Perşembe, Eylül 16, 2021

Aamir Khan - PK

Son yazıma gelen yorumlardan sonra Aamir Khan'ın çok sevdiğim PK filmini bir kez daha izlemek istedim. Film o kadar güzel ki... İzlemediyseniz mutlaka izleyin. En etkileyici sahneleri aşağıya bırakıyorum. 

Buradan sonrası filmle ilgili spoiler içeriyor.


Gerçeği aramak yerine kolaya kaçıp kendi yarattığı tanrılara inanan insanın hâli...



21. yüzyılda hâlâ kılık kıyafete dayalı yargıların kölesi olmak...


Bir yanda bizi yaratan Tanrı, bir yanda bizim yarattığımız sahte tanrılar...

20 yorum:

  1. Bu filmi defalarca açtım bir yerine kadar gelip kapattım izleyemedim..oysa Amir Khan filmlerine bayılıyorum.
    Neden sarmadı ki bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfen 1 şans daha verin bu filme.

      Sil
    2. Bu yorumu yazarken ''hadi bir kez daha dene'' diye geçirmiştim içimden :)

      Sil
  2. Ayyyy bana Amir Khan deme :) Açayım bayramlık ağzımı bak çok komik. Hindistandaydım. Gece boyu sürecek bir otobüs yolculuğu yapacağım, daracık koltuklar, aklım bir yandan arabanın tepesine iple bağlanan sırt çantamda. Bir Amie Khan filmi koydular, e zaman başka türlü nasıl geçecek, başladık hep birlikte izlemeye. 1 saati az geçmişti küt film dondu kaldı, muavin CDyi çıkardı baştan taktı. Tamam güzel de, baştan izliyoruz.. Olsun neyse izledik. Aynı yerde küt yine donmasın! Yine muavin yine baştan CD takıldı. Allahım yine baştan izliyoruz!!! 3.ye CD durmasın mı!!!! Aynı yerde! O günden beri Hint Filmi izleyemiyorum :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olamaaaaazzz :( Şimdi sen 3 idiots, PK ve Benim adım Khan filmlerini izlemedin mi yani???

      Sil
    2. Ahahahahahaahahahahah C... koptuummmm.. hahahahahaha

      Sil
  3. eltim yıllarca izle izle diye tutturduydu sonunda bu yaz izledim beğendim gerçekten de ....sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatta her şey için doğru bir zaman var belki de. Doğru zamanda okunan kitaplar, doğru zamanda izlenen filmler... Beğenmiş olduğunuza sevindim. Sevgiler...

      Sil
  4. Hint filmi deyince ilk aklıma gelen Aamir Khan'ın filmleri. PK'yi izledim ve sevmiştim. Güzel mesajlar veriyor fakat Aamir Khan'nın bende bıraktığı izlenim, sanki her filmde iyiliği, doğruluğu övme, iyinin her zaman kazanacağı şeklinde bir misyon yüklenmiş olması. Bu tarzı onu gerçek dünyadan uzaklaştırıyor biraz sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mr. Kaplan, ben dünyanın en karamsar insanı diye tanınıyorum çevremde - gerçi ben sadece realist olduğumu savunuyorum ama.. Aamir Khan filmlerini seviyorum çünkü yapılan hataları, saçmalıkları, adaletsizlikleri gösteriyor. Biraz farklı davranılsa nelerin değişebileceğine dair bir pencere açıyor. Tabi ki iyiler her zaman kazanır diyemeyiz gerçek hayatta. Ama bence asıl konu herkes elinden geleni yapıyor mu gerçekten. Mesela "Yerdeki Yıldızlar" filmini düşünürsek, gerçek hayatta öğretmenler disleksi olan öğrencileri görmezden mi geliyor, yoksa ona özel materyal, çalışma vs. yapıyor mu? Belki yapsak da ideal ukaşamayız ama hiç denemezsek asla öğrenemeyiz de sonucun ne olacağını. Ya da PK filmine bakalım, yukarıdaki videolardaki sahneler gerçek ama günlük hayatta kimse durup düşünmüyor, sorgulamıyor. Aamir Khan filmlerini izlerken "Ya gerçekten böyle!" dediğim ve sonrasında düşünmeye, sorgulamaya, değişmeye devam ettiğim için seviyorum.

      Sil
  5. hiç seyretmedim ben de amir khan'ı. bir şans vermeliyim demek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyin bence de. 3 idiots, Yerdeki Yıldızlar ve PK filmleri gerçekten güzel.

      Sil
  6. bajrangi bhaijan, benim filmim deee :) gülüp ağladığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salman Khan filmi galiba. İzlemedim henüz, bakayım.

      Sil
  7. Her filmini çok severim.Son filmi Dangal'da harikaydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dangal'ı izlemedim ama eşim izledi ve o da çok güzel diyor :)

      Sil
  8. Harika kurgulanmış incelikli bir film.3 İdiods filminden sonra favori Amir Khan filmim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de 3 idiots ve Yerdeki Yıldızlar filmlerini çok seviyorum :)

      Sil
  9. Videolara bayıldım.. oturup izleyeceğim katıla katıla :))

    YanıtlaSil

İkigai

İkigai, şu anda okuduğum kitabın adı. Kitabın alt başlığı "her güne mana ve neşe katmak".  Kısaca açıklamak için  Wikipedia 'y...