Cumartesi, Kasım 02, 2019

Kasım Meydan Okuması - 2.Gün

Günaydın :) 

Merhaba Kasım!

Bu yıl ilk kez farkına varıp aşık olduğum sonbaharın son ayı!

Zeynep blogunda bir meydan okuma başlatmış bu ay için. Ben de Edischar sayesinde haberdar oldum. İlk günü kaçırmışım ama onu da bugüne sığdırdım. Benim mutluluk fotoğrafım dün akşam çekildi zaten :) Can dostum, candan ötem bir sürü hediye yollamış tüm ailemize. İçime güneş doldu paketi açınca.  Günaydın fotom oldu, bir günlük değil ömürlük mutluluk böyle bir dosta sahip olmak.

Gelelim 2. günün konusuna: Sevdiğimiz sesler ve kokular.

Sevdiğim sesler deyince aklıma gelenler:

  • Çello
  • Dalgalar
  • Ateşin çıtırtıları 
  • Ormanın sesi (ağaçlar, kuşlar, rüzgar, yapraklar, tüm canlılar...)
  • Özlenen, sevilen dostların sesi
  • Sevdiklerimin gülüşleri

Kokulara gelirsek:

  • Turunçgil kokusu
  • Taze börek/kek/poğaça kokusu
  • Kızarmış ekmek kokusu
  • Kısaca sevdiğim tüm yiyeceklerin kokusu yazayım en iyisi :D
  • Kolonya ve after shave cologne kokusu 
  • Bebek kokusu (enseden buram buram) 
Aklıma hep yiyecek kokuları geliyor  :D Ne biçim bir pis boğazım siz düşünün artık :p

Başka pek bir şey gelmiyor maalesef şu an. Şimdilik böyle yayınlıyorum. Gelirse güncellerim ;) 



12 yorum:

  1. O zaman kocaman bir Günaydın 😊🌸.. fırından gelen ekmek kokusunu bende çok severim 😊 çok güzel olmuş emeğine sağlık canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ekmek kokusunda buluştuk hepimiz! Bir de kızartıp yersek değmesinler keyfimize :)

      Sil
  2. Gunaydinlar canim. Nedense benimde aklima hep yiyecekler geldi 😊
    Bende ekmek kokusu yazdım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsini zevkle okuyacağım inşallah, okumam gereken sınavları bitirince :)

      Sil
  3. Ah sorma sormaaa, ben de kokuları listelerken bir girdim mutfağa :)) Hayatım yemek üzerineymiş meğer haberim yokmuş :)) Ama şimdi kızarmış ekmek kokusu kadar başka güzel koku mu var, nerden ne bulunur onun yerine değil mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızarmış ekmek kokusu ve sobanın üzerinde pişen kestane kokusu... sonra bir de sobaya atılan mandalina kabukları :)

      Sil
  4. Bugün meydan okuma yazılarını okurken her maddeye eveeet derken buluyorum kendimi :)

    YanıtlaSil
  5. Hani sizin bir taverna öykünüz vardı ya, oradaki insanların kadehlerini neşeyle tokuştururken ve de şarkıya birlikte eşlik ederken çıkarılan coşkulu sesleri ilave edeceğim listenize:)

    Güzel yemek kokuları, kendi açımdan en pahalı parfümden iyi gelir bana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ekleyelim o sesleri listenin en başına. Fark etmişsinizdir, ben hâlâ hikayeyi bekliyorum. Hikaye gelse belki bir kez daha aynı coşkuyla "Şerefe!" diyecek tüm kadehler ama şimdilik sıkıcı bir sukunet var tavernada. Müzik ara vermiş... Masalarda tabaklar boşalmış yavaştan...

      Sil
  6. Şuan aklıma sana "sanatkar" demek geldi.. Bir sanatçı, yazar edasıyla tadıyorsun hayatı. Bebiş kokusu nedir ya oy oy..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönlümden geçen ne biliyor musun Edischarcım? Hayatı sadece okuyarak, yazarak, karış karış gezip bir daha yazarak tatmak! Aksi halde çok mutsuz olup çevremi de çok mutsuz ediyorum. Eşim bırak işi gücü, istifa et, mutlu olacaksan ona bile razıyım diyor artık. Hayat bana yetmiyor bu haliyle! Hep müzik çalsın, tüm hayaller gerçek olsun!

      Sil

Son Günler

Salı günü yine Trabzon'daydık. HPV ve Smear sonuçlarım negatif yani temiz çıkmış. Bu güzel haber :) Ama - olmasa şaşarım - yaralar var...