Pazar, Ocak 14, 2024

2024 Okunacaklar Listem

  • Aeden
  • Dünyanın Geçmişi Üçlemesi
  • Pia - Arachnoid - Dura Mater serisi
  • Ustalık Gerektiren Kafaya Takmama Sanatı
  • Mutlu Olma Sanatı
  • Ikigai - Giving every day meaning and joy
  • İkigai - The Japanese Secret to Long and Happy Life
  • Bir Ömür Nasıl Yaşanır
  • Ben Kirke
  • Dakikalar İçinde Mitoloji
  • Dakikalar İçinde Avrupa Tarihi
  • Gereksiz Bilgiler Rehberi
  • Evliliğe Karşı
  • Walden, and On the Duty of Civil Disobedience
  • Uçuştan Uçuşa 
  • Rüyanın Öte Yakası
  • Aylak Adam
  • Kadın Beyni, Erkek Beyni
  • On Buçuk Bölümde Dünya Tarihi
  • Eski Dünya Seyahatnamesi

3 kitaplık seriler ile toplam 24 kitap var listemde. Bu yıl hedefim en az 24 kitap bitirmek ama bakalım :) 

Listeye eklemedim ama aslında ilk kitabımı okuyup bitirdim. Vladimir Turmanov'un yazdığı bir çocuk kitabı serisinin son kitabı Volkandan Kaçmak kitabını bir çırpıda okudum. Serinin önceki kitaplarını da severek okumuştum. 

Şu an Aeden'ı okuyorum. Oldukça farklı başlayan değişik bir kitap. Kitapla ilgili henüz son kararımı vermedim ama favori kitaplarımdan biri olacakmış gibi de hissetmiyorum pek. 

Listedeki her kitabı merakla bekliyorum. Hâlihazırda yatarken okuyabildiğim kadar çok kitap okumak benim için bir kâr olacak iyileşme sürecimde. 

Ben okuyayım, fonda da şöyle tatlı talı müzik eşlik etsin diyenler için şuracığa bir string quarter bırakayım :) 





4 yorum:

  1. İyi okumalar Mrs. Kedi:) Ben okuma listesi hazırlayıp kendime hedef koyamıyorum genellikle. Evdeki kitaplıkta o kadar çok kitap var ki, bir yandan onları okumak istiyorum bir yandan da yeni kitapları da merak ediyorum. Listenizde okuduğum tek kitap Ben Kirke, benim hoşuma gitmişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mr. Kaplan, yukarıdaki kitapların bir kısmı uzun zamandır okumak isteyip fırsat bulamadığım kitaplar. Hazır boş zaman bulmuşken ne kadar çok okursam o kadar iyi :)

      Sil
  2. Ooo okuma listesi bile yapılmış vallahi imrendim. Bende okunacakları düzenledim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sağlıkla bol bol okuyabildiğimiz bir yıl olur :)

      Sil

Bahar Şenliği

Bu yıl 6.sını düzenlediğimiz bahar şenliğimizi dün gerçekleştirdik. Mini Mini Beşler :)  Şenlikte halat çekme, sandalye kapmaca ve çuval yar...