Çarşamba, Mayıs 11, 2022

Son Durum

Yıkılmadım, ayaktayım :))))




Dün bahsetmiştim, bugün Arya'nın sınıf arkadaşları bize geldi. Ya 17 ya da 18 kişiydiler. Emin değilim :)) İçimdeki ses beni yanıltmadı ve her şey umduğum gibi yolunda gitti :) Sadece çocuklar apartman kapısından bizim eve girene dek delice bir curcuna oldu ve komşular kapıya çıkıp ne oluyor yahu falan dediler ama başka bir sorun yaşamadık :)

Minik misafirlerimiz yemeklerini yedikten sonra Arya'nın odasında biraz oynadılar, biraz çizgi film izlediler ve okula geri döndüler. Her şey çok hızlıydı :D Hepsi teşekkür ederek güler yüzle ayrıldılar. Tabi ki ben de günü kazasız belasız atlattığımız için ağzım kulaklarımda uğurladım hepsini :)

Darısı gelecekteki planlarımızın başına :) 

26 yorum:

  1. vallahi yazı var mı hayatta mısın diye bakmaya girmiştim bloğa, şükür hayatta ve afiyettesin! 18 gelip 17 gitmediler eminsin değil mi :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç gelip kaç gittiler sayamadım valla tam :))) Ama sağ salim çıktık, zaiyat yok şükür :D

      Sil
  2. Güzel bir şekilde atlatmışsın. Eline, emeğine sağlık. :))

    YanıtlaSil
  3. Bu taraftar seninle gurur duyuyor!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy çok teşekkürler Sevgili Buraneros :) Sesi duyar gibi oldum okuyunca :)

      Sil
  4. Bence çok güzel bir şey yaptınız. Fotoğraftaki çocukların enerjisini görünce insanın yüzü gülüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Bana da iyi geldi onların enerjisi ve neşesi :)

      Sil
  5. Ovvvv bir sürü minik bir arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortaokul versiyonlarına alışığım kendi sınıflarımdan ama ilkokul çocuğu bambaşka :)))

      Sil
  6. Tebrikler:) Arya'nın unutamayacağı bir gün olmuş. Çocuklar mı küçük, eviniz mi büyük anlaşılmıyor, özel çocuk yuvası gibi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Aslında salonumuz ufacık ama 3-5 sandalye - sehpa ve biraz düzenlemeyle sığdık Mr. Kaplan :) Güzel bir gün oldu hepimiz için :)

      Sil
  7. zafer, "zafer benimdir" diyebilenindir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pozitif düşüncenin gücüne inanıyorum :D Hamileyken hep "Ben de annem gibi 5dk'da doğuracağım" deyip durdum ve gerçekten doğumhaneye girip çıkmam toplamda 10dk sürdü :D Bu işi planlarken de "Her şey yolunda gidecek, tek başıma hallederim" diye geçirdim içimden hep. Öyle de oldu gerçekten :)

      Sil
  8. Diğer yazıyı da okumuştum ama yorum yapmaya zamanım olmamıştı. Ne kadar güzel görüntüler, çocuklarla geçirilen zaman hep güzeldir;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep diyemem ama çoğunlukla güzel çocuklarla geçen zaman :D Bazen de çok zor çocuklu zamanlar. Ama bugün şanslı günümüzmüş :) Güzeldi :)

      Sil
  9. Oh haydi geçmiş olsun, şahane. O çocuklar için ne güzel bir anı oldu ve yaratıcısı sensin. Bence yıllarca unutmayacaklar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Ben de uzunca süre unutmayacağım sanırım :)))

      Sil
  10. Süper! İşte budur ve zaten böyle olacağını biliyorduk :)))) <3

    YanıtlaSil
  11. Bir kaç gün sonra bulıyormuşsun bir tanesini kıyıda köşede :D

    Ne keyifli olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eve gidip dolap içlerine falan bakmak geldi şu an içimden :)))

      Sil
  12. çok tatlııı olmuş evet :)

    YanıtlaSil
  13. :) Ya gerçekten tebrik edip, önünde eğiliyorum sensei. İçindeki bu coşku hepimize ilham olsun.

    YanıtlaSil

Bahar Şenliği

Bu yıl 6.sını düzenlediğimiz bahar şenliğimizi dün gerçekleştirdik. Mini Mini Beşler :)  Şenlikte halat çekme, sandalye kapmaca ve çuval yar...