Cumartesi, Nisan 30, 2022

Ordan Burdan

Dün'e kadar Blogger'ın mobil uygulaması olduğundan bihaberdim. Öğrenince hemen indirdim şimdi uygulama üzerinden yazıyorum. Aman aman süper değil ama idare eder. 

Dün gece netleşen tatil fiyaskosu yüzünden hâlâ canım sıkkın. Evrim'le yürüyüşe çıktık güya sağlıklı yaşam için ama yarı yolda izin mevzu yüzünden tartışıp ters istikametlerde yürüdük. O sinirle 6km yürüdüm. Eve gelince de diyet listemdeki spor sonrası ara öğün alternatiflerinden birini seçip yedim az önce. 

1/2 muz, 2-3 çilek, 2 yemek kşğ. ince öğütülmüş yulaf ezmesi, 4 yemek kşğ. yoğurt ve birazcık balı karıştırıp afiyetle mideye indirdim. 

Yürümek her koşulda iyi geliyor. Hava bugün kapalı ama bahar, ağaçlardan yayılan çiçek kokularıyla "Ben burdayım!" diyor adeta.


Arya yeni kıyafetlerini denerken çektiğim fotolarını da şuraya bırakayım (Kendisine sorup paylaşmak için izin aldım :) 


Bugün de böyle işte! 

16 yorum:

  1. Arya'ya kocaman bir maşallah deyip gideyim :)))

    YanıtlaSil
  2. Blogger ın mobil uygulamasını ben kullanamadım sildim 😃. Maşallah Arya prenses çok güzel 🧿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Uygulamayı şimdilik denemeye devam ediyorum. Tıkandığım yerde silerim ben de sanırım :)

      Sil
  3. Uygulamayı duymamıştım.prensese kocaman maşallah,çok güzel bahtı da kendi gibi olsun ♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben birkaç gün önce bir blogger arkadaşımızın yazısından öğrendim. Zaten son günlerde bloglar sayesinde o kadar çok şey keşfettim ki hepsi için bir yazı yazıyorum şu anda :)

      Sil
  4. Arya ekranlara yazı getirdi <3 Maşallah gamzeli güzelime.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. <3 <3 <3
      Şu an sana battaniyenin altından cevap yazıyorum canım Ceren'im :( bahar gelip gelip gidiyor burda bu sene :(

      Sil
  5. Blogger'ın mobil app'ini şimdi öğrendim, hemen indirip deneyeceğim. :)
    Bu arada Arya'ya maşallah, çok tatlı. :) Ve o dizdeki yara bandı ne çok şey anlatıyor. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Yara bantsız tek günümüz yoktu bu seneye kadar :))) Bu sene baya azaldı :)

      Sil
  6. Merhabalar.
    Mobil uygulamadan yeni haberdar olduğunuzu ve uygulamayı kullanarak ilk defa blog paylaştığınızı ve söz konusu uygulamadan pek memnun olmadığınızı paylaşmışsınız.
    Ben de cep telefonu üzerinden blog faaliyetimi yürütemem. Benim karşımda kocaman bir ekran ve daktilo gibi kullanabileceğim bir klavyem ve destekçi farem olmadan ben de bloglama yapamam. Ayrıca cep telefonuzun donanım özellikleri de bir bilgisayar kadar iyi olmalı, aksi halde insana çile çektirir.

    Mobil uygulamaya yönelik kullanışlı temalar da var. Bir çok kullanıcı bilgisayar yerine elindeki cep telefonu üzerinden mobil uygulama ile blog faaliyetini yürütüyor.

    Bazı şeylerin sizi üzmesine ve canınızı sıkmasına müsaade etmeyin. Her zaman bardağın dolu tarafından bakın, işte o zaman neyin sizin için daha iyi olabileceğini tahmin edebilirsiniz.
    Güzel, keyifli ve hoş bir paylaşımdı. Kaleminize, emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla birlikte hayırlı bayramlar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Blogunuzun yoruma kapalı oluşuyla ilgili attığım mesaja verdiğiniz cevap için çok teşekkürler. Geçmiş olsun ve acil şifalar dilerim. Blogger'ı telefondan kullanmak her şekilde çok zor. Web üzerinden kullanınca sayfa sürekli kayıyor, şu an bile yazdıklarımı görmek için sürekli sayfayı düzeltmek zorunda kalıyorum ki bu insanı sinir ediyor cidden. Hiç mobil kullanıcı dostu değil Blogger maalesef. Bilgisayardan düzenleme yapmak daha kolay ama her daim fırsat olmuyor. Keşke işi bilen biri olsa da düzelse şu Blogger alt yapısını. Bu çağda bir sitede böyle sorunlar olması garip aslında.
      En kısa zamanda blogunuzda daha aktif olmanız dileğiyle iyi bayramlar dilerim :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Yulaf ince öğütülmüş olunca ıslandığında hemen yumuşuyor, pişirmeye gerek kalmıyor

      Sil
  8. Sinirlenince farklı istikametlere yürümek de iyiymiş, aklımda olsun.
    Arya'ya yaz kreasyonunu açmış, maşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi oluyor, kavga boş yere uzamıyor :D Biz yazı getirmeye dünden hazırız ama hava pek kaprisli bu yıl. Yaz yerine kışa döndü yine :(

      Sil

Pazar Mesaisi ve Kendine Ait Bir Oda

Öğretmen olmak bazen eve sınav kağıtları ile gelmek, bazen gönüllü etüt yapmak, bazen gönüllü gözetmen olmak, bazen hem ana-baba olmak manas...