Çarşamba, Eylül 22, 2021

Bugün de pek bir 'cool'uz canım :P

Sevgili Kendim,

Gördüm ki dün geceki mektuptan sonra temiz bir uyku çekip yeni bir sayfa açmışsın kendine. Sen yine o bilindik korkularınla karalamadan şu güzelim bembeyaz sayfayı ben doldurayım dedim güzel güzel :)) Momentos'a selam olsun, yapılsın serenadlar penceremizin altında :)


Ne güzel, salmışsın sonunda o kıvırcık saçlarını, dönmüşsün en çılgın haline, yani özüne :) Pantolonunun cebine taktığın o minik zincirde iki küçük kedi mi görüyorum yoksa? Bir de rozetlerin vardı senin böyle yine kedili medili, yazılı falan... Hadi bir koşu, bul bakalım onları! Yarın da ifşa et içindeki o hafif kaçık tatlı kadını :)) 

Bugünlük yeter bu kadar self-love :)) Ocakta yemek var, unutma!

 


Dipnot: Az da olsa iyi hissedince o hisse sıkı sıkıya yapışmak lazım sanırım :)  

8 yorum:

  1. Hahahah son cümlede kendine ayar gelmiş yine yaaaa!
    Ama şahanesin bak nasıl işe yaradı buklelere kocaman MAŞALLAH!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayarsız olmuyor :))) Eskilerin "Varken kaz, yokken az ye" diye bir sözü vardır, neşe de öyle bir şey şu an benim için :D Çokken çalsın sazlar, oynasın kızlar; yokken azar azar idareli kullanayım :))))

      Sil
  2. Hahahahahah harikaaaa! bundan iyisi tatlı bir kayısı oluyormuş galiba :))

    Ohh, o ne güzel saçlar öyle, zülüflerin dağılmış her yere... Yüzünün rengi ruhsarı gelmiş yerine.
    Beden ise oturduğu yerde hazır raksetmeye :)
    Ay ne diyeyim daha, maşallah sana <3 <3

    YanıtlaSil
  3. oh keyfin yerinde, ne güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Kıvırcık saçlarının enerjisinden öptüm seni :)

    YanıtlaSil

Son Günler

Salı günü yine Trabzon'daydık. HPV ve Smear sonuçlarım negatif yani temiz çıkmış. Bu güzel haber :) Ama - olmasa şaşarım - yaralar var...