Salı, Ekim 19, 2021

Anne, kalbim bana doğruyu söylüyor!

Arya bu sabah kahvaltı yaparken elini kalbine koyup dinlemeye başladı ve aramızda şöyle bir diyalog geçti:

- N'oldu annecim?

- Kalbimi dinliyorum anne. Bana doğruyu söylüyor.

- Nasıl oluyor o, Aryacım :) 

- Şimdi içimden bir şey geçiriyorum. Doğruysa kalbim normal atmaya devam ediyor. Eğer yalan ya da yanlışsa kalbim hızlı hızlı atıyor.

- Evet kalbimiz bize her zaman doğruyu söyler Arya'm. Neler söylüyor sana bakalım bugün?

- Nasıl bir çocuk olduğumu düşündüm. Annemi hiç üzmüyorum deyince kalbim hızlı hızlı atıyor, tamam birazcık üzüyorum deyince normal atıyor.

- Hımm :))

- Ama daha az yaramaz olmayı öğreniyorum annecim. Bak böyle derken normal atıyor kalbim, demek ki doğru :)

- Evet, Arya'm. Doğru. Çok şanslısın sen. Herkes duyamaz kalbinin sesini. Daha doğrusu duysa da dinlemeyi bilmez.

- Neden dinlemez anne?

- Eğer herkes dinlese kimse yanlış yapamaz. Herkes durup dinlese hırsızlar, katiller, kötü insanlar olmaz. Ama bazen insanın işine gelmez kalbini dinlemek. Bile bile duymazdan gelip yanlış şeyler yapar insan. Sen hep kalbini dinle olur mu?

- Tamam anne. Zaten yanlış yapınca çok hızlı atıyor, güzel bi'şey değil.

Sohbetin devamında doğru ve yanlış cümleler ile denemeler yapmaya devam ettik. Doğruyu söyleyince normal seyrine devam etti, yanlış şeyler söyleyince gün güm atmaya, içimiz sıkışmaya başladı. 

Keşke hiç kaybetmesek şu çocuk masumiyetimizi...



18 yorum:

  1. Ben seni severim dünyanın ennnn tatlı kızçocuğu yaaaaa! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah sabah nasıl mutlu etti beni Arya'nın annesi olmak anlatamam <3 <3 <3

      Sil
  2. Bu çocuğun kalbini, duygularını, hayal dünyasını daima besle sevgili Anne <3 Bu çocuklar bize lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geleni yapmaya çalışıyorum Momentoscum <3 Bazen eksik kalıyorum, bazen de "ooo iyiyim, iyiyim ya" diye kendi sırtımı pat patlıyorum :))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Kesinlikle biz ayarlarıyla oynayıp bozmazsak öyleler 😊

      Sil
  4. Yaaaa ama ne kadar masum bir keşif :)

    YanıtlaSil
  5. bayıldım :) öperim o duyarlı güzelliği:)

    YanıtlaSil
  6. Bir bilim insanı yetişiyor:)) Neymiş? Yanlış iş yapmak ve yalan söylemek kalp atışını hızlandırıyormuş! Hiç kuşkunuz olmasın, Arya büyüyünce bunu bilimsel olarak kanıtlayacak ve adını bilim tarihine yazdıracak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arya'dan her şeyi beklerim. İstediği zaman yapamayacağı şey yok :)

      Sil
  7. gerçekten çok anlamlı bir kapak sözü

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Şu an odasında Karate çalışıyor, yarın kursu var, ödev vermiş Sensei :))) Bir görsen halini :)))

      Sil

Son Günler

Salı günü yine Trabzon'daydık. HPV ve Smear sonuçlarım negatif yani temiz çıkmış. Bu güzel haber :) Ama - olmasa şaşarım - yaralar var...