Salı, Ağustos 24, 2021

An'da kalıyorum

Bazen dünya yetmez insana... 

Bazen bir tatlı söz nefes olur tüm cihana...

Ömür bu iki "Bazen" arasında geçen bir hayal belki de...

... 

Tam şu anda kalmak istiyorum. Derin derin içime çekmek istiyorum şu an'ı. Bu nefes bir ömür yetse keşke... Biliyorum bugün aldığım nefes, yarın alamayacağım nefeslerin habercisi sadece. 

Olsun! 

Şu an'ın tadını çıkaracağım sonuna dek! Çünkü biliyorum ki "kötü" değilim özümde ve nefes almaya çalışmak kaçınılmaz bu suyun dibinde.


"Nefes al tatlım. 
Bu sadece (kitabın/hayatının) bir bölüm(ü) . 
Hayatının/Hikayenin tümü değil."

... 

Aşağıdaki şarkıyı 1-2 gün önce keşfettim ve dilime dolandı. Bir ferahlık tınısı var müziğinde, klibinde sanki :) 


Can Bonomo - Rüyamda Buluttum


24 yorum:

  1. Güzel tatlı bir şarkı arabada dinlenelim manzaralar durmadan değişirken ah evet çok çok yakışırdı denizin yanından geçerken dinlemek..
    An'lar güzel ve her biri tektir.
    Dışarıda dolunay o da tek bir daha asla bu gecenin tekrarı olmayacak.
    Çok şükür elhamdülillah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her anın gelip geçici olduğunu aklımızdan çıkarmayıp iyi anların kıymeti bilmeliyiz sanırım :)

      Sil
  2. "Şu an'ın tadını çıkaracağım sonuna dek!"

    Budur! Bir kıymetli ruha dair herşeyi anlatır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her 'an'ın geçici! İyiyken tadını çıkarmak, kötüyken elbet bitecek demek lazım.

      Sil
  3. kötü olmadığını bilmek, insanı rahatlatıyor.

    YanıtlaSil
  4. an da kalmak en iyisi tabi. geçmiş ve geleceği de düşünerek. bonomo çok eğlenceli biri, çok karşılaşıyom onunla :)

    YanıtlaSil
  5. Anı yaşamayı erteliyor muyum yoksa anı yaşıyor muyum bilemedim. Sanırım anı yaşamaktan kasıt keyifli anları hissetmek, farkına varmak. Her şeyden önce aldığımız nefesin kıymetini bilmek, geçmiş acıları bir an unutarak geleceğe umutla bakabilmek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutluyken anı yaşamak daha kolay :) Mutsuzken sadece geçip gideceği gerçeğine odaklanmak gerekiyor ama o biraz daha zor. Deneye deneye olacak inanıyorum Mr. Kaplan :)

      Sil
  6. şarkı yaz hafifliğinde, ben de pek sevdim :)

    s.c lourie'ye katılmamak da mümkün değil. ne güzel söylemiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bu sözü aklımızın bir köşesinde tutmak lazım her daim :)

      Sil
  7. Rüyamda Buluttum'u ben de dğn keşfettim YouTube'da gezerken:) Ne hoş tesadüf. Gülümsetti beni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen öylesine dolaşırken karşımıza güzel şeyler çıkıp gülümsetir bizi :) Hayatın ufak cömertlikleri :)

      Sil
  8. Merhaba... Zaten geçmiş ve gelecek sadece bir yansıma. Elimizde sadece bu an var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün bitmiş, yarına çıkacağımız ne malum değil mi :)

      Sil
  9. Yaş ilerledikçe ‘an’da kalmalar, ‘an’ ın tadını çıkarmalar daha da kolaylaşacak Kedi, güven bana 🤗😘. Hadi bismillah, bakalım bu sefer gidecek mi yorumum 🤗😂

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. 👍🏻🥰💗
      30-33 sonrası başka biri oldum ben 😁 40larsa kim bilir nasıl biri olacağım 😅😅😅

      Sil
  11. ben de bayıldım bu parçaya gerçekten de
    şu an ne yaptığın ve nasıl yaptığın önemli aslında
    gerisi temiz bir yürekle hayattan şükrederek zarif bir şekilde geçebilmek
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, tam şu anda sevdiğimiz bir şey yapıp mutlu olmak elimizde :) çok teşekkürler, sevgiler :)

      Sil
  12. şu anımı farkındalıkla, şükürle kucaklıyorum:)
    şarkı çok tatlııı, teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün çok ilginç bir gündü. İyi başlayan günüm bir noktada kötüleşti ve ben boğulacak gibi oldum. O kadar bunalıp sinirlendim ki her şeye lanet edebilir, tüm günü mahvedebilirdim ama bir noktada o anın ucunu bırakıp sevdiğim insanlarla vakit geçirmeye odaklandım ve gerçekten de kötü olan her şey silinip gitti. Şu an çok daha iyiyim :)

      Sil

Son Günler

Salı günü yine Trabzon'daydık. HPV ve Smear sonuçlarım negatif yani temiz çıkmış. Bu güzel haber :) Ama - olmasa şaşarım - yaralar var...