Cumartesi, Mart 14, 2020

Aşk Bitti

Kalır bir çiçekte defter arasında... 



12 yorum:

  1. Aşk bitmez, bitmez tabii.
    Dönüşür ama, zamanla...
    O ilk günlerin yakıcı ateşi söner yavaştan. Küllenir bazen, bittiğini zannederken,
    Şöyle biraz eşeleyince,
    Yeniden alevlenir.
    Bazen sevgiye dönüşür aşk,
    Bazen de nefrete.
    Fakat bitmez, aşk hiç bitmez.
    Kavuşamasan bile hayâli kalır,
    Adı düşünce aklına,
    İçini bir titreme alır.

    Bir şairliğim eksik kalmıştı, onu da yaptırdın ya bana Mrs. Kedi, alacağın olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinizde varmış zaten Mr. Kaplan :)
      Bitmez tabi aşk! İşte şu çiçekler az önce kütüphaneyi düzeltirken çıktı bir defterin arasından. Eşim almış yıllar önce, kurumaya durunca çiçekler kıyamayıp defterin arasına koymuşum. Yıllar sonra çıkıverdi işte karşıma :) Başka defterlerde de başka çiçekler var elbet! Aşk sevgiye bırakıyor zamanla yerini, sevgi bitmiyor tabi ki ama o ilk anlardaki heyecan, kalp çarpıntısı bitiyor zamanla :)

      Sil
  2. seni yaşıyorum... bitti!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen de tam bitti derken başlıyor işte :) Bakıyorsun bitmemiş, bir köşede kalmış, kurumuş bir çiçekte, bir defter arasında, bir odada, bir yastık oyasında...

      Sil
  3. aman aşk bitsin zaten. Tanrım bizi aşktan koru, amin :)

    YanıtlaSil
  4. Eskimiyor hiç bazı şarkılar :)

    YanıtlaSil
  5. Aşk bitmez. Ben hâlâ daha ilk günkü gibi eşime aşığım ki:)

    YanıtlaSil
  6. wow.. nice article my friend

    YanıtlaSil

Hayat'ın yeni çelmeleri...

Dün sabah okulda rahatsızlandım, 2 kez kustum ve midem delinircesine ağrımaya başladı. Evrim beni okuldan alıp acile götürdü. Bağırsak filmi...