Pazar, Ekim 17, 2021

6. Yazı

Bu hafta tam 5 farklı yazı yazıp yayınlamadım. Bu 6. yazım. Suya sabuna dokunmadan öylesine yazacağım.

Dün uzunca bir zamandan sonra perdeleri yıkayıp camları sildim. Sonra perdeleri ütüleyip - normalde hiç ütülemem - astım. Hazır camlar temizken blogda bu manzarayı paylaşmadan olmaz diyip fotoğraf çektim :D

Dünün listesi şöyleydi:

To do list

  • Perdeleri yıka ✔️
  • Camları sil ✔️
  • Sütü kaynat ✔️
  • Balkonu yıka ✔️
  • Banyoyu temizle ✔️
  • Arya - Karate Kursu ✔️
  • Arhavi pazarı ✔️
  • Perdeleri ütüle & as ✔️
  • Barbunya ayıkla & "buzluğa at ✔️
  • Pizza & game night with friends ✔️
  • Yürüyüş ✔️
  • Sütü mayala ✔️

Sondan 3. maddeyi  zevkle gerçekleştirdik,  üstüne de Evrim'le sahilde uzun bir yürüyüş yaptık :) Eve dönünce de sütü mayalayıp uyudum. 

Bugünün listesi ise şöyle:

  • Arya - Karate Kursu ✔️
  • Sahilde kitap keyfi ✔️
  • Çamaşır ✔️
  • Ütü ✔️
  • Anne - kız kitap okuma saati ✔️






Dipnot: İçimden delice yazmak geliyor aklımdan geçenleri ama içimdeki şeytana uymayacağım. Çünkü gerek yok, çünkü manasız. 

16 yorum:

  1. :) Aslında basit bir liste bile insanı mutlu etmeye yetiyor. Camları silme konusu bende bir sıkıntı. El atıcam inşallah :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde yasak cam silmek :))) Evrim katiyen izin vermiyor camlara çıkmama. Gördüğü gibi kucaklayıp içeri alıyor ve kavga ediyor benimle deli misin diye :))) O yokken siliveriyorum arada :D

      Sil
  2. Tıklanan listeler mutluluk sebebidir, kesin bilgi :)))
    Siz Arhavi'de mi yaşıyorsunuz, bilmiyordum.
    2020 Eylülünde neredeyse oraya bir gezi yapacaktık lise arkadaşlarımla, zira biri orada yaşıyor, o bizi yönlendirecekti. Kahrolsun pandemi, olamadı tabii ki :(

    YanıtlaSil
  3. Şimdi geriye gidince Arhavi değil Hopa olduğunu öğrendim ama yakınmış zaten değil mi? Umarım şu pandemi biter de biz bu içimizde kalan geziyi siz oralardayken yaparız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, Hopa'da yaşıyoruz ama dediğiniz gibi çok yakın zaten :) Umarım en kısa zamanda yapabilirsiniz geziyi. Eğer gelirseniz sizi Hopa'da ağırlamaktan büyük keyif alırız :)

      Sil
  4. Maviye açılan pencere... <3
    Ellerine sağlık ne çok iş yapmışsın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Liste olunca tek tek yapmak iyi geliyor. Oyunmuş gibi, her tikte bir boss yenmiş, bir level atlamışım hissi geliyor :)))
      <3 <3 <3

      Sil
  5. Maşallah ben ilk listedekileri 1 hafta da yaparım ancak🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben son 3 yıldır her şeyi o kadarbsavsakladım ki tek maddeyi bile haftalarca yapmadığım oldu. Oysa yapınca derk ettim ki aslında isteyince hepsi kolay :)

      Sil
  6. kandil var, bi de dua et bu akşam bana neee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Deist olarak dememe bile gerek yok aslında ama müslümanken bile kandil mevzusuna toplumun genel bakışının yanlış olduğunu düşünüyordum. Ama yine de inananlar için hayırlı olsun kandil gecesi diyeyim. Ama şahsen dua etmek için böyle özel günleri beklemek ne kadar mantıklı bilemiyorum. Bence önemli olan duanın / inancın içten gelmesi ve samimiyetle edilmesi sadece :)

      Sil
    2. Bir de çocukken camilerde sakal-ı şerif öptürürlerdi. Yine de biraz ilerlemiş gibiyiz sanki, yoksa bu adet hâlâ var mı?:)

      Sil
    3. Türbelerde mum yakan, çaput bağlayan, adak adayıp kan akıtan... Hâlâ devam ediyor Mr.Kaplan. Ölüden bile medet umuyor insanoğlu da kendi içindeki mantığın sesinin farkında değil.

      Sil
  7. İlk resim evinizin manzarası mı? Harika! Evet plan yapmak, uygulamak çok iyi hissettiriyor. Ama ütü, cam silme, balkon yıkama, temizlik vs benim sabah 5'de kalkıp yürüyüşe gitmemden çok daha zor... İyi halletmişsiniz valla:)

    www.kayipfisilti.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Başlayınca bitiyor :) Bekledikçe, erteledikçe insanın gözünde büyüyor.

      Sil
  8. Manzaraya bayıldım. Ama sen yaz, manasız diye düşünme. Bak merakla okuyanlar var. :)

    YanıtlaSil

Hayat'ın yeni çelmeleri...

Dün sabah okulda rahatsızlandım, 2 kez kustum ve midem delinircesine ağrımaya başladı. Evrim beni okuldan alıp acile götürdü. Bağırsak filmi...