Pazartesi, Mayıs 04, 2020

Yıllardır Ertelenen Bir Hayali Gerçekleştirmek

Öyle çok büyük bir hayal değil benim ki. Basit. Dört tekerlekli bir paten. Peki neden erteledim yıllardır?

Çocukluğumu direk geçiyorum, patene gelene kadar ooo... Büyüdüğümde ise "Artık büyüdün, pateni ne yapacaksın bu saatten sonra?" mantığı(?!) yüzünden al(a)madım. Yıllar geçip giderken ilerde çocuğumla kayarız artık diyordum aklıma geldikçe. Sonunda Arya büyüdü ve 2 yıl önce ona paten aldım. İlk başlarda hiç kullanamadı ama zamanla alıştı. Bu yıl, Corona çilemizden önce, iyice sürüyordu paten. Artık kendime de alayım da beraber sürelim derken Corona patlak verdi. Şimdi çocukların dışarı çıkması yasak. Ama ben artık daha fazla beklemek istemiyorum. Hayatı saçma sapan sebeplerle gereksiz yere ertelemek çok saçma.

Geçtiğimiz hafta Decathlon'dan verdim sipariş. Koruma setiyle beraber 450 TL tuttu. Patenin linkini buraya bırakıyorum. Başka modeller de var sitede ama ben hep 4 tekerlekli paten istemiştim. Aslında küçükken hayalim okula paten ile gitmekti. Böyle ayakkabılara monte edilen tekerlekler var ya, onları ayakkabıma takıp gidecek, okula varınca da tekerlekleri çıkarıp çantama atacaktım :D Olmadı. Olsun! Hiçbir şey için geç değil. Aklıma koydum; okullar bir açılsın, ilk gün paten ile gideceğim :)



Yolun yarısına 1 kala içime dolan tarifsiz bir yaşama isteği var. Yeni diller öğrenmek, yeni şeyler denemek, çocukluk hayallerimi gerçekleştirmek istiyorum. Dedim ya öyle büyük hayaller değil benimkiler :) İlk hedef düz bir karın, ikincisi okula patenle gitmek :)))))))



6 yorum:

  1. Düz bir karın kimin hayali değilki 😆 yıllar önce bende kay kay sürerdim 💫

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim de çok heves etmişti kaykay sürmeye. Aldık kaykay ama sağda solda atıldı bir süre. Sonra ne oldu hiç bilmiyorum :D

      Sil
  2. Ayy, çok da güzelmiş. Ne iyi yapmışsın :)

    YanıtlaSil
  3. Geç olsun güç olmasın. Ne iyi etmişsiniz.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 13 Mayıs'ı bekliyoruz kızımla birlikte kayabilmek için :)

      Sil

İkigai

İkigai, şu anda okuduğum kitabın adı. Kitabın alt başlığı "her güne mana ve neşe katmak".  Kısaca açıklamak için  Wikipedia 'y...