Çarşamba, Aralık 30, 2020

Hesabı Kapatalım!

- Hesap lütfen!

- Hemen efendim!


Şimdi kapatalım gözlerimizi, kendimizi galaktik bir restoranda hayal edelim. 2020'nin sonuna gelmişken tüm yılın hesabını bir kere de kapatalım. Şöyle bir bakalım aklımızda kalanlara.


- Efendim 365 günün 200'ünde mutsuz, 35'inde idare eder, 130'nda çok mutluymuşsunuz. Bu durumda borcunuz yok, hatta bu yıldan 50* gün alacağınız var. 

- Yaz evladım deftere, alırız seneye!

Neden mi 50 gün? E 360'ın en az yarısında mutluluk şart. Demek ki 180 - 130 = 50 gün borcu var bu yılın bana  :))))) Sayılar atmasyon tabi ki de kesinlikle borçlu değil alacaklıyızdır hepimiz 2020'den :)

Şaka bir yana 2021'den dileklerimi şuraya bırakayım:

*Sevdiklerime yeniden korkusuzca sarılabilmek, 

*Gitmediğim yerlere gitmek,

*Çekmediğim fotoğrafları çekmek,

*Elimden bırakamayacağım kitaplar okumak,

*Müziksiz, şiirsiz, öyküsüz, tutkusuz tek gün bile geçirmemek, 

*Bi de mümkünse 64kg'ya geri dönmek :D

Son dileğimi gören 2021'in diğer dileklerimi hemen gerçekleştirmesini umuyorum :))))))


2021'de tüm sevdiklerime sağlık sıhhat, neşe ve mutluluk dolu anlar diliyorum!

Şimdiden İyi Yıllar!





Ben bir şarkıya takınca takıyorum. 
Bu yüzden de yılın kapanışını daha önce de paylaştığım bu iki şarkıyla yapıyorum :)


14 yorum:

  1. Benim açımdan 2020 yaşanmamış bir yıl, bakalım 2021 nasıl olacak?
    2021 hedeflerine ulaşırsınız umarım:)
    Size aile boyu güzel, sağlıklı, huzurlu, neşeli ve mutlu bir yıl dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mr.Kaplan yaşanmamış bir yıl demenize şaşırdım biraz. Ne olmuş olursa olsun kesinlikle farkındalığımız arttı, insanlık olarak hem fiziken hem de ruhen büyüyüp biraz olgunlaştık bence. İnsan olmayan insanımsı yaratıkları bunun dışında bırakıyorum tabi ki. Ben de size ailecek sağlık, mutluluk ve huzur diliyorum :)

      Sil
  2. Yeni yıl sizlere yeni güzellikler getirsin.:)

    YanıtlaSil
  3. Biz borçlu çıkmayalım da sonunda 😂. Onun bize olan borcunu ben kendi hesabıma sildim gitti, sessizce gitsin yeter😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok biz borçlu çıkamayız :))) Gelen gideni aratmasın da gerisini hallederiz aramızda :D

      Sil
  4. Hakkımız varsa da helali hoş olsun be
    :)))
    Sizede iyi seneler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh hepimizin gönlü bol, bir kalemde siliverdik geçen yılın borçlarını :)

      Sil
  5. Canım, yeni senede tek dileğim seninle Egede bir araya gelmek, sohbet etmek :)) ne güzel olur değil mi? Ah bir de C. denk gelse <3
    Tüm sevdiklerinle dileklerini yaşayabilmen dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeri candan ötem Ceren seçsin, müzikleri sen seç, yemekler de benden :) Of hayali bile mutluluk verdi <3

      Sil
  6. :) hadi hayırlısı :) bonne annee :)

    YanıtlaSil
  7. 2020'den hakikaten "hesap lütfen" diyerek, bol bahşişle ve özgürce kalkıp gidiversek, dışarıya serin ama üşütmeyen, neşeli bir akdeniz akşamına çıkıversek. Eteklerimiz hafif, saçlarımız açık, elimizde sevdiğimizin eli, havada güzel şeylerin kokusu.. Öylece işte gecenin içine karışıversek..
    Mutlu yıllar canım biricik Rüya'm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözlerimi kapattım. Saçlarımız, eteklerimiz, ruhumuz... Uçuştuk tatlı tatlı esen Akdeniz rüzgarıyla :)
      Sana da mutlu yıllar canım Ceren'im <3

      Sil

Hayat'ın yeni çelmeleri...

Dün sabah okulda rahatsızlandım, 2 kez kustum ve midem delinircesine ağrımaya başladı. Evrim beni okuldan alıp acile götürdü. Bağırsak filmi...