Cuma, Kasım 01, 2019

33 yaşım...

33 yaşım...
Ömürlük şaşkınlığım, karışıklığım, karmaşıklığım,
Taşıp taşıp sınırları aştığım.
Kim bilir nerede şu aklım başım.

Ne yıl ama!

33 yaşım çok acayip geçiyor. Zaman o kadar hızlı akıyor ki... Anılarım birbirine karışıyor. Bu sene miydi geçen sene mi? Geçen bahar mıydı, ondan önceki mi? Zihnim bulanıklaşıyor ama hissiyatım giderek yüzümden okunacak kadar berraklaşıyor. İyi mi kötü mü bilmiyorum ama ilk kez kendime bu kadar dürüst davranıyorum. Neysem oyum artık! Yüzümden, sesimden, elimden, dilimden, ruhumdan taşıyor benliğim. Hiç sakınmıyorum kendimi.

Kime ne benden!

Bana ne dünyadan!


Dipnot: Çello sesine aşığım. Dünyadan kopuyorum dinlerken. Yazarken de kopuyorum dünyadan. İkisi birleşince tadına doyum olmuyor :) 

İsteyene yukarıda Smooth Criminal coverı, isteyene aşağıda tam klasik çello keyfi :) 


10 yorum:

  1. Daha nice güzel yaşların olsun inşallah canım benim ..Ve çello sesleri muhteşem :) emeğine sağlık canım benim sevgiler ...

    YanıtlaSil
  2. olssun hayat güzel işteee :) haydn, haendel, emanuel bach, çello süitleri nefiis :) glee deee :)

    YanıtlaSil
  3. Bence en güzel yaştır 33.
    Yazınızın sonunda ifade ettiğiniz üzere "Kime ne benden, bana ne dünyadan!" düşüncesi kulağa hoş gelse de toplumdan kendimizi soyutlamamız mümkün olmuyor. Bu durum hayli karışık.
    Yaylı çalgılar grubu favorim. Her iki parçayı da keyifle dinledim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Smooth criminal parçasında müziğin tırmandığını anları çok seviyorum. Gözümü kapatıp müzikle yükseliyorum :)

      Sil
  4. 2 cellos 'u da ben önereyim o zaman. Smooth Criminal parçasını güzel yorumlamışlardı :) Mutluluk dolu nice nice yaşlaraa :)
    (Sanırım benim yorumlarımda sıkıntı var. Son 2 postunuzda her yorum yaptığımda hata ile karşılaşıyorum :/)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim smooth criminal videosundakiler de 2 cellos galiba :) Ben sadece Hauser'ı tanımıştım. Sen yazınca baktım Glee dizisine konuk olmuşlar anlaşılan.

      Sil
  5. Ben de bu yıl 32 için aynı şeyleri söylüyorum. 33 bana neler söyletecek bilmiyorum ama 32'min her günü ağzımı açık bırakacak şekilde geçiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkutmak gibi olmasın ama 32'de yavaş yavaş başlayıp 33'te iyice coştu hayat bende ağız açık bırakma konusunda :)))

      Sil

İkigai

İkigai, şu anda okuduğum kitabın adı. Kitabın alt başlığı "her güne mana ve neşe katmak".  Kısaca açıklamak için  Wikipedia 'y...