Cuma, Nisan 29, 2022

Bazı günler...

Bazı günler sebepsiz yere huysuz oluyorum ben. Aslında sebepsiz değil tabi ama görünürde somut bir sebep olmuyor. Bugün de o günlerden biri: Huysuzum. Fizyolojik bir sebep olmadığına göre demek ki psikolojik bir sebep var.

Acaba neden böyleyim? Şöyle bir düşünüp bugünkü huysuzluk sebebimi tespit etmeye çalışayım. 

...  

Buldum sebebi ve gerçekten çok salakça bir şey. Şimdi bulduğum bu saçma sebeple yapmam gereken tek şey onu hiçe saymak :) Peki saçma olduğunu bildiğim halde canımı sıkan bir şeyi nasıl hiçe sayabilirim? Cevap basit: Sevdiğim bir şeyi yapıp zihnimi saçmalıktan uzaklaştırarak :) Fiziksel aktiviteler beni mutlu ediyor, bu yüzden şimdi kalkıp hemen spora gideceğim :) 

Dönüşte görüşürüz 🙋🏻‍♀️


*Fotolar Salı gününden. 

12 yorum:

  1. Ben de kendime zaman ayıramadığım zaman çok huysuz oluyorum, resimler çok güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka her gün ufacık da olsa kendimiz için bir şey yapmalıyız. Belki durup bir Türk kahvesi içmek, spora gitmek, kitap okumak, sahile inmek / yeşile karışmak ya da sadece gözlerimizi kapatıp 5-10 dk hayal kurmak :)

      Sil
  2. Enerji dolu fotolar. Ankara’dan selamlar.👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar :) Teşekkürler :)
      Deniz ya da yeşil... Her ikisi de iyi geliyor insan :)

      Sil
  3. İyi çözüm! Spor daima diri tutar insanı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spor iyi geldi. Dönüşte de Arya ile "Moli Dedektif" oynadıp eğlendik. An itibari süperim :)

      Sil
  4. Merhabalar.
    Kendinizi huzursuz hissettiğiniz de fiziksel aktiveye yönelmek gerçekten çok iyi ve reçetesi de bu olsa gerek.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  5. Çözüm güzel. Bende bugün öyleyim ama ben olayı reglime bağladım. Oturdum bloglara bakayım da havam değişsin dedim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogdan bloga gezmek de çok iyi geliyor, kafası dağılıyor insanın :)

      Sil

Pazar Mesaisi ve Kendine Ait Bir Oda

Öğretmen olmak bazen eve sınav kağıtları ile gelmek, bazen gönüllü etüt yapmak, bazen gönüllü gözetmen olmak, bazen hem ana-baba olmak manas...