Pazar, Eylül 12, 2021

Namevcut

Geçen gün bahsettiğim hayatla arama giren bulut yine büyüdü nedense. Bulut büyüdükçe ben hissizleşiyorum. İngilizce'de "numb" diye bir kelime var, "uyuşmuş, hissiz, donup kalmış" anlamları var. İşte tam öyle oluyorum. Bir donukluk hali sarıyor ruhumu. Günlük işlerimi yapmaya devam ediyorum otomatik pilotta ama orda değilim aslında. Benliğim namevcut. Çok kötü mü peki bu hâl? Bilmem. Alıştım galiba ben, yuvarlanıp gidiyorum.

Bugünü radyo dinleme günü ilan ettim kendi kendime. Genelde telefondan dinliyorum radyo. Canliradyodinle sitesini kullanıyorum. En çok dinlediğim radyolar Kafa Radyo, Pal Nostalji, Radyo 45'lik, Bozcaada ve Açık Radyo. Bugün Kafa Radyo dinliyorum. Az önce Ceyda Düvenci ile Eğitim Takvimi vardı ve dinlemesi keyifli geldi bana. Salih'le Geçen Hafta programı da keyifliydi. 

Şuraya bırakayım linki :)

Radyo dinlemek güzel de reklamlar biraz sıkıcı. Eskiden çok güzel reklamlar olurdu, dinlerken bu kadar sıkılmaz hatta favori reklamlarımı beklerdim hevesle. Eski şarkılar da genel olarak daha anlamlı, hikayesi olan parçalardı. Şimdi şarkı ne anlatıyor belli değil çoğu zaman. Gittikçe her şey tatsızlaşıyor mu yoksa sadece ben yaşlanıp zamana yetişemez hâle mi geliyorum acaba?

Sevdiğiniz radyo ve programları varsa yazar mısınız?

Benim sevdiğim bazı programlar:

Zeki Kayhan Coşkun'la Matrax

Nihat'la Muhabbet 

Sunay Akın - Ve Şaire ve şaire

30 Kafa şarkı









27 yorum:

  1. ayça şen dinlerdim eskiden radyoda sabahları. oğlumla çok eğlenirdik ayça'ya ve carlos'a. şimdilerde bağımsız takılıyor ayça. eşi toni ile yapıyor programları ama eskisi kadar çekmiyor ne yazık ki beni.

    son yıllardaki favorim "modern sabahlar"dı. onlara gülerken yolu göremeyip arabayı kenara çekmişliğim vardır, o kadar eğlenirdim. ama üçlüden önce oktay kanada'ya yerleşti, sonra fahir eşinden ve ankara'dan ayrılıp istanbul'a yerleşti derken ege yalnız kaldı. hâlâ sürdürüyor programı ama ben ege'nin bu yalnızlığını hüzünlü bulduğum için artık dinleyemiyorum :(

    sen dinlediğiniz radyo programı var mı dedin, ben artık dinleyemediklerimi yazdım, affet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Modern sabahları hiç bilmiyorum ama anlattıklarını okuyunca Ege'nin yalnızlığına üzüldüm şimdi ben de :( bulup dinleyeceğim ve mümkünse mesaj atacağım Ege'ye. Belki bir parça teselli buluruz kendimizce :) Affetmek ne demek, çok teşekkürler :)

      Sil
    2. evet evet podcastleri var. geçmiş zamandakiler bile güzel bence :)

      bu da ege'nin beni çok güldüren uyarlamalarından biri:
      https://www.youtube.com/watch?v=QOZv9fAKMyM

      ve tabii şu:
      https://www.youtube.com/watch?v=DvPXuMKdu4c

      Sil
  2. Radyoda hiç program dinleyemiyorum ben, sadece müzik yayınları hoşuma gidiyor, konuşmalardan kaçıyorum. Genelde radyo eksen dinliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de güzel şarkı çalan radyo bulamıyorum pek :( Ya şarkılar kötü ya da zırt pırt reklam var :( Radyo Eksen'e bakayım bakalım :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. I think that you just look all blogs and write the same comments on each one to get attention to your own blog but stil thank you and good luck!

      Sil
  4. Linkin Park "NUMB".. En favori şarkılarımdan biridir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kez dinledim. Güzelmiş, çok teşekkürler 😊

      Sil
    2. Pink Floyd “Comfortably numb” da benim en sevdiklerimden bak :)

      Sil
  5. Ay yorum yapayım diye geldim diğer arkadaşlara musallat oldum be kedim :))) ya ben çok severim arada numb hissetmeyi, belli ki ihtiyacın var bırak bence sal kendini. Sonra çok enerjik bir dönem geliyor peşinden :)
    Ben şimdi o enerjik dönemdeyim haftaya numb dönemim başlar kesin hava iki yağmur yapsın..
    Radyo benim de derdimdi Türkşye’deyken hatta sormuştum sana hangi radyoyu dinliyorsun ya hepsi aynı ve sürekli aynı müzikler aynı saçma sohbetler diye.. Araya kaynadı :) Burada FM4 var Avusturya radyosu, bir de Ego FM belki internetten dinlenebilir müzikleri iyi ve ingilizce almanca karışık sohbet. Ego Fm her hafta bir konuyu ele alıp haftaboyu işliyor çok seviyorum onu. Ben Türk radyolarından Açık radyodaki sohbetleri severdim ama artık sadece podcast olarak dinliyorum. Bir de Nuh’un Gemisi on numara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Comfortably numb" :)))) çok iyiymiş :) Radyo Garden diye bir uygulama var, tüm dünya radyoları var içinde ama bir ara hata veriyordu, kaldırdım. Yine bakayım, düzelmiştir belki. Nuh'un Gemisi'ne bakayım şimdi canım Ceren'im <3

