Cuma, Ocak 05, 2024

...

Ameliyat günümü teyit etmek için sabah hastaneyi aradım. "Ben sizi arayacağım bugün" dedi cerrahi servis sekreteri. Tüm gün bekledim. Arayan soran yok. Az önce tekrar aradım: 

- Mesai bitti, sekreter şu an burda değil. Aramadıysa ameliyatınız yoktur. Belki çarşamba günü olabilir. Bekleyin.

Dayanamıyorum artık... Böyle saçmalık olabilir mi? Belirsizlik en sevmediğim şey. Ben kendimi nasıl ayarlayayım bu belirsizliğe göre? Arya var, okul var... 

Şu an oturdum ağlayarak yazıyorum. O kadar çaresiz hissediyorum ki bazen kendimi... Biliyorum geçecek, biliyorum hallolacak ama işte benim her şeyin şu an olmasına ihtiyacım var. 

8 yorum:

  1. Merhabalar.
    Malumunuz olduğu üzere Nasreddin hoca damdan düşünce, "bana damdan düşeni getirin" demiş. Ben de bir damdan düşen olarak şu anda sizin halet-i ruhiyenizi en iyi anlayanlardanım. Çok zor, gerçekten zor! Bakın bu durum sizin sinirlerinizi yıpratmış ve asabiyetinizi artırmış ve sizi ağlama noktasına getirmiş.

    Önce derin bir nefes alın ve rahatlayın. Üzerine düşmeyin, başka şeylerle oyalanın ve ameliyatı unutun. Ameliyat için, gün almamış halinize dönün. Bunu başarmalısınız. Aksi halde üstüne düştükçe bu sizi daha çok harap eder.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Recep Bey,

      Tam dediğiniz gibi damdan düşenin halinden ancak damdan düşen anlar. Dikkatini dağıtmak için kendimi yemek pişirmeye verdim. Evde ne varsa pişirip kaynar halde kavanozlayıp konserve yapıyorum. Böylece ameliyat sonrası en azından yemek mevzusunu dert etmek zorunda kalmayacağım diyerek kendimi avutup oyalıyorum.

      Desteğiniz için teşekkürler. Sevgiler, saygılar...

      Sil
  2. Canım benim, ameliyat öncesi ekstradan moralini bozma, her şey yoluna girer, sıkıntılar unutulur. Babamı 2015 de prostat ameliyatı için hastaneye yatırdık, her gün listede adını aramaktan şaşı olduk, 15 gün boşa beklettiler bizi Kardiyoloji hocasının keyfi çatsın da muayeneye gelsin diye, ne kadar sinir bozucu bir durum olduğunu yaşayarak biliyorum ama işte geçti bitti, önemli olan sonucun iyi olması ve sağlığına kavuşup ağrılarından kurtulman. Ne yazık ki sağlık sistemi böyle, insanı deli ediyor. Dilerim tez zamanda beklediğin haber gelir ve bir çırpıda olup biter ameliyatın. Şİmdiden şifa dileklerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanın biliyorum her şeyin dediğiniz gibi olduğunu ama şu anda bilmek beni sakinleştiriyor. Ağrı geçmiyor, dağıldım ve kendimi bir bütün olarak ayakta tutmakta çok zorlanıyorum. Hem bedenen hem de zihnen çok yoruldum. Koşullarda bir değişiklik olmadıkça daha iyi hissedemeyecepim. Somut bir şey olmasına ihtiyaxım var. İçten gelen bir değişiklik yapıp kendi kendime daha iyi hissedemiyorum şu an. Bunun için gerekli iç kaynaklarım tükendi.

      Sil
  3. Az kaldı be canım... bunların son sıkıntılar olduğunu hatırla ve nefes egzersizleri yap mümkün olduğunca n'olur. Kendini daralttığın anlar daha acı verici olarak dönüyor sana.
    Şifa bulacaksın, dua ediyorum. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemek yaparken podcastlerini dinledim yine. Teşekkürler Momentoscum.

      Sil
  4. Böyle belirsizliklerden nefret ediyorum. Umuyorum ki şu yorumu yazdığım sıralarda herşey çözülmüştür.

    YanıtlaSil

Bahar Şenliği

Bu yıl 6.sını düzenlediğimiz bahar şenliğimizi dün gerçekleştirdik. Mini Mini Beşler :)  Şenlikte halat çekme, sandalye kapmaca ve çuval yar...