Pazar, Mayıs 01, 2022

Bloglardan Öğrendiklerim

Son günlerde bloglardan o kadar çok yeni şey öğrendim ki yazmasam ayıp olur.

Leylak Dalı sayesinde yeni bir kelime öğrendim: "şüreka". Anlamı için üşenmeyip Momentos'un "Bir Kelime" serisine gidelim lütfen :)

Sevgili Buraneros'tan, takip ettiğim blogların güncel yazılarının takip listesinin en üstünde çıkması için yapılması gerekeni öğrendim. Açıklama şu yazının yorumlar kısmında.

Yine Buraneros'tan yorum yaparken yaşanan "Oturum Aç" ve yorumun "Anonim" gözükmesi sorununun çözümünü öğrendim. Çözümü şu yazının yorum bölümünde Sevgili Buraneros anlattı.

Blogger'ın mobil uygulaması olduğunu Gülten'den öğrendim. Uygulamayı indirdim, deniyorum.

Nuh'un Gemisi isimli muhteşem radyo programını ve süs elması ağacının ismini "Her Güne 3 Güzel Şey"den öğrendim. Şu an büyük bir keyifle dinliyorum.



Foto "Her Güne 3 Güzel Şey" blogundan alınmıştır.


Sevgili Momentos'tan 2 yeni blog öğrenmekle kalmadım, Tarık Akan'ın hayat hikayesini ve "Yalnızca Kanatlarına Güven" şiirini de öğrendim. Şiiri üst üste kaç kez dinlediğimi bilmiyorum.

Yazıyı Nuh'un Gemisi'nin aşağıdaki muhteşem Fransızca Şarkılar seçkisi eşliğinde okuyun lütfen :)

Nuh Gemisi - Fransızca Gecesi

*Tek bir yazı içinde bu kadar link biraz fazla biliyorum ama ne yapalım bu kez böyle oldu :D


22 yorum:

  1. Ne mutlu bana bir şeylere vesile olduysam. Akgün Akova'yı çok severim, içinde bu şiirin de olduğu "Aşk ve Kuyrukluyıldız" kitabını tavsiye ederim. Şiirleri senin de çok seveceğine eminim. Ayrıca Akgün Akova her sabah Instagram'da bir şiir ve bir fotoğrafla "Günaydın" diyor bize. Ve ilginçtir ki Instagram'da seni yeni buldum, istek yolladım, biline :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsteğinizi onayladım ve hemen karşı istekte bulundum :) 1,5 yıldır eskisi gibi aktif kullanmıyorum Instagram'ı ama arada girip bakıyorum :) Akgün Akova'yı daha önce duydum mu emin değilim ama bu şiirini çok sevdim. "Aşk ve Kuyrukluyıldız" kitabı tanıdık geliyor, belki de sizin blogunuzda görmüşümdür daha önce. Hemen alınacaklar listeme ekledim. Çok teşekkürler :) Sevgiler...

      Sil
  2. oooo peki güzel şeyler öğrenmişsiin :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar eğlenceli bir hismiş, kendi blogumdaki fotoğraf ve notları başka bir blogda izlemek. :)
    Çok teşekkürler, blogumun mottosu tam yerini buldu şimdi. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, asıl ben teşekkür ederim güzel paylaşımlarınız için 🥰

      Sil
  4. Merhabalar.
    Bu paylaşımınızı okudum ve bir şeyler öğrendiğiniz blogları ben de inceledim. Gerçekten çok faydalı ve öğretici bloglardı. Paylaşım için teşekkür ederim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel, bir sürü şey eklemişsin kendine ve bizlerle de paylaşıyorsun. Teşekkürler canım. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim canım sana ve tüm Bloggerlara :<3

      Sil
  6. Öğrenmenin yaşı yok ve bloglar sağolsun, bu konuda çok iyiler :) Mutlu bayramlar.

    YanıtlaSil
  7. Bende sürekli bir şeyler öğreniyorummm.

    YanıtlaSil
  8. Yorumların anonim görünmesi nedir yahu? Gündeme getirdiği için Buraneros'a teşekkür etmek lâzım. Bana son gelen yorumun "Adsız" olması çok canımı sıktı. Tanıyorum ama kim?:) Sorarken utandım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fark edince isim ekleniyor yorumun sonuna ama bazen gözden kaçıyor ve dediğin gibi sormaya da çekiniyor insan :)

      Sil
  9. Bloglar da kendi arasında bir dünya. Ben bloglar sayesinde Türkiyedeyim gibi hissediyorum bazen bir sürü arkadaş ediniyor insan 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok seviyorum blog dünyasını. Sevdiğim ve arkadaşım olarak gördüğüm bir çok blogger var. Dediğiniz gibi coğrafi mesafeleri ortadan kaldırıyor bloglar :)

      Sil
  10. Çok güzel olmuş yazı, ben kimden neyi öğrendiğimi not etmeyi unutuyorum. Sonra bir blogda görmüştüm deyince biraz ayıp oluyor sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok blog okuyunca insan karıştırıyor bazen neyi nerde okuduğunu :) Normal bence :) Ben de aklımda kaldığınca yazdım ama aklıma gelmeyen daha bir sürü şey öğrenmişimdir bloglardan :)

      Sil

Bahar Şenliği

Bu yıl 6.sını düzenlediğimiz bahar şenliğimizi dün gerçekleştirdik. Mini Mini Beşler :)  Şenlikte halat çekme, sandalye kapmaca ve çuval yar...