Çarşamba, Aralık 23, 2020

15 Yıl

Evrim'le bundan 15 yıl önce, 2005'i 2006'ya bağlayan gece bir yeni yıl partisinde tanıştık. O geceden beri de birlikteyiz. 6 yıl sevgililik + 1 yıl söz + 8 yıl evlilik :)) "Vay be!" diyoruz her durup düşündüğümüzde. Bu yıl için Evrim'e el yapımı bir kart hazırladım. Karşılığında Evrim de bana kendi hazırladığı bir hediye vermek istedi ve başladı çizmeye :) 


Tam oldu, işte ben diyemiyorum ama neresi olmamış diye sorunca da adını koyamıyorum :D 
Resim benden daha güzel oldu. Neresini bozsun da tam ben olayım onu teşhis edemiyorum :)))))







17 yorum:

  1. Çoook mutlu nice yıllar dilerim...

    YanıtlaSil
  2. Nice sevgi ,saygı, aşk, huzur dolu yıllarınız olsun..🎇🎇🎇🎉

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş. Böyle yetenekli kişilere çok özeniyorum. Nice mutlu beraberlikler dilerim size. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok özeniyorum hatta heves edip deniyorum falan ama hiç olmuyor :D Çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Nice musmutlu yıllarınız olsun! <3 Maşallah size!

    YanıtlaSil
  5. Nice 15 yılları mutluluk ve sağlıkla görmeniz dileğiyle!

    YanıtlaSil
  6. Nice sağlıklı ve mutlu yıllarınız olsun. Ayrıca birbirinize verdiğiniz hediyeleri çok takdir ettiğimi söylemeliyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mr. Kaplan :) Artık maddiyata dayalı hediyeleri geçtik, ihtiyaca dayalı hediyelerle el emeği hediyeler devrindeyiz :)

      Sil

İkigai

İkigai, şu anda okuduğum kitabın adı. Kitabın alt başlığı "her güne mana ve neşe katmak".  Kısaca açıklamak için  Wikipedia 'y...