumuzu her daim taze tutalım :)

      Sil
  2. Ben de Şule’ye katılıyorum, biraz da kızıyorum sana ama bu halde dolap üatü silmek nedir Rüya ya :( Tamam iş yapılacak ama salla gitsin dolap üstünü, kim görecek Allahaşkına?!
    Arya’ya hayranız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceren'im haklısın! Haklısın da işte bazen sapıtıyor insan ve kendini durduramıyor :( Arya'ya ben de hayranım :) Öyle güzel, öyle hevesle çiziyor ki anlatamam. Ev karakalem resimden geçilmiyor :))

      Sil
  3. Hay allah bak üzüldüm şimdi, ameliyat sonrası rahatlarsın diye düşünmüştüm. Dilerim arkadaşların söylediği gibi okul kapanıp tatile girince dinlenirsin iyi gelir. Ne kadar sıkıntılı olduğunu çok iyi tahmin edebiliyorum, moral bozuldukça ağrılar da artıyor haliyle. Kendini yormamaya çalış diyeceğim ama o da kolay değil, yapabileceğim tek şey uzaktan sarılmak...
    Rüya'ya bir maşallah daha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Ben de ameliyattan umutluydum ama... Ağrıyı çeken anlar; eminim siz beni anlıyorsunuz dizlerinizden çektikleriniz sebebiyle. Ben de sarılıyorum size kocaman :)

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun, Arya'ya da başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun deyince keşke bütün sıkıntılar buharlaşıp kaybolsa... Ama bu deyiş sadece bir temenni, bir umut, bir dilek. Üzülüyoruz, bu da çare değil. En büyük avantajınız gençliğiniz. Umarım doğru tedavi derdinize derman olur en kısa zamanda. Sizden gelecek iyilik haberler mutlu eder bizleri.

    Bu satırları uzun zamandır kullandığım bilgisayarımın hakkın rahmetine kavuşması sebebiyle yeni aldığım bilgisayardan yazıyorum. Arya'yı tebrik ediyorum, resimleri muhteşem. Başarılarının devamını dilerim. Sizin için de en büyük moral kaynağı Arya. Şanslarınız daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Mr. Kaplan. Yeni bilgisayarınız hayırlı olsun; güle güle kullanın ve lütfen tez zamanda blogunuza geri dönün :) Arya konusunda şanslı olduğumuzu fark ediyoruz biz de sık sık :)

      Sil
  6. geçmiş olsun. olmazsa bir büyük şehirde tam teşekküllü bir hastaneye git yazın yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Deep. Gitmeyi düşünüyorum yazın eğer büyük şehire düşerse yolumuz.

      Sil
  7. Derin bir nefes aldım ve seni sarıp sarmalaması için dua ettim. Bazen dua ederken gözlerim yaşarır, ve öyle durumlarda dua kabul olur. Umarım yine öyledir. Geçti geçti. O ödemlerin hepsinin köküne kibrit suyu. Bu ne yaaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çooook teşekkürler 🥰 Umarım kabul olur duaların. Geçer, gider umarım bir gün hepsi.

      Sil
  8. Yazı güzel bitmiş, maşallah Arya'ya, daim olsun sevgisi ve başarısı...
    Hastalık hep zor, migrenle derdim var benim de ama böyle üst üste hepten zor. Geçsin gitsin, güneş iyi gelsin kemiklere, gevşetsin, yumuşatsın, alsın götürsün hem ödemleri hem tüm şikayetleri inşallah.. Hem ne diyor şarkıda, "bakarsın umduğumdan iyi geçer yaz" her yaz bu cümleyle başlıyorum.. İşe yaradı, yarıyor, deneyin siz de :)
    Çok sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım umduğumuzdan iyi geçer yaz :) çok teşekkürler güzel dilekleriniz için. Sevgiler

      Sil

Rutinin İçinde Kalabilmek İçin Rutinin Dışına Çıkmak...

Hayat kocaman bir paradoks bence. Her şey zıttıyla bir arada ve zıttıyla anlamlı. Genel olarak çözmeye çalışmanın çok da faydası yok. Olduğu...