Pazartesi, Mart 30, 2020

Kartpostal Mimi

Sevgili Ceren bir mim başlatmış, onun ilk mimi! Ben de hemen yapmak istedim. Bir ara çok kullandığım bir online kartpostal sitesi vardı. Biraz baktım ama bulamadım. Ararken karşıma çıkan sitelerden birkaç tanesini denedim ve şu site hoşuma gitti. İlk kartpostalımı yaptım. Ceren el emeği göz nuru yapmış kartpostalını. Ben hemen yapmak için biraz kolaya kaçtım. Ama içine sevgimi de kattığım için kabul olur diye düşünüyorum :D


Dipnot: Ben de Handan Abla'nın foto-şarkı fallarından esinlenerek bir şarkı sakladım kartpostalıma :) (Kartpostalın üzerine sağ tıklayıp bağlantıyı yeni sekmede aç derseniz açılacak şarkı :)



16 yorum:

  1. Çok tatlısın biricik kediciğim <3 Hislerimiz tamamen karılıklı! İyi ki tanıdım seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel sevgiyle, gülümsemeyle başladık sayende güne <3

      Sil
  2. Kart da şarkı da pek güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kartpostaldaki kaseti görünce direk bu şarkı geldi aklıma :)

      Sil
  3. Hey kartpostal ne kadar güzel olmuş bende katildim mime.bugünler için pek uygun bir mim oldu doğrusu

    YanıtlaSil
  4. aşk eski bir yalaaaaan :) heey bir de 30 gün şarkı mimi var, dün blogumda, ilgini çekebilir yaniiii :) öneri makinesi arkadaşımız hazırladııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben onu gördüm hatta niyetlendim yapayım diye ama sorular çok zor :( eşime sorup yapayım dedim, uygun anını kokluyorum :)))

      Sil
  5. Verdiğiniz siteden faydalanıp bir şeyler yapmaya çalışacağım. Bakalım ne çıkacak:)

    YanıtlaSil
  6. Süper yapmışsın.. ya şu kartın içine şarkı saklama olayı yeni.. nasıl yapıyorsun? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler <3
      Önce normal fotoğrafı yükle. Başka sekmede istediğin şarkıyı aç. Şarkının linkini kopyala, sonra fotoğrafı tıklayıp yukarıdan "bağla" kısmını tıkla, linki oraya yapıştır :)

      Sil
  7. Heyy! Ben de bahsettiğiniz siteden faydalandım, blogumda paylaştığım yazıdan belirttim sizden gördüğümü de. Sorun olmaz umarım :) Kartpostalınızı çook beğendim bu aradaa :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim, hemen baktım :) Çok güzel olmuş kartpostalın :)

      Sil

Hayat'ın yeni çelmeleri...

Dün sabah okulda rahatsızlandım, 2 kez kustum ve midem delinircesine ağrımaya başladı. Evrim beni okuldan alıp acile götürdü. Bağırsak filmi...