Cumartesi, Mayıs 14, 2022

Bugün de Hayat Bize Güzel

Havayı 26 derece görünce Arya ile kendimizi sahile attık :D Biraz güneşlendik, biraz kitap okuduk, biraz da yüzdük.


Su çok güzel gelsene... desem büyük yalan olur 😅 Su buzzzz buzzz 🥶



Yakınımızda bol çocuklu kalabalık bir grup vardı ve tabi ki Arya hemen araya kaynadı :) Ben de kitabım ve dalgaların sesiyle başbaşa kaldım. Bol bol güneşlenip D vitamini stoklarımı güncelledim :D Akşam olup hava serinleyene dek sahilin ve güneşin tadını çıkardık doya doya :) 

Kısacası bugün suyun aşırı soğuk olmasını saymazsak her şey çok güzeldi :) Bir daha ki güneşli günü iple çekmeye başladık bile :D

13 yorum:

  1. Her zaman güzel olsun hayat size...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Size de!
      Hopa'dan Ankara'ya kucak dolusu sevgiler 🤗❤️❤️❤️

      Sil
  2. Hava bir gün ısınıyor sonra 5 gün yine yağmur ve soğuk geri geliyor :( Haziran'a dek böyle buralar maalesef ama Haziran'dan umutluyum :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Yok, yok hiç öyle hissetme :) Şu an şakır şakır yağmur yağıyor :) Yarın baya mont-bot ikilisi ile çıkacağız evlerden yine.

      Sil
  4. Çok güzel, anne kız günlerinize bayılıyorum. :)

    YanıtlaSil
  5. anneee 15 hazirandan önce denize giremem, o da antalyada yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Mayıs başından Kasım sonuna kadar giriyorum denize :)

      Sil
  6. Harikasınız! :)
    Ben Bodrum'da bile denize sadece ayağımı soktum. Hiç bu kadar soğuk denize rastlamamştım, bu mevsimde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yıl Hopa'da da su soğuk önceki senelere göre. Umarım her yerde ısınır bir an önce :)

      Sil

Bahar Şenliği

Bu yıl 6.sını düzenlediğimiz bahar şenliğimizi dün gerçekleştirdik. Mini Mini Beşler :)  Şenlikte halat çekme, sandalye kapmaca ve çuval yar...