Pazartesi, Nisan 05, 2021

Mavi...

Baştan ayağa, saçtan tırnağa... 

Mavi... 






13 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ne güzel renk! İçinde hem özgürlüğü, hem hüznü hem de huzuru barındırıyor gibi geliyor bana. Ne çok anlam yüklüyor kalbim bir renge değil mi :)

      Sil
  2. işim gücüm budur benim
    gökyüzünü boyarım her sabah
    hepiniz uykudayken
    uyanır bakarsınız ki mavi.. <3 Orhan Veli'yi anmamak mümkün mü?

    YanıtlaSil
  3. 2.karede kayboldum.. ve şarkı <3 <3
    bu düzenlemeyi dinlememişim çok sevdim. :) teşekkürler mavi ve şarkı için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beraber kaybolalım mavilerde, şarkılarda o zaman :)

      Sil
    2. Sanki sen de çok iyi bir ses sahipmişsin gibi hissediyorum.. keşke bir kayıt yapsan :)

      Sil
    3. İşte onda yanıldın canım :))))
      Sesimi duyan kaçar ama bu beni sevdiğim şarkıları avaz avaz söylemekten alıkoymuyor yani :D

      Sil
    4. Mübalağa ediyorsun :))) benim kalbim yanılmaz :)

      Sil
    5. Senin kalbin güzel de kötüyü yakıştırmıyor demek ki ama valla hiç mübalağa etmiyorum :D Başkası söylesin biz dinleyelim :D

      Sil
  4. blogumdaki yazılara mavi yazılar diyom zaten. deep blue. deniz insanı olarak mavi sevmem mii. yunan adalarında inanılmaz maviler var :)

    YanıtlaSil

Son Günler

Salı günü yine Trabzon'daydık. HPV ve Smear sonuçlarım negatif yani temiz çıkmış. Bu güzel haber :) Ama - olmasa şaşarım - yaralar var...