Cuma, Nisan 23, 2021

Arya ve 23 Nisan

Günlerdir 23 Nisan ile yatıp kalkılıyor bizim evde çünkü bu yıl anne-kız görevliyiz kendi okullarımızın etkinliklerinde. Arya hem okul için hazırlanan ana videoda hem de kendi sınıfının videosunda görevli. Birinde mektup okuyor, birinde şiir. Şiir videosu nispeten kolaydı ama mektup videosu için 6-7 kez video çektik. Neyse ki hallettik hepsini :) Ben de kendi okulumun online kutlama programı koordinatörü ve sunucusuyum. 

Programı belirleyip öğretmen arkadaşlarımdan yardım istedim. Kısa, sıkmayan, dinamik bir program olsun istedim. Öğrencilerin kutlama videosu, 23 Nisan resim çalışmaları ve 23 Nisan şarkısının aralarına günün anlam ve önemi konuşması ile bir adet şiir sıkıştıracağız :D Umarım program esnasında her şey yolunda gider*. Defalarca online ders yaptım ama ilk kez böyle bir program yapacağım. Heyecandan sabah 07.30'da kalktım, hazırlandım :D

23 Nisan coşkusu için şuraya bir adet Arya videosu bırakıp kaçıyorum :D


Yaşasın 23 Nisan!


*Gitmedi :( Programın sonlarına doğru sesle ilgili sorun oldu maalesef ve şarkıların sesi gitmedi katılımcılara ama n'apalım alıştık artık teknik hatalara.


22 yorum:

  1. ya çoooook tatlısınız anne kız! mutlu bayramlar çocuklara ve içi çocuk kalanlara ;)

    YanıtlaSil
  2. Maşaallah.
    Tüm çocukların bayramı kutlu olsun.
    Evde de olsalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat eve sığar diyor herkes ama çocukların içi içine sığmıyor :)))

      Sil
  3. Emeklerinize sağlık! Hepimizin bayramı kutlu olsun. En çok da Arya'nın:) Ona alkışlarımı yolluyorum.

    YanıtlaSil
  4. Arya'nın 23 Nisan bayramını kutlarım:) Çok tatlı, maşallah.

    YanıtlaSil
  5. Enfessiniz <3 Kutlu olsun 23 nisan hepimize. :)

    YanıtlaSil
  6. Arya dz siz de cok hossunuz. Arya nin sesi de cok mikrofonik. Mutlu bayramlar hepimize.

    YanıtlaSil
  7. Bravo Arya'ya:-)) Tam nasıl geçti diye soracaktım ki alta eklemişsiniz:-( Başta çocuklarımız olmak üzere, hepimizin Bayramı kutlu olsun:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ufak tefek aksilikler oldu ama fena değildi yine de :) Çok teşekkürler :)

      Sil
  8. nee tatlısınız :) maşallah kızınıza da sizede <3 nice bayramlaraa

    YanıtlaSil
  9. maşallah maşallah anasına bak kızını al :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dur yakma milletin başını, beni alan yanmış da Arya'yı alanı hiç düşünemiyorum :))))

      Sil
  10. Bizde de heyecanlı bir kutlama vardı. Kutlu olsun hepimize.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel! Kutlamalıyız ki çocuklarımız da bilinçlensin, öğrensin Cumhuriyet'in değerini :)

      Sil
  11. Biraz geç kaldım biliyorum:( Geç de olsa 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız kutlu olsun:) Atatürk'ün kurduğu cumhuriyetin ilkelerini benimseyen ve onun çizdiği yolda ilerleyen Arya'nın nezdinde bütün Türk çocuklarına onlara annelik, öğretmenlik yapan sizin gibi ileri fikirli annelere ve öğretmenlere selam olsun. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözleriniz için çok çok teşekkürler Mr. Kaplan :) Keşke eskisi gibi stadyumlarda büyük coşkuyla kutlayabilsek yeniden.

      Sil

Son Günler

Salı günü yine Trabzon'daydık. HPV ve Smear sonuçlarım negatif yani temiz çıkmış. Bu güzel haber :) Ama - olmasa şaşarım - yaralar var...