Salı, Mayıs 10, 2022

Delilik mi, Cesaret mi?

Ben bir işe kalkıştım ki hangi akla hizmet hiç bilmiyorum ama çok pozitifim, her şey süper olacak gibi hissediyorum 😁

Arya çok uzun zamandır öğle araları arkadaşlarının evine gitmek istiyordu. Annelerinin haberi olsa ve çağırsalar gitsin ama hazırlıksız, habersiz gidip de kimseyi zorda bırakmasını istemiyorum. Düşündüm ve arkadaşların bize gelsin dedim. Tabi ki büyük bir sevinçle kabul etti. Sınıftan 3-5 kişiyi seçip davet etmek içime sinmeyince ben de tüm çocukları bize öğle yemeğine davet ettim. Sınıfta 24 öğrenci var ve gelmek isteyen bir kısmı yarın öğle yemeğinde bizde olacaklar 😅

Kendime inanamıyorum ama çok rahatım :) Arya'nın öğretmenini de çağırdım, "Bu cesaretiniz için sizi kutluyorum" dedi 😁 Nedense bana çok cesaret gibi gelmiyor. Delilik gibi de gelmiyor 😂 Tatlı bir telaş hâli var üstümde 🤗 



Peynirli poğaça, patatesli börek, sade ve kakaolu olmak üzere 2 farklı kek yapacağım. Bir de makarna pişireceğim ama diğerlerini sevmezlerse yedek plan olarak kenarda duracak :) 

Umarım her şey yolunda gider.

Bana şans dileyin anacım 😂 (Burayı "Olacak O Kadar"ın kapanış repliği gibi okuyunuz lütfen:)

26 yorum:

  1. Ahahah delisin! Allah kolaylık versin, bol şans!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 🎼Ah kalbim
      🎼Ben senden çok çektim
      🎼Söyle nedir bu halin
      🎼Valla sen delisin delisin

      Çok teşekkürler canım Ceren'im ❤️ İçim çok rahat, aşırı pozitif bakıyorum mevzuya ki bu benim için çok olağandışı bir hâl :))) Hayır olsun sonum umarım :))

      Sil
  2. Kolay gelsin. Bence iyi cesaret etmişsin. :) Ben olsam hiç uğraşamam sadece en yakın arkadaşlarını çağırırdım. :) Eve nasıl sığacaklar onu düşündüm bir an. 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 15 kişi geliyorum demiş en son. 20 kişiye kadar sığdırabiliyorum kafamda yaptığım hesaba göre ama evdeki hesap çarşıya uymaz sözü de aklımın bir köşesinde :))) Bakalım kader, buluruz bir çaresini. Buluruz di mi? :))))

      Sil
    2. Halledersin halledersin sen. Muhakkak gelemeyecekler oluyor zaten. Çocuklar mutlu olacaktır. :))

      Sil
  3. Çok kolay gelsin valla, epey cesaret gerektiren bir eylem ama kalkarsınız altından elbette, çocukları mutlu etmek her şeye değer. Mümkünse fotoğraf görelim ya da blogdan havadıs alalım yemek hakkında :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Mutlaka yazacağım yarın neler olduğunu :)

      Sil
  4. ay ne şahane bir şey yapmışsınız. eminim kızınız yıllarca bugünün güzelliğini unutmayacak! kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Umarım güzel güzel hatırlarız hepimiz :D

      Sil
  5. Bence kesinlikle harika bir gün olacak ve çocuklar müthiş mutlu ayrılacaklar evden :)) hiç dert etme :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da öyle geliyor Momentoscum :) Zaten öğle arası 1 saat; yediler içtiler derken bitiverecek :D

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Yarınki halimi paylaşınca da böyle yorumlar bekliyorum Sevgili Buraneros :))

      Sil
    2. Ben pozitif sonuçtan çok eminim:) Nasıl sığacaklar tereddütü için fikrim: Ben olsam açık büfe, kokteyl/parti konseptinde yapardım.:)

      Sil
    3. Elbet bir şekil sığarız eve :) Nedense hiç endişelenmiyorum Sevgili Buraneros, içimden bir ses her şey yolunda gidecek diyor :) Umarım yanılmaz o ses :) En fazla biraz çocuk cıvıltısı ve belki biraz da yorgunluk olur o kadar gibime geliyor :)

      Sil
    4. Aynı fikirdeyim, her şey çok güzel olacak ve yazını heyecanla bekliyorum Sevgili KuyruksuzKedi, çok keyifle okuyacağımdan da eminim:) Yarın görüşmek üzere, tüm emek verenlere sevgiler, kolaylıklar...:)

      Sil
  7. çooook çooook kolaylar gelsin ben okurken yoruldum , siz ne alemdesiniz ? :))

    YanıtlaSil
  8. Bol şans:) 24 çocuk az değil sonuçta:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Gerçi hepsi gelmedi ama yine de 17-18 kişilerdi :) Sorunsuz atlattık :)

      Sil
  9. Hahaha tam çılgın. Şu an bilimum film kahramanından daha kahraman gözüktün gözüme :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Ya aslında işin komiği bana çok normal göründü bu fikrim :))) Galiba her gün sınıflarda 20-25 öğrenci ile birlikte olduğum için pek öyle olağandışı bir şey gibi düşünmedim :))) Ama ortaokul başka, ilkokul bambaşkaymış :)) Öğrendim :D

      Sil
  10. :) Hahahaha, çok güzel bir delilik lakin. Umarım herşey süper geçer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayram gibiydi :D Deliye her gün bayram nasılsa deği mi :)))

      Sil

Bahar Şenliği

Bu yıl 6.sını düzenlediğimiz bahar şenliğimizi dün gerçekleştirdik. Mini Mini Beşler :)  Şenlikte halat çekme, sandalye kapmaca ve çuval yar...