Perşembe, Mayıs 19, 2022

Heybeme Doldurdum Güneşi

Dün yine güneş dolu bir gündü :)

Sabah Arya okula gittikten sonra Evrim'le doğa yürüyüşüne çıktık ve kahvaltımızı arkamızda görünen mini şelalenin dibinde yaptık :)




Kahvaltımıza neşeli cıvıltısı ile eşlik eden bu kuşun türünü çok merak etmiştim. Eve gelince Arya'nın kuş gözlemi cetvelinden bakıp türünün "büyük baştankara" olduğunu öğrendim :)


12'de Arya öğle yemeğine eve geldiği için 11.30 gibi eve döndük. Sonrasında Evrim arkadaşıyla buluşmaya gitti, ben de okuldan arkadaşlarımla yaptığımız piknik planı için hazırlanıp yola koyuldum. Bu kez deniz geçekten sıcaktı ve yüzmek çok keyifliydi.


Yüzdükten sonra sıra geldi piknik keyfimize :)


Soframız zengindi :) 
Abagannuştan profiterole kadar birbirinden lezzetli ve hepsi de ev yapımı çeşit çeşit yiyecek vardı masada :)
Tam bu noktada Sevgili Buraneros'a selam olsun :D 
Ben onun gibi anlatamam ama siz canlandırın zihninizde :)


Günün kapanışını şu muhteşem gün batımı ile yaparak ilk fırsatta tekrarlamak üzere bitirdik pikniğimizi :)


12 yorum:

  1. Ben de sabahtan beri kulaklarımdaki çınlamanın sebebini arıyordum:) Valla ben anlatıyorum uzun uzun belki ama emin ol sen yaşatıyorsun; öyle çok ses geliyor ki yazılarından ve fotoğraflardan, oradaydım sanıyorum... öylesine bir neşe bulaşıyor ki her seferinde, şaşırıyorum:)

    Hep gülsün, yüzleriniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Son 3 yıldır üzerimde ölü toprağı varmış da bu yılla beraber silkelenip atmışım gibi hissediyorum Sevgili Buraneros :) Umarım böyle de devam ederim :)

      Sil
  2. O gün batımı nedir öyle!? İçine çekiyor insanı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hopa'da günbatımları öylesine büyüleyici oluyor ki güneşli günlerde 🧡🧡🧡

      Sil
  3. Gün batımı yine ve her zaman olduğu gibi beni benden aldı. Kuş bilgisine de çok sevindim :))))
    Güzel günleriniz olsun <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Momentoscum <3 Kuş o kadar sevimliydi ki pıt pıt etrafımızda gezindi, içimiz neşe doldu :)

      Sil
  4. oh ya ne mutluluk valla, piknik, deniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka bir yerde yaşasak kolayca ulaşamayacağımız şeyler :) Belki de verdiğimiz en doğru kararlardan biri Hopa'ya taşınmak :)

      Sil
  5. Keyifli bir gün olmuş. Havalar ısınınca insan günlerini böyle geçirmek istiyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha evvel cevap yazmıştım ama yayınlanmamış sanırım :( Havalar güzel olunca içerde duramayanlardanım ben :D Mutlaka dışarı çıkıp tadını çıkarmalıyım :)

      Sil
  6. Kuşun adını öğrendiğime çok memnumum. Çon beğendiğim bir fincan takımında resmi yer alıyor ve ben hediye olarak almayı planlıyordum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesadüf olmuş, güzel olmuş :) Çok sevindim ben de :)

      Sil

Son Günler

Salı günü yine Trabzon'daydık. HPV ve Smear sonuçlarım negatif yani temiz çıkmış. Bu güzel haber :) Ama - olmasa şaşarım - yaralar var...