      Seninle bir tahtaravellide gibiyiz, bir inip bir çıkıyoruz :))) Bakalım ne zaman çıkabilcez bu oyun parkından :)

      Sil
  6. Aslında bir şey olduğu yok Kedi, sadece sen değişiyorsun, paralelinde zevklerin de değişiyor 🤗😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, haklısın(ız) sanırım sevgili Sevda. Son 3 yıldır yavaş yavaş deri değiştiren bir iguana gibiyim 😁 Zaten değişim herşey için kaçınılmaz değil mi 🙂

      Dipnot: Ya bu "siz" mi, "sen" mi hitabı yüzünden çok bocalıyorum :( Saygımdan "siz" demek istiyorum ama o kadar samimi, o kadar yakın hissediyorum ki "siz" demek soğuk geliyor. O yüzden sevgili Sevda diyorum böyle ❤️😘

      Sil
  7. Yaa radyo dinleyen biri, nasıl güzel. Ben podcast dinlemeye sardığımdan beri açmadım hiç radyo.Eylül ayı hüzün ayı. En kısa zamanda geçecektir.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya candan ötem Ceren de hep podcast dinliyor ve öneriyor. Ben de çok özeniyorum ama beceremiyorum. Birkaç kez dinledim. Ama orda olay farklı, oturup baya dinlemek, mesai harcamsk gerekiyor. Radyo öyle değil, daha kısa daha ufak mevzular, arada fonda çalan şarkılar... İş yaparken falan dinlenebiliyor. Ben podcast dinlerken iş yaparsam konudan kopuyorum, konuyu takip etmek isteyince de elimdeki işi bırakmak zorunda kalıyorum :D Sevgiler :)

      Sil
  8. Radyo Voyage ve Slowtime favorilerim. Radio Goldies (nostaljik kanal), Joy Jazz sürekli dinlediklerim. Cep telefonuna indirdiğim Radyo Kulesi app. ile bu istasyonlarla mutlu mesut yaşıyorum :))

    YanıtlaSil
  9. Epeydir radyo dinlemiyorum. Fakat yolda araç içindeyken radyosuz gidemem Mrs. Kedi. Ankara'dayken ben de sabahları Modern Sabahlar tiryakisiydim. Her sabah https://www.youtube.com/watch?v=4hEIFuG7Ap8 ile kendime geliyordum. Hadi biraz da şunla gül:))
    https://www.youtube.com/watch?v=RU6T7mi52yc

    "Numb" hali mi bilmiyorum ama bende de bir haller var bu aralar. Çok şey yapmak isterken hiçbir şey yapmıyormuşum gibi bir hâl işte.

    Fakat "Fabrika Kızı" ve "Tamirci Çırağı" beni aldı götürdü başka alemlere... Yok bunların yerini tutacak şarkılar artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2.linke tıklayınca koptum yine Mr. Kaplan, çok yaşayın siz :))) Modern a sabahlar iyiymiş, ben de geç kalan müdavim olayım artık :) Eski şarkılar bambaşka kesinlikle, bu iki şarkıyı da çok severim :)

      Sil
  10. sosyal medyada 5 10 saniyelik videolar izleye izleye artık uzun uzun konuşan sohbet kanallara tahammülüm olamıyor hemen basıyorum düğmeye. Sevdiğim sarkıcı olmazsa müziği bile dinleyemiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok sabırsız olduk gerçekten her şey elimizin altında olunca. Eskiden nasıl hevesle beklerdik radyoda çıkacak bir sonraki şarkıyı... Hatta benim olsun sıradaki şarkı diyerek fal turardık ne çıkacak şansımıza diye :) Güzel hislerdi, keşke yine yakalayabilsek. Bir şey kolay ulaşılır olunca çok da kolay tüketiliyor maalesef. Şarkılar da öyle artık.

      Sil
  11. Ben de tam bir kafa radyo takipçisiyim ...işe giderken ve dönerken Nihat Sırdar dinliyorum google dan da kaçırdığım Mete Güçlünün sarı tramvay programlarını takip ediyorum...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Modern sabahlar" önerisi gelmişti yukarılarda Şule ve Mr. Kaplan'dan, şimdi ben de önereyim :) kafa radyo kafasında program yapıyorlarmış bence :) internette eski programları var, sabahtan beri dinliyorum. Sevgiler :)

      Sil
  12. Benimde saat saat farklı dinlediğim radyolar vardır. sabah kahvaltı yaparken mutlaka RadyoTell ( radyogarden'da buluyorum) Alpler müzikleri devamlı çalıyor, sanki orada hissediyorsun. sonra biraz kafa dağıtmak istersem radyokaravan. her ne kadar ayça Şen'in bir çok şeyi ters gelse de o arayış içinde oluşu, kendini sorgulayışı , toni'nin sakinliği hoşuma gidiyor. blog yazarken radyovoyage :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar çok radyo dinleyen çıkacağını düşünmemiştim yazarken. İyi ki yazmışım, bir sürü isim, bir sürü program öğrenmiş oldum :) Keşke arabada radyo çekse... Maalesef sadece TRT fm çekiyor Hopa'da. Telefonu araca bağlayıp dinlemeyi deneyeceğim bir dahaki sefere.

      Sil

Pazar Mesaisi ve Kendine Ait Bir Oda

Öğretmen olmak bazen eve sınav kağıtları ile gelmek, bazen gönüllü etüt yapmak, bazen gönüllü gözetmen olmak, bazen hem ana-baba olmak manas...