Cuma, Şubat 07, 2020

Evsiz Kapı

Evler yıkılır, kapılar kalır bazen...



5 yorum:

  1. Arkasına yamacı almış, herşeye rağmen dimdik duran kapıya hayran oldum.. kendimi buldum.

    Eşliğindeki müzik, hayatımın geri planında sürekli duyduğum müzik..

    (Müzik seçimlerinde beni geçtin sen :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mümkün değil! Dün arkadaşlarıma bahsettim senin yazılanları doğru müziklerle eşleştirme yeteneğinden :) Şiirlere, öykülere, fikirlere müzik eklemek bir derece de o manilere kattığın hayat muhteşem! Onu geçemem :)

      Sil
  2. Müzik muhteşem, güzel seçim:)
    Fakat fotoğraftaki kapı ve etrafındaki taşlarla bezenmiş beton yapıyı çözemedim. Bir yerden sökülüp alâkasız bir yere dayatılmış, fotoğrafı çeken de bundan etkilenip basmışdeklanşöre desem değil. Sanki biri kapıyı bulup bir sanatsal uğraşı içine girmiş gibi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu fotoğrafı Santorini adasındaki Red Beach'te ben çektim. Kapının hikayesi ilginç. Arkasındaki kayalıklardaki heyelan sonucunda sahildeki evler yıkılmış; sadece bu kapı ve yıkık dökük birkaç parça daha kalmış o evlerden :)

      Sil
  3. çok eski evlerin kapıları ne güzel oluyoooo :)

    YanıtlaSil

İkigai

İkigai, şu anda okuduğum kitabın adı. Kitabın alt başlığı "her güne mana ve neşe katmak".  Kısaca açıklamak için  Wikipedia 'y...