Salı, Ocak 09, 2024

Beklenen Telefon - İYİYİM

Bugün aradılar hastaneden, yarın ameliyat oluyorum. Arya'yı bekliyoruz, az sonra yola çıkacağız.

...

Ya bir iş de düz gitsin! Arya eve gelmedi. Aşağıdaki kırtasiyede mi diye baktı Evrim. Yok. Okula doğru gitti bakmaya. O arada ben gençlik merkezini aradım. Arya, bize haber vermeden okuldan direkt gençlik merkezine gitmiş, bugün film izleyeceklermiş orda. Delirmemek işten değil. 

Normalde sadece Cuma ve Cumartesi resim kursuna gidiyor. Bugün arkadaşından film izleneceğini duyup onunla beraber gitmiş okul çıkışı. Bizden habersiz gittiği için çok kızdım. Benim sinirimin sınırı yok maalesef. Çocuğu azarlayıp derdest bıraktım arkadaşıma. 

Şu an Rize'ye doğru yoldayız. Ameliyat sonrası yine yazarım.

Görüşmek üzere... 


36 yorum:

  1. Sakin, her şey yoluna girecek, dualarımız ve tüm iyi dileklerimiz seninle, şimiden geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Sevgili Buraneros. Ameliyat oldum. İyi geçmiş ameliyat, doktor öyle dedi. Platin takılmamış. Ameliyat kaynaklı ağrı, acı var ama şu an genel olarak iyiyim. Bir de kalkıp yürüyebilirsem yarın taburcu edecek doktor.

      Sil
    2. Çok geçmiş olsun. Rabbim yaşatmasın bir daha.

      Sil
    3. Çok sevindim, hepsi bu kadar işte:))

      Sil
  2. Arya da günlerdir sizlerle birlikte bir gerginlik yaşadı. Bazen çocuk ve gençlerin arkadaş uyumlu ani kararları vardır.
    Şimdi bekleme dönemi. Her şeyin yolunda gitmesi dileği ile.
    Dönüşte annesine bakımda babasıyla birlikte Arda da emek harcayacak.
    Sağlıkla, huzurla...

    YanıtlaSil
  3. Güzel sonuçlar olacak. Şimdiden geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  4. Dualarımız seninle. Bir an önce sağlığına kavuş inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Şimdiden geçmiş olsun, iyi haberlerini bekliyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Ameliyat oldum. İyiyim şu an.

      Sil
    2. Oh, çok şükür, iyi olmana çok sevindim. Daha da iyi olup bir an önce taburcu olman için duacıyım. Çok geçmiş olsun...

      Sil
  6. Düzelecek her şey. Ameliyatın iyi geçmesi, kısa zamanda şifa vermesi için dua ediyorum. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Sevgiler...

      Sil
    2. Şimdi sıra geldi çabucak iyileşmeye. Her şey yolunda gitsin. <3

      Sil
  7. Acil şifalar diliyorum, geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  8. Bol şans diliyorum ve ameliyat sonrası iyileşmen için acil şifalar şimdiden.

    YanıtlaSil
  9. Acil şifalar dilerim Rabbım kolaylikla nihayete erdirsin.

    YanıtlaSil
  10. kolaylıkla geçsin bitsin ameliyatın, şimdiden geçmiş olsun,şifalar dilerim.

    YanıtlaSil
  11. Hızla iyileş canım Rüya <3 Geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  12. çok geçmiş olsun hayırlı haberlerinizi bekliyoruz hep beraber dualar yolluyoruz. Hülya

    YanıtlaSil
  13. Geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim

    YanıtlaSil
  14. Böyle durumlarda olabiliyor bu gibi şeyler. Dönüşte artık karşılıklı konuşup anlaşırsınız. Tez zamanda bitsin inşallah ameliyat, acil şifa diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oluyor maalesef. Dönüşte dediğiniz gibi konuşup anlaştık :)

      Sil
  15. Geçti geçti. Öpüyorum seni kocaman .

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar.
    8 Ocak hastaneye yattık. 9 Ocak Salı günü eşim ameliyat oldu. 10 Ocak Çarşamba günü taburcu olduk. Bizim ameliyat kolay bir operasyondu. Sadece sağ kasıktaki birkaç lenf nodlarını aldılar.

    İnşAllah siz de sağ salim, başarılı bir operasyon geçirir ve eski sağlığınıza kavuşursunuz. Tekrar geçmişler olsun ve şafi sıfatıyla Allah yar ve yardımcınız olsun.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun. Eşinize acil şifalar diliyorum. Bir gün arayla ameliyat olmuşuz. Ben çarşamba günü oldum, perşembe eve döndük. Sağlık her şeyin başı gerçekten. Herkese sağlık diliyorum. Kendimize dikkat etmeyi öğrenmemiz gerek sanırım.

      Sil

Bahar Şenliği

Bu yıl 6.sını düzenlediğimiz bahar şenliğimizi dün gerçekleştirdik. Mini Mini Beşler :)  Şenlikte halat çekme, sandalye kapmaca ve çuval yar...