Cuma, Mayıs 06, 2022

Radyo Sevdası

Koşun dostlar, koşun! Sevgili Momentos bugün Radyo Momentos'ta benim blogumu tanıtmış! O kadar mutlu oldum ki anlatamam 🤗🥰 

Geçen hafta başladığı ve her hafta sevdiği blogları tanıtacağı yeni podcast serisinde bu hafta 10 blog tanıtıyor Sevgili Momentos. 

Dinlemek için link:

Radyo Momentos - Blog Dünyasında Bu Hafta 2

Radyo deyince severek yazdığım eski bir öyküm geldi aklıma. Arayıp buldum :) 

Okumak isterseniz tıklayınız!



Yazımı da Sevgili Momentos'un podcastinde bahsettiği gün batımı fotolarım ile bitireyim :) 


15 yorum:

  1. Momentos'un yayınlarını ilgiyle takip ediyoruz. Bana da yer verdiği ve güzel sözler söylediği için mutlu oldum. 😀
    Öykünü okuyacağım, merak ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Momentos'un yayınları birbirinden güzel, iyi geliyor insana :)

      Sil
  2. şu anda radyo kırkbeşlik dinliyorum. artık momentos radyomuz da var :)

    YanıtlaSil
  3. Ah bu gün batımları beni benden alıyor Kediciğim ve öykülere dön artık :)) İyi olmuş eski öykülerden birini bu yazıya eklediğin.. bravo. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Momentoscum <3 En güzel günbatımı İzmir'de denilir ama İzmirli olduğum hâlde bu söze itiraz etmek zorundayım. Hopa'da gün batımları büyüleyici!

      Sil
  4. Daha dinleyemedim ben, vaktim olunca dinlerim inşallah.

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar.
    Momentos, blog dünyamıza blogları anlatarak çok güzel bir etkinlik daha kazandırmış oldu. Emeğine ve yüreğine sağlıklar dilerim. Gün batımı fotoğraflarınız da gerçekten görülmeğe değer. Emeğinize sağlık.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürler :) İyi dinlemeler!

    YanıtlaSil
  7. Bazen yazıları biriktirip okuyorum. Plânıma göre linke eklediğiniz yazı dahil diğer yazılarınızı okuduktan sonra ilk hedefim Momentos. Onun kelimeleri ve Podcast yayınları da vazgeçilmezlerim arasında:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen ben de biriktirip yazıyorum galiba :D Arka arkaya epeyce yazdım şu son günlerde :) Momentos'un kelimeleri ve podcastleri günümüzü güzelleştiriyor :)

      Sil

Bahar Şenliği

Bu yıl 6.sını düzenlediğimiz bahar şenliğimizi dün gerçekleştirdik. Mini Mini Beşler :)  Şenlikte halat çekme, sandalye kapmaca ve çuval yar...