Cuma, Şubat 11, 2022

Küçük Mutluluklar

Aslında şöyle bir düşününce hiç de küçük olmayan ve ne zaman yapsam iyi gelen anlık mutluluk kaynakları var hayatta :)

- Güneşli günler ☀️

- Araba kullanmak 🚗

- Bisiklete binmek 🚴🏻‍♀️

- Okul çıkışı kızlarla çok sevdiğimiz küçük cafede oturup laflamak, 

- Hazırladığım İngilizce oyunları öğrencilerin severek hevesle oynaması hatta teneffüste bile devam etmek istemeleri, 

- Dillerle haşır neşir olmak, çeviriye gerek kalmadan orijinal dilinde şarkı dinlemek, film izlemek 

- Dans etmek 💃🏻💃🏻💃🏻

- Sudoku çözmek, 

- Okey/Tavla/King/Uno vb. oyunlar oynamak, 

- Yoğurt mayalamak, 

- Kendi hazırladığım kışlık domateslerden kremalı domates çorbası yapmak, 

- Hiç birini bozmadan tüm tırnaklarıma tek seferde oje sürebilmek 💅😂

- Nisan ortasından Kasım sonuna dek yüzmek 🏊‍♀️🏊‍♀️🏊‍♀️


Bunların yanında bir de daha büyük mutluluklar var tabi ki :) 


- Arya ile sarmaş dolaş uzanmak, öpüşüp koklaşmak, gülüşmek 🥰👩‍👧🥰

- Evrim'le başbaşa bir şeyler yapmak, gülüp eğlenmek, eskisi gibi flört etmek 👩‍❤️‍💋‍👨

- Ailecek film izlemek, birbirimizden patlamış mısır aşırmaya çalışmak 👨‍👩‍👧📽️🍿


Tüm bu mutlulukların farkında olmak ve  dibine kadar keyfini çıkarmak gerek :)



Youtube'ta gezinirken karşıma çıktı Beyaz - Candan Erçetin atışması ve tam da buraya yakışır diye geçti içimden çünkü ne zaman izlesem kopuyorum gülmekten :)) 

Olur da videodan sıkılırsanız 14:20'yi tıklayın ve aşağıdaki kısmı dinleyin lütfen :) 

"Ben bu kısa hayatta her anın tadını çıkartcem
Dertlerim olsa bile hiç küsmeden devam edicem"


14 yorum:

  1. Hiç olmadık şeylerle mutlu olmayı kafamdaki kırk tane tilkiye elveda demeyi inanın çok istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor olduğunu biliyorum. Benim de zihnim virüs girmiş bilgisayar gibi çoğu zaman. Sürekli yeni sekme açılıyor istemsizce. Ama tatilde kafa dağıtma fırsatım oldu ve çok iyi geldi. Eğer fırsat bulabilirseniz 2-3 günlük bir yolculuk, yaşadığınız yerden uzaklaşmak iyi geliyor. İnsan sıfırlanıyor. İlla çok tercih edilen bir tatil yeri olması gerekmiyor, en yakındaki şehir olur hatta belki yaşadığınız şehirde daha önce gitmediğiniz bir semt/köy/orman vs olur. Mekan değiştirmek kafa dağıtmak, tazelenmek, günlük hayattan uzaklaşıp uzaktan hayatımıza bakabilmek için birebir.

      Sil
  2. Görmemişim bu videoyu, keyifle izledim baştan sona : D

    Ben bugün nevresimi değiştirdim, akşam mis gibi yatağa yatmanın mutluluğunu yaşayacağım. Ehehe Can da yok, yatak benimmmm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Offff temiz yatak mutluluğu 🤩😍
      Böyle "X" pozisyonunda yat rahat rahat 😁

      Sil
  3. Küçük mutlulukların da kıymetini bilmek lazım. :) Benim planım da birkaç hafta içinde memlekete gitmek, bizimkilerle vakit geçirmek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman çabucak geçsin zaman ve kavuş sevdiklerine hemen :)

      Sil
  4. sudoku ile çok uğraşıyordum bir ara :) hala da severim, ama artık uğraşma derecesinde değilim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İç içe geçmiş olan 5'li sudokuları seviyorum, tek olanları sevmiyorum :) İç içe geçenleri çözmek daha kolay :D

      Sil
  5. Oje oje o maddeye canı gönülden katılıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az önce sürdüm ve kesinlikle ruh halimize olumlu bir etkisi var :))

      Sil
  6. Merhabalar.
    Candan Erçetin ve Beyaz videosu çok keyifliydi. Emeğinize sağlık. Hiç böyle video seyretmeyi sevmezdim.

    İnsan istedikten sonra her bir şeyden keyif aldığı ve mutlu olduğu şeyler illa ki vardır. Önemli olan istemektir.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Videodan keyif almanıza çok sevindim :) Bazen iyi geliyor esprili videolar :)
      Selamlar, sevgiler...

      Sil
  7. kızlarla laflamak bi de öpüşmek koklaşmak, en güzelleri :)

    YanıtlaSil

Bahar Şenliği

Bu yıl 6.sını düzenlediğimiz bahar şenliğimizi dün gerçekleştirdik. Mini Mini Beşler :)  Şenlikte halat çekme, sandalye kapmaca ve çuval yar...