Cuma, Mayıs 20, 2022

Tarifsiz

Bazı hisleri tarif etmek çok zor belki de imkansız.

Okuldan çok yorgun ve üşümüş olarak geldim. Yorganın altına kıvrılıp uyudum ve o kadar güzel bir rüya gördüm ki... Bıraktığı his; böyle sıcak bir yaz gününde esen serin bir rüzgar gibi, duştan çıkıp tertemiz bembeyaz çarşafın üstüne uzanıp uyumak gibi, sevgiliyle ilk kez birlikte uyuyup uyanmak gibi, el ele muhteşem bir günbatımına yürümek gibi, çok uzun zamandır hayali kurulan bir şeye kavuşmak gibi... Ne desem az gelir! Belki de gözleri kapatıp şu an sizi mutlu edecek bir şeyi düşününce hissedilecek bir his gibiydi işte!

Bazı rüyalar çok güzel! 

Bu foto geçen haftadan :)

Bu da az önceden :) 

Summer Breeze by Seals&Crofts


18 yorum:

  1. summer breeze evet eski ve güzel şarkı :)

    YanıtlaSil
  2. Böyle durumlarda tahtaya üç kez vuruyoruz; artsın eksilmesin diye... kem gözler için hem:)

    Okurun gülümsüyor, okurken de yorumu yazarken de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hep beraber gülümsemeye devam ederiz Sevgili Buraneros :) Bence hak ediyoruz mutluluğu :)

      Sil
  3. Canınız bir şeye sıkıldığında veya kendinizi ruhsal bakımdan kötü hissettiğiniz zamanlarda kulaklığınızı takıp bu müziği dinlerken bu yazınızı okuyun Mrs. Kedi. Anında neşenizin geri geldiğine şahit olacaksınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklıma yazdım, tam dediğiniz gibi yapacağım Mr. Kaplan :) Zaten ne zaman canım sıkılsa kendimi blogger.a atıyorum. Sevdiğim bloglarda gezinmek, dönüp sevdiğim yazıları tekrar okumak iyi geliyor :)

      Sil
  4. Evet, bazı rüyalar çok güzel. İnsan bazen hiç uyanmak istemiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki güzel rüyalar bitse de bıraktıkları his bir süre daha devam ediyor :)

      Sil
  5. Rüyayı biz görmüşüz gibi hissettirmeyi başaran tatlı cümleler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumu okuyunca içime yayılan sıcaklık ve yüzümü kaplayan kocaman bir gülümseme 🥰

      Sil
  6. Çok teşekkürler :)

    Uyumadan önce kulaklığını takıp en sevdiğin şarkıları dinle, gözlerini kapatıp hep gitmek istediğin bir yeri düşle, aklından en güzel anılarını, en sevdiğin insanları ve kendini en mutlu hissettiğin anları geçir. İşe yarar da güzel bir rüya görürsen de mutlaka yaz :)

    YanıtlaSil
  7. Planlanmamış uyku kadar güzeli var mı yahu:)

    YanıtlaSil
  8. Bir türlü o hissi anlatamamışsın :) Ama biz anlatık kısaca anlatılmaz yaşanır diyebiliriz :) Bu arada bloğuma ziyaretiniz için teşekkür ederim. Tekrar beklerim çay beleşşş :D

    YanıtlaSil
  9. Geçtiğimiz günlerde inanılmaz huzur veren bir rüya gördüm. Çok basitti ama verdiği huzuru anlatamam. Ve o günden beri daha iyi hissediyorum. Çok bunaldığım bir zamanda görmem inanılmazdı. Bir mesaj gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı rüyalar sihirli gibi, mesaj gibi :) İyi geliyor insana :)

      Sil

Hayat'ın yeni çelmeleri...

Dün sabah okulda rahatsızlandım, 2 kez kustum ve midem delinircesine ağrımaya başladı. Evrim beni okuldan alıp acile götürdü. Bağırsak filmi...