Cuma, Ekim 08, 2021

En sevindiğim şey

 Kitap kargosu tabi ki :)


En üstteki 3 kitaptan Buraneros, altındaki 2 kitaptan da Handan sayesinde haberdar olup aldım kitapları. Sağolsun idefix bir de hediye gönderdi: unutulmaz klasik, "Suç ve Ceza".

Bugün dersim olmadığı halde koşarak okula gidip kavuştum kitaplarıma :) Eve dönüp salıncağa yerleştim. Hangisinden başlasam diye karar vermeye çalışırken yazıyorum bu satırları :D



Biraz ondan biraz bundan okuyayım. Hangisi en çok sararsa ordan devam ederim :) 

Dipnot: Suç ve Ceza'yı lisedeyken halk kütüphanesinden ödünç alarak okumuştum ama bence tekrar tekrar okunması ve üzerinde çalışılması gereken bir klasik Suç ve Ceza. 

10 yorum:

  1. Rakip çok zorlu:) Suç ve Ceza'nın yanında küçük kalırlar. Ama onun yoğunluğunu almak manasında da çok iyi gelirler ve iyi eşlik ederler diye düşünüyorum:) Bence çok iyi bir deneyim olacak ki bu okumaların ardından gelecek yazının tadını da hissediyor ve şahsen merak da ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam da dediğin gibi sevgili Buraneros, Suç ve Ceza'nın yoğunluğunu dengelemek iyi olacak :) Okudukça dayanamayıp uzunca yazarım sanırım :)

      Sil
  2. Suç ve Ceza bence de arada hatırlanması en faydalı kitaplardan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli aralıklarla tekrar okumakta fayda var bazı kitapları :)

      Sil
  3. Suç ve Cezayı ben de merak ediyorum. Okuyup okumadığımdan emin değilim. En kısa zamanda kitaplar hakkındaki değerlendirmelerinizi bekliyor olacağım. İyi okumalar Mrs. Kedi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an "İcat çıkarma" ve "Doppler" kitaplarını aynı anda okuyorum Mr. Kaplan. Henüz Suç ve Ceza'ya başlama kıvamına gelemedim :D Ama ilk fırsatta okuyup yazacağım :)

      Sil

Hayat'ın yeni çelmeleri...

Dün sabah okulda rahatsızlandım, 2 kez kustum ve midem delinircesine ağrımaya başladı. Evrim beni okuldan alıp acile götürdü. Bağırsak filmi